Kategorie

Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
D-LINK DVA-5592

PayPo

D-LINK DVA-5592

299

,90 zł

od 20,00 zł

gerpol

Monitor iiyama G-Master G2745HSU-B2 Black Hawk

Raty

PayPo

od 20,00 zł

gerpol

1-2 z 2 oferty

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

Dane firmy

Nazwa firmy: GER - POL Grzegorz Kusek

Adres: Wadowice Górne 121A

Kod pocztowy: 39-308

Miasto: Wadowice Górne

NIP: 8171151017


Komputery to nasza pasja. Dbamy, aby oferowany przez nas towar był najwyższej jakości i spełniał wysokie wymagania Klientów. Dzięki zaangażowaniu w to co robimy, wierzymy iż zakupy u nas będą dla Państwa czystą przyjemnością

Jesteśmy wyłącznym producentem komputerów marki GER-POL. Gwarantuje to niezawodność oraz wysoką jakość urządzeń. Nasze komputery oferują stylowe wzornictwo i moc niezbędną do komfortowej pracy oraz rozrywki na najwyższym poziomie.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU DLA FIRM.
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827 ze zm.). Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną, dokonującej zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
Oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy można np. zgłosić:
Drogą poczty elektronicznej na adres e-mail: gerpol@interia.eu.
Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Link do protokołu zwrotu firmy GER-POL: https://ger-pol.com.pl/pliki/dr/pzt.pdf

Adres do zwrotów:

GER - POL Grzegorz Kusek
Wadowice Górne 121A
39-308 Wadowice Górne

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

24 miesięcy

Procedura reklamacji:

W przypadku wystąpienia problemów z Państwa zamówieniem, wiele kwestii da się rozwiązać mailowo lub telefonicznie. Zachęcamy do kontaktu z personelem sklepu.
PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI.
Reklamacje można zgłaszać poprzez:
1) Wiadomość e-mail na adres: gerpol@interia.eu przedstawiając dane identyfikacyjne zamówienia i opis problemu.
2) Zgłoszenie telefoniczne przedstawiając dane identyfikacyjne zamówienia i opis problemu.
Reklamowany towar należy dostarczyć w terminie 14 dni od zgłoszenia na adres firmy: GER-POL, 39-308 Wadowice Górne 121a. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. Roszczenia uszkodzony mechanicznie będą automatycznie odrzucane i odsyłane do nadawcy. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania całości). Klient zobowiązany jest do dołączenia w przesyłce reklamacyjnej dowolnego dowodu zkupu np. kserokopii faktury zakupu lub paragonu oraz opisu problemu, jeżeli informacje te nie zostały podane przy zgłoszeniu w RMA. W przypadku reklamacji płyt głównych, należy przesłać zdjęcie gniazda CPU na e-mail: gerpol@interia.eu. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zawartość przechowywaną na nośnikach pamięci masowej; Zalecamy tworzenie kopii zapasowych danych. Po rozpatrzeniu reklamacji, przesyłka jest odsyłana do Klienta na wskazany przez niego adres.

Gwarancja

W przypadku wystąpienia problemów z Państwa zamówieniem, wiele kwestii da się rozwiązać mailowo lub telefonicznie. Zachęcamy do kontaktu z personelem sklepu.
PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI.
Reklamacje można zgłaszać poprzez:
1) Wiadomość e-mail na adres: gerpol@interia.eu przedstawiając dane identyfikacyjne zamówienia i opis problemu.
2) Zgłoszenie telefoniczne przedstawiając dane identyfikacyjne zamówienia i opis problemu.
Reklamowany towar należy dostarczyć w terminie 14 dni od zgłoszenia na adres firmy: GER-POL, 39-308 Wadowice Górne 121a. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. Roszczenia uszkodzony mechanicznie będą automatycznie odrzucane i odsyłane do nadawcy. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania całości). Klient zobowiązany jest do dołączenia w przesyłce reklamacyjnej dowolnego dowodu zkupu np. kserokopii faktury zakupu lub paragonu oraz opisu problemu, jeżeli informacje te nie zostały podane przy zgłoszeniu w RMA. W przypadku reklamacji płyt głównych, należy przesłać zdjęcie gniazda CPU na e-mail: gerpol@interia.eu. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zawartość przechowywaną na nośnikach pamięci masowej; Zalecamy tworzenie kopii zapasowych danych. Po rozpatrzeniu reklamacji, przesyłka jest odsyłana do Klienta na wskazany przez niego adres.

DANE SPRZEDAWCY

gerpol

GER - POL Grzegorz Kusek

Wadowice Górne 121A

39-308 - Wadowice Górne

NIP: 8171151017