Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Patyczki z drzewa brzozowego długie 10 sztuk

od 11,00 zł

gabriellenails

Wkład filtracyjny Darlly SC704 Filtr SPA(340mm)

PayPo

od 11,00 zł

gabriellenails

Podnośnik pokrywy CoverMate II Understyle

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

gabriellenails

Wkład filtracyjny Darlly SC714 Filtr SPA (210mm)

PayPo

Darmowa dostawa

gabriellenails

Wkład filtracyjny Darlly SC757 Filtr SPA (330mm)

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

gabriellenails

Life Spa Bar

PayPo

Life Spa Bar

116

,00 zł

od 11,00 zł

gabriellenails

1-6 z 6 ofert

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

O naszym sklepie

Nasz sklep to miejsce, dzięki któremu odkryjesz na nowo piękno kobiecej dłoni. To tutaj znajdziesz pełen asortyment profesjonalnych produktów nie tylko do stylizacji paznokci, ale również do wykonywania manicure, pedicure czy zabiegów depilacji. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, stale poszerzamy swój asortyment m.in. o nowe kolekcje lakierożeli hybrydowych, proponujemy akcesoria do paznokci czy żele nowej generacji. Ważne jest dla nas, byś zawsze była zadowolona zakupów, a wsparciem w Twojej pasji była nasza hurtownia kosmetyczna. Bielsko jest miejscem, które warto odwiedzić, bo właśnie w tym powiecie znajdziesz sklep Gabrielle!

Stylizacja paznokci to nasza pasja od 2004 roku, dzięki niej powstało miejsce dla osób, które są wymagające w kwestii dbałości o dłonie i doceniają wyjątkowe kolory, jakie mają nasze lakiery hybrydowe. Hurtownia Gabrielle zapewnia Cię, że dzięki naszym produktom wykonasz profesjonalny manicure, pedicure i wysokiej klasy makijaż na specjalną okazję. Pragniemy ułatwić pracę kosmetyczkom i stylistkom paznokci poprzez systematyczne rozwijanie naszej oferty o specjalistyczne produkty, m.in. pochłaniacze pyłu, najnowsze modele lamp, UV, LED, frezarki czy skuteczne środki dezynfekcyjne. Hurtownia lakierów hybrydowych Gabrielle oferuje wszystko, co niezbędne w Twoim salonie.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

sprzedający

Zwroty

Procedura zwrotów:

REKLAMACJE ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU RĘKOJMI

a) GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa jest zobowiązana sprzedać i dostarczyć klientowi towar, bez wad fizycznych i prawnych. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową sprzedaży. W szczególności towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli: towar nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, towar nie ma właściwości, o których istnieniu GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa zapewniała, towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym.
GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania towaru klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze sprzedanym w tej samej chwili.
Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje e-mailem na adres: gabrielle@onet.pl, bądź za pośrednictwem poczty na adres: Gabrielle Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa ,ul.Bolesława Prusa 74a,43-502 Czechowice-Dziedzice

b) Jeżeli towar sprzedany ma wadę, klient ma prawo:m żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo żądać usunięcia wady lub złożyć oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, przy czym w takim przypadku GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć. Jednakże jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, albo GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad, lub usunięcia wady, powyższe ograniczenie nie stosuje się i klient może złożyć stosowne oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.

c) Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

d) Klient zamiast zaproponowanego przez GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa usunięcia wady, może żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo zamiast wymiany towaru, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa.

e) GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, może odmówić wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta, jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów.

f) Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa reklamacji, o czym klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez klienta, albo SMS na podany przez klienta nr telefonu, albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez klienta.

Adres do zwrotów:

GABRIELLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Bolesława Prusa 74A
43-502 Czechowice-Dziedzice

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa reklamacji, o czym klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez klienta, albo SMS na podany przez klienta nr telefonu, albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez klienta.

Informacje dodatkowe:

WADY, ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY

a) Zgodnie z treścią art. 18 ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r.,poz. 827 z późń. zm.) klient ma prawo do zwrotu towaru nabytego na odległość i wolnego od wad w czasie 14 dni od daty odebrania przesyłki przy zachowaniu dowodu zakupu: faktury vat lub paragonu. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Dostarczony musi być w stanie nienaruszonym, czyli takim w jakim został dostarczony do klienta . Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z regulaminem i obowiązującym prawem, GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 dni roboczych na wskazane przez Klienta konto bankowe. Koszty bezpośrednie zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od Umowy ponosi GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa. Jednakże jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w naszym Sklepie Internetowym, GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa nie jest zobowiązana do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (przykład: jeżeli klient zamiast przesyłki pocztowej wybrał droższą kurierską , to GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa nie zwróci różnicy między tymi dwoma przesyłkami). Ponadto jeżeli GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa nie zaproponowała, że sama odbierze towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Do zwracanego towaru należy dołączyć wypełniony czytelnie formularz zwrotu towaru, do pobrania:

b) Z uwagi na przepis art. 76 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. Prawo Przewozowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2000r. Nr 50 poz. 601z późniejszymi zmianami) ujawnione uszkodzenia towaru w transporcie powinny być zgłaszane prze Klientów do GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa bezzwłocznie w formie pisemnej lub mailem na adres gabrielle@onet.pl z opisem uszkodzeń , jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Stanowczo zaleca się Klientom każdorazowe sprawdzenie stanu towaru przy odbiorze od kuriera lub operatora pocztowego, a w razie stwierdzenia uszkodzeń towaru w transporcie - spisanie protokołu na tę okoliczność. W razie występowania widocznych uszkodzeń opakowania przesyłki Klient powinien bezwzględnie odnotować ten fakt na dokumencie przedłożonym do podpisu przez kuriera lub operatora pocztowego w momencie odbioru przesyłki oraz przystąpić do odpakowania i szczegółowego zbadania towaru, a w razie gdy towar również okaże się uszkodzony - jednocześnie odnotować ten fakt w protokole spisanym na tę okoliczność z udziałem kuriera lub operatora pocztowego.

c) W przypadku Klientów niebędących konsumentami w rozumieniu przepisu art. 221 kodeksu cywilnego uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej w momencie dostarczenia przesyłki w formie pisemnej. Brak spisania protokołu podczas zgłaszania szkody skutkuje przejęciem odpowiedzialności za odebraną przesyłkę przez Kupującego i brakiem możliwości zgłaszania roszczeń do GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa. Odebranie przesyłki przez Kupującego jest jednoznaczne z potwierdzeniem odebrania pełnowartościowej przesyłki.

d) W przypadku zamiaru zgłoszenia do GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa reklamacji mającej za przedmiot niezgodność towaru z umową sprzedaży konsumenckiej lub wady fizycznej towaru Klienci proszeni są o poprzedzenie ewentualnej wysyłki reklamowanego towaru do Sprzedawcy zgłoszeniem reklamacji pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą elektroniczną Formularza zwrotu na podany wyżej adres e-mail, zawierającej w treści możliwie dokładny opis niezgodności lub wady. GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa skontaktuje się z Klientem w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji w celu indywidualnego uzgodnienia z nim sposobu załatwienia reklamacji, w tym - w razie konieczności - przekazania towaru, co ma na celu zwłaszcza zminimalizowanie trudności lub kosztów po stronie Klienta o statusie konsumenta w rozumieniu przepisu art. 221 kodeksu cywilnego.

Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI

1. Firma GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa zwana dalej Sprzedawcą gwarantuje Użytkownikowi dobrą jakość i sprawne działanie urządzenia pod warunkiem instalacji, przechowywania i eksploatacji urządzenia zgodnie ze wskazówkami zawartymi w Instrukcji Obsługi.
2. Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży.
3. Przekazując urządzenie do naprawy gwarancyjnej Użytkownik ma obowiązek okazania ważnej Karty Gwarancyjnej, bez śladów zmian i ingerencji w jej treść oraz ingerencji w urządzenie.
4. W przypadku stwierdzenia braku usterek w reklamowanym urządzeniu Użytkownik obciążany jest kosztami związanymi z transportem towaru oraz czynnościami diagnostycznymi dokonanymi przez pracownika serwisu.
5. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę sprzętu na sprawny, jeżeli została stwierdzona wada powstała z winy Sprzedawcy lub Producenta urządzenia.
6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, przepięcie w linii energetycznej lub teleinformatycznej, udarem mechanicznym, pożarem, zalaniem lub innymi niekontrolowanymi zjawiskami, niezależnym od Sprzedawcy i Producenta.
7. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej Użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia do serwisu Sprzedawcy na własny koszt. Po wykonanej naprawie, urządzenie odesłane zostanie na koszt Sprzedawcy.
8. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w terminie 14 dni roboczych, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia.
9. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych w przypadku ingerencji w układ elektroniczny urządzenia (np. dokonanej przez punkt napraw inny niż autoryzowany serwis sprzedawcy).
10. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych w przypadku, kiedy pomieszczenie lub otoczenie, w którym użytkowane jest urządzenie nie spełnia wymogów określonych w Instrukcji Obsługi.
11. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych jeżeli plomby lub identyfikatory z numerem seryjnym zostały uszkodzone lub uniemożliwiają identyfikację produktu.
12. Aktualny adres punktu serwisowego to GABRIELLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa ul.Bolesława Prusa 74A 43-502 Czechowice-Dziedzice i może ulec zmianie bez pisemnego powiadomienia Klienta.
13. Wysyłając urządzenie do serwisu, Użytkownik urządzenia zobowiązany jest przesłać własne informacje kontaktowe, wskazać adres na który należy odesłać urządzenie oraz załączyć krótki opis usterki.
14. Gwarancja nie daje Użytkownikowi prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia.
15. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu.
16. Postanowienia gwarancji nie mają wpływu na ustawowe prawa konsumenta, zgodne z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi ani na uprawnienia konsumenta względem sprzedawcy które wynikają z umowy kupna-sprzedaży.
17. Kupujący akceptuje warunki gwarancji potwierdzając zgodę poprzez złożenie swojego podpisu na karcie gwarancyjnej. Karta Gwarancyjna bez podpisu Kupującego jest nieważna.

DANE SPRZEDAWCY

gabriellenails

ul. Bolesława Prusa 74A

43-502 - Czechowice-Dziedzice

NIP: 6521726777