Kategorie

Filtry

Brak wyników

Filtry

Sortowanie

4.2 / 5

Na podstawie 5 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 24 lipca 2023

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

5

25 kwietnia 2025

1 / 5

25 kwietnia 2025

1 / 5

Zgodność produktu z opisem

1 / 5

Kontakt ze sprzedającym

1 / 5

Czas realizacji zamówienia

11 marca 2024

5 / 5

11 marca 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

21 stycznia 2024

5 / 5

21 stycznia 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

23 września 2023

5 / 5

23 września 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

03 września 2023

5 / 5

03 września 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Dane firmy

Nazwa firmy: VESS DAWID ANKUDOWICZ

Adres: ul. Ułańska 7

Kod pocztowy: 75-699

Miasto: Koszalin

NIP: 6692557471


Brak uzupełnionej sekcji

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Ograniczenie prawa do odstąpienia
Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli kupisz produkt higieniczny w zapieczętowanym opakowaniu i je otworzysz. Do takich produktów należą m.in.:

testy ciążowe,
końcówki do szczoteczek,
soczewki kontaktowe,
maseczki.

Możesz zwrócić ten produkt przed otwarciem.
Dodatkowe informacje

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas

Adres do zwrotów:

VESS DAWID ANKUDOWICZ
ul. Ułańska 7
75-699 Koszalin

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem vessdawidankudowicz@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:



a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, (numer konta w przypadku zwrotu pieniędzy)


b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,


c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,


d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


e) do noty reklamacyjnej należy dołączyć dowód zakupu


f) Zwracany lub reklamowany przedmiot należy odesłać na adres:


VESS Dawid Ankudowicz

ul. Ułańska 7

75-699 Koszalin

Polska

+48 695 792 685


g) Sprzedający powinien zwrócić Kupującemu cenę przedmiotu razem z pierwszym kosztem dostawy.



h) Sprzedaż oraz reklamacja odbywa się

TYLKO DROGĄ POCZTOWĄ - NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORÓW ORAZ ZWROTÓW OSOBIŚCIE


i) Nie odbieramy Paczek POBRANIOWYCH - TAKIE PACZKI WRACAJĄ DO NADAWCY.


j) Podstawą do reklamacji jest faktura zakupu ale nie tylko. Również np. wydruk z zamówienia, czy dowód wpłaty, czy jakikolwiek inny dowód zawartej transakcji jest podstawą do reklamacji.


k) W przypadku uznania reklamacji Sprzedający powinien zwrócić Kupującemu wszystkie poniesione koszty, w tym koszt obu przesyłek.

Informacje dodatkowe:

Ograniczenie prawa do odstąpienia
Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli kupisz produkt higieniczny w zapieczętowanym opakowaniu i je otworzysz. Do takich produktów należą m.in.:

testy ciążowe,
końcówki do szczoteczek,
soczewki kontaktowe,
maseczki.

Możesz zwrócić ten produkt przed otwarciem.
Dodatkowe informacje

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas

Gwarancja

1. Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy okres gwarancji jest liczony od daty zakupu towaru przez Kupującego. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie możliwie jak najkrótszym, nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do Serwisu. Okres gwarancji nie ulega przedłużeniu o czas przebywania w punkcie serwisowym.


2. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez serwis czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie przewiduje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt, np. zainstalowanie, sprawdzenie działania.


3. Gwarancją nie są objęte:

a) wtyki, gniazdka i inne materiały eksploatacyjne,

b) uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniedbaniem Użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (np. przepięcia sieci, wyładowaniem atmosferycznym, używanie niezgodnych z instrukcją materiałów eksploatacyjnych lub czyszczących),

c) uszkodzenia spowodowane przez wilgoć, zalanie, korozję lub ciała obce, które dostały się do wnętrza,

d) uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na urządzeniu,

e) uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach

f) uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych

g) uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej

h) gwarancja traci ważność także w skutek:

- przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Użytkownika lub osoby trzecie (nie dot. Punktu Serwisowego)

- okoliczności za które nie ponosi ani wytwórca ani sprzedawca, a w szczególności w skutek niewłaściwego użytkowania, transportu lub instalacji

- nie stosowania się do instrukcji obsługi przez klienta

- z przyczyn leżących po stronie użytkownika (np. używanie niewłaściwych materiałów lub akcesoriów)

- wskutek ingerowania w oprogramowanie

e) celowe uszkodzenie sprzętu,

f) czynności konserwujące(np. czyszczenie, smarowanie),

g) wymiana części posiadających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, baterie),

h) produktów dołączonych w formie gratisów.


4. Reklamującemu przysługuje prawo wymianu sprzętu na nowy wyłącznie w przypadku gdy:

a) punkt serwisowy stwierdzi, że naprawa jest niemożliwa, b) w okresie gwarancji wystąpi konieczność dokonania istotnych napraw więcej niż pięciokrotnie


5. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej są upoważnione Punkty Serwisowe wskazane przez Sprzedającego.


6. Reklamowany sprzęt jest dostarczony do Puntu Serwisowego na koszt sprzedającego(sprzedający zwraca najtańszy koszt przesyłki).


7. Sprzęt dostarczony do Punktu Serwisowego powinien być czysty. Serwisant może odmówić przyjęcia do naprawy lub oczyścić go na koszt nabywcy.


8. W przypadku sprowadzania specjalistycznych części zamiennych okres naprawy może ulec przedłużeniu o 14 dni roboczych. Punkt serwisowy zobowiązany jest do poinformowania o tym klienta.


9. Sprzedawca ponosi koszt transportu do klienta naprawionego sprzętu – w kraju, w którym sprzęt został zakupiony – klient zobowiązany jest dostarczyć sprzęt na własny koszt do Puntu Serwisowego.



10. Gwarancja na sprzedawany towar konsumpcyjny nie wyłącza , nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z wszelkich ustaw konsumenckich (np. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ustawy z dnia 27 lipca 2002 e. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego itp.)


11. Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu karty gwarancyjnej wraz z czytelnym dowodem zakupu. Samowolne zmiany wpisów w karcie gwarancyjnej lub dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.


12. Nazwa sprzętu lub numer seryjny jest umieszczona na urządzeniu lub opakowaniu.

DANE SPRZEDAWCY

VESS

VESS DAWID ANKUDOWICZ

ul. Ułańska 7

75-699 - Koszalin

NIP: 6692557471