Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Mankiet uniwersalny do ciśnieniomierza 22-42cm, rękaw Misure

PayPo

od 11,60 zł

5 osób kupiło

SprzetMedyczny

5

Klips, zatyczka na nos do badań spirometrycznych, miękka

od 11,60 zł

4 osoby kupiły

SprzetMedyczny

5

Ciśnieniomierz automatyczny Mi Med 6 arytmia, mowa, zasilacz

PayPo

od 13,50 zł

SprzetMedyczny

5

Irygator do nosa OMNIBUS do inhalatora

PayPo

od 11,60 zł

SprzetMedyczny

5

Dzienniczek pomiaru ciśnienia A6 - dużo kart

od 11,60 zł

SprzetMedyczny

5

Zestaw uniwersalny do inhalacji inhalatora nebulizatora z regulacją 2 maski

PayPo

od 11,60 zł

1 osoba kupiła

SprzetMedyczny

5

Myjka do ciała nasączona mydłem rękawica 20szt

PayPo

od 11,60 zł

SprzetMedyczny

5

Ciśnieniomierz elektroniczny TMA-10 z zasilaczem

PayPo

od 13,50 zł

SprzetMedyczny

5

SZCZOTKA DO MASAŻU CIAŁA NA SUCHO ANTYCELLULITOWA

PayPo

od 11,60 zł

SprzetMedyczny

5

Półkule sensoryczne jeżyki 4Fizjo 2 szt zielone

PayPo

od 13,50 zł

SprzetMedyczny

5

ECO Mata do akupresury 4Fizjo czarny/złoty

PayPo

od 18,00 zł

1 osoba kupiła

SprzetMedyczny

5

Zestaw 5 taśm FLAT BAND 2M

PayPo

od 11,60 zł

SprzetMedyczny

5

Szczotka do masażu głowy 4FIZJO różowa

PayPo

od 11,60 zł

SprzetMedyczny

5

Szczotka do masażu głowy 4FIZJO miętowa

PayPo

od 11,60 zł

SprzetMedyczny

5

Guma taśma rehabilitacyjna do ćwiczeń 2/7 czerwona

PayPo

od 11,60 zł

1 osoba kupiła

SprzetMedyczny

5

Ssak ręczny InSense pistoletowy mechaniczny Polska marka

PayPo

od 13,50 zł

3 osoby kupiły

SprzetMedyczny

5

Guma taśma rehabilitacyjna do ćwiczeń 3/7 zielona

PayPo

od 11,60 zł

1 osoba kupiła

SprzetMedyczny

5

Ciśnieniomierz nadgarstkowy dokładny - pamięć x 99

PayPo

od 13,50 zł

1 osoba kupiła

SprzetMedyczny

5

Dysk sensoryczny poduszka jeżyk PRO+ szary 4FIZJO

PayPo

od 13,50 zł

SprzetMedyczny

5

SZTUCZNY LÓD ICEMIX SPRAY 400ml

PayPo

od 13,50 zł

SprzetMedyczny

5

Piłka z kolcami 4FIZJO 8 cm x 8 cm niebieski

PayPo

od 13,50 zł

SprzetMedyczny

5

1-24 z 76 ofert

 

Filtry

Sortowanie

5 / 5

Na podstawie 10 opinii

Sprzedawca jest na Arenie od 28 sierpnia 2018

Poniżej prezentowane są średnie z unikalnych ocen, które sprzedający otrzymał w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

Lista ocen

10

22 marca 2024

5 / 5

22 marca 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

06 marca 2024

5 / 5

06 marca 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

01 marca 2024

5 / 5

01 marca 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

18 stycznia 2024

5 / 5

18 stycznia 2024

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

11 grudnia 2023

5 / 5

11 grudnia 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

15 marca 2023

5 / 5

15 marca 2023

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

21 listopada 2022

5 / 5

21 listopada 2022

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

09 lutego 2022

5 / 5

09 lutego 2022

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

17 września 2018

5 / 5

17 września 2018

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

14 września 2018

5 / 5

14 września 2018

5 / 5

Zgodność produktu z opisem

5 / 5

Kontakt ze sprzedającym

5 / 5

Czas realizacji zamówienia

O naszym sklepie

Jesteśmy zespołem pasjonatów swojej pracy. Pracujemy z oddaniem nad ciągłym udoskonalaniem produktów wspierających profilaktykę zdrowotną, leczenie, rehabilitację i utrzymanie dobrej kondycji.
Wieloletnie doświadczenie w branży medycznej, dbałość o jakość produktów, uwzględnianie potrzeb klienta i znajomość dziedziny, pozwala nam na dzielenie się swoją wiedzą, profesjonalne doradztwo w wyborze sprzętu, pomoc przy problemach technicznych. Podpowiemy prawidłową technikę np. inhalacji, jak dobrać odpowiedni, dla użytkownika, sprzęt, jak wymienić filtr, czy dreny ssaka. Doradzimy i pomożemy.

Efektem naszej wiedzy i zaangażowania jest oferta wysokiej jakości sprzętu i produktów medycznych przeznaczonych zarówno do domu jak i profesjonalnych jednostek medycznych i ratowniczych.
Wszystkie artykuły posiadają certyfikaty bezpieczeństwa dla wyrobów medycznych, wymagane dopuszczenia i rejestrację.
Prowadzimy wyspecjalizowany , szybki i przyjazny użytkownikowi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzedawanych urządzeń. Zapraszamy do zakupów.

Dane kontaktowe:
Informacje i doradztwo:
tel. 690667268
handlowy@omnibus-med.com.pl
Zamówienia:
tel. 690667268
zamowienia@omnibus-med.com.pl
Serwis techniczny:
serwis@omnibus-med.com.pl

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w posiadanie zakupionego produktu, odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu produktu oraz WYMIENIONYCH NIŻEJ WYJĄTKÓW. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w posiadanie rzeczy przez konsumenta lub osobę trzecią, przez niego wskazaną.

Sprzedawca , firma Omnibus Sprzęt Medyczny A. Kozłowska-Laskowska i A. Laskowski s.c. musi zostać poinformowany przez konsumenta o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w sposób jednoznaczny, np. za pomocą oświadczenia.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone sprzedawcy np.:

a) pisemnie, na adres : Omnibus Sprzęt Medyczny, ul. Różana 2, Dankowo, 82-500 Kwidzyn

b) w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: handlowy@omnibus-med.com.pl

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Po otrzymaniu oświadczenia/informacji o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza ten fakt konsumentowi na trwałym nośniku, za pomocą poczty elektronicznej.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w niniejszym portalu sprzedażowym w ofertach sprzedawcy.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Sprzedawca nie ponosi kosztów zwrotu produktu, co do którego nastąpiło odstąpienie od umowy. Wszystkie koszty bezpośrednie takiego zwrotu ponosi konsument.

Konsument ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odstąpienia od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Zwrotów konsument dokonuje na adres: ul. Różana 2, Dankowo, 82-500 Kwidzyn.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze licytacji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Adres do zwrotów:

Omnibus Sprzęt Medyczny
Różana 2
82-500 Dankowo

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

REKLAMACJA
Część problemów związanych z nieprawidłowym działaniem, zazwyczaj wynika z nie do końca prawidłowego postępowania. Dlatego skontaktuj się z serwisem technicznym w celu pomocy. Często udaje się rozwiązać problem telefonicznie.

A.WARUNKI:
1.Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym są pełnowartościowe, nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2.Wszystkie oferowane w sklepie produkty pochodzą z legalnych źródeł i zostały wprowadzone na rynek zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności sprzęt medyczny posiada certyfikaty CE dla wyrobów medycznych oraz zarejestrowane zostały w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych.
3.Oferowane w sklepie produkty objęte są gwarancją, udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora. Gwarancja nie ogranicza pozostałych praw konsumenta.
Każdorazowo, informacja o objęciu produktu gwarancją, podana jest przy opisie tegoż produktu w sklepie internetowym.
4.W celu egzekwowania praw wynikających z gwarancji, należy postępować według informacji zawartych w karcie gwarancyjnej.
5.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych (upadek, uderzenia, zgniecenia itp.), które wynikły na skutek niewłaściwego transportu, użytkowania, przechowywania.
Dlatego, przy odbiorze przesyłki od kuriera, należy sprawdzić stan opakowania, folii i taśm zabezpieczających przesyłkę. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, wgniecione, lub gdy taśmy, folia, są pozrywane należy, w obecności kuriera, sprawdzić przesyłkę i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sprzedawcą.
Tylko sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera umożliwia dochodzenie roszczeń przy reklamowaniu uszkodzenia produktu lub braków w przesyłce powstałych podczas transportu. Reklamacje odnośnie uszkodzenia towaru w transporcie nie będą rozpatrywane, jeśli nie sporządzono protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.
6.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody i uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu, jego przeróbek, rozkręcania i samodzielnych napraw.

REKLAMACJE
[Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży]
A. KONSUMENCI oraz PRZEDSIĘBIORCY Z UPRAWNIENIAMI KONSUMENTA

1. Sprzedawca ponosi, wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta, odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową sprzedaży, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
2. Towar jest zgodny z umową sprzedaży, jeżeli zgodne z umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta, o którym Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
3. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową sprzedaży, musi:
a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
• nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i, oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
• przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
• publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży;
c) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta może rozsądnie oczekiwać;
d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami konsumenta przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w § 7 ust. 3 powyżej, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w § 7 ust. 3 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową sprzedaży wynikający z niewłaściwego zamontowania towaru, jeżeli:
a) zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność
b) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią.
6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
7. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową, określonego w § 7 ust. 6, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
8. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową sprzedaży, Konsument, lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, może żądać jego naprawy bądź wymiany.
9. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument, lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument, lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową sprzedaży, w sposób wybrany przez Konsumenta, lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. W takim przypadku Konsument, lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową sprzedaży, wartość towaru zgodnego z umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży.
10. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta, lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami konsumenta, o braku zgodności towaru z umową sprzedaży, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta , uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym, w szczególności, koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
11. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta towar na swój koszt.
12. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z umową, Sprzedawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
13. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.
14. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży;
b) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową sprzedaży;
c) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową sprzedaży;
d) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy sprzedaży, bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w § 7 ust.8 do ust.12;
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.
15. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny, wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową sprzedaży pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową sprzedaży. Zwrot należności, powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny, następuje, nie później, niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o obniżeniu ceny.
16. Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności towaru z umową sprzedaży jest nieistotny.
17. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów, dostarczonych na podstawie umowy, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów, nabytych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta, wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
18. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
19. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
20. Wszelkie reklamacje, związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną, gdzie pismo reklamacyjne może być wysłane na adres Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem skrzynki pocztowej: handlowy@omnibus-med.com.pl lub serwis@omnibus-med.com.pl. Dla Klientów, posiadających konto w Sklepie Internetowym, możliwe jest złożenie reklamacji poprzez formularz, po zalogowaniu na stronie www.sklep-omnibus.pl. W przypadku roszczeń z tytułu gwarancji, także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach, wskazanych w dokumencie gwarancyjnym towaru.
21. Sprzedawca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
22. Sprzedawca umożliwia Klientowi, będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Właściwym, dla Sprzedawcy, podmiotem uprawnionym jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku, ul. M. Konopnickiej 4,80-240 Gdańsk http://ihgd.pl.


B. PRZEDSIĘBIORCY

23. Sprzedawca zapewnia dostawę towaru pozbawionego wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli towar ma wadę (rękojmia).
24. Jeżeli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy, wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady, żądać wymiany towaru na wolny od wad albo, zamiast wymiany towaru, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową, w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów, w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów, uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego, w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę, jest niemożliwe lub, w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży, wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
25. Przedsiębiorca, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć towar wadliwy na adres Sprzedawcy, w uzgodniony ze Sprzedawcą, sposób. Koszt, uzgodnionego ze Sprzedawcą dostarczenia towaru wadliwego, pokrywa Sprzedawca.
26. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru Przedsiębiorcy. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Przedsiębiorca może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Przedsiębiorca zażądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin odstąpienia od umowy sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny, rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany towaru lub usunięcia wady.
27. W przypadku Przedsiębiorcy Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia dostawy.
28. Przedsiębiorca traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.
29. Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, Przedsiębiorca może kierować w formie pisemnej na adres siedziby sprzedawcy lub pocztą elektroniczną na adres: serwis@omnibus-med.com.pl
30. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
31. Przedsiębiorca może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych, świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres handlowy@omnibus-med.com.pl . W zgłoszeniu reklamacyjnym Przedsiębiorca winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi w terminie 14 dni od przesłania reklamacji.

Informacje dodatkowe:

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę zakupu na odległość, ma prawo odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny i poniesienia dodatkowych kosztów.
Warunki i terminy odstąpienia konsumenta od umowy znajdują się poniżej, w Regulaminie Sprzedającego - Omnibus Sprzęt Medyczny s.c.:

1. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł umowę sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub, wskazaną przez niego, osobę trzecią inną niż przewoźnik.
3. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy tj. handlowy@omnibus-med.com.pl . Oświadczenie można złożyć wg wzoru, który został dołączony, przez Sprzedawcę, w mailowym potwierdzeniu zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Kupujący może również skorzystać z narzędzi dostępnych na platformie arena.pl, z której dokonał zakupu.
4. Po otrzymaniu oświadczenia/informacji o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza ten fakt konsumentowi na trwałym nośniku, za pomocą poczty elektronicznej.
5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży umowę uważa się za niezawartą.
6. Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
10. W wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
11. Jeśli, ze względu na swój charakter, towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o kosztach zwrotu towaru za pośrednictwem telefonu bądź emaila.
12. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
14. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do Umów sprzedaży, w których towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
15. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów sprzedaży, w których towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to również wyrobów medycznych, użytych już przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta, których zwrot, ze względów higienicznych i ochrony zdrowia, jest wyłączony.
16. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
17. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów o świadczenie usługi dodatkowej, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia usługi dodatkowej, że po spełnieniu tego świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
18. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów sprzedaży, w których towarem jest rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami.

Gwarancja

GWARANCJA

1.Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym są pełnowartościowe, nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2.Wszystkie oferowane w sklepie produkty pochodzą z legalnych źródeł i zostały wprowadzone na rynek zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności sprzęt medyczny posiada certyfikaty CE dla wyrobów medycznych oraz zarejestrowane zostały w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych.
3.Oferowane w sklepie produkty objęte są gwarancją, udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora. Gwarancja nie ogranicza pozostałych praw konsumenta.
Każdorazowo, informacja o objęciu produktu gwarancją, podana jest przy opisie tegoż produktu w sklepie internetowym.
4.W celu egzekwowania praw wynikających z gwarancji, należy postępować według informacji zawartych w karcie gwarancyjnej.
5.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych (upadek, uderzenia, zgniecenia itp.) Dlatego,przy odbiorze przesyłki od kuriera, należy sprawdzić stan opakowania,folii i taśm zabezpieczających przesyłkę. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, wgniecone, lub gdy taśmy, folia, są pozrywane należy, w obecności kuriera, sprawdzić przesyłkę i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sprzedawcą.
Tylko sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera umożliwia dochodzenie roszczeń przy reklamowaniu uszkodzenia produktu lub braków w przesyłce powstałych podczas transportu.

DANE SPRZEDAWCY

SprzetMedyczny

Różana 2

82-500 - Kwidzyn

NIP: 5811875025