Kategorie

Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
Materac 160x200 Cha Cha HILDING Tencel New twardy sprężynowy

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac 90x200 Fandango HILDING bardzo twardy sprężynowy

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Ochraniacz pod materac 140x200 podkład mata JANPOL

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac nawierzchniowy 160x200 Alt HILDING Tencel topper

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac 160x200 Zorba HILDING dwustronny sprężynowy

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Ochraniacz pod materac 200x200 podkład mata JANPOL

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac 120x200 Pasodoble HILDING Velvet bardzo twardy sprężynowy

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Kołdra puchowa całoroczna 200x220 MILD marki PAN MATERAC

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac nawierzchniowy 140x200 Bass HILDING Tencel topper

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac 140x200 Makarena HILDING Elips średnio-twardy sprężynowy

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac 90x200 Funky HILDING piankowy dla nastolatka

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac 160x200 Fandango HILDING bardzo twardy sprężynowy

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac piankowy 180x200 ALISTAR marki PAN MATERAC pokrowiec Micron

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac nawierzchniowy 90x200 Bass HILDING Tencel topper

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

Materac 120x200 Breakdance HILDING dwustronny piankowy młodzieżowy

Raty

PayPo

Darmowa dostawa

PanMaterac

1-24 z 379 ofert

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

O naszym sklepie

Pan Materac to zarówno sklep internetowy, jak i sieć salonów stacjonarnych. W swojej ofercie posiada materace, łóżka, stelaże, kołdry, poduszki oraz inne akcesoria do sypialni. Współpracujemy z markami, które są znane i cenione na polskim rynku. Można tu wymienić firmy takie jak: Hilding, Janpol, Materasso, Mollyflex, Curem i wiele innych.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

30 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać nam rzecz na adres: Wizjo Sp. z o.o., ul. Trembeckiego 5, 35-234 Rzeszów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Adres do zwrotów:

WIZJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
al. Wyzwolenia 2
35-501 Rzeszów

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

1. Wobec Kupujących będących Przedsiębiorcami Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej.
2. Wobec Kupujących będących Konsumentami, jak również Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego z wykorzystaniem środków komunikacji określonych w § 1 ust. 7.
4. W przypadku składania reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej:
1) imię, nazwisko, firma, NIP, adres do korespondencji i dane kontaktowe;
2) informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia;
3) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności Produktu z umową;
4) żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Kupujący zostanie ponadto powiadomiony o tym czy Sprzedawca wyraża, czy też nie, zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu. W przypadku wyrażenia zgody, Sprzedawca wskaże Kupującemu podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.

Informacje dodatkowe:

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient będący Konsumentem, jak również Przedsiębiorca na prawach konsumenta, może odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Konsumentem jest osoba fizyczna nabywająca produkty w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest osoba fizyczna nabywająca produkty w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy, ewentualnie w przypadku dostarczania wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas to jest: Wizjo Sp. z o.o., al.. Wyzwolenia 2, 35-501 Rzeszów, adres elektroniczny: salon@panmaterac.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) lub przy wykorzystaniu funkcjonalności dostępnych w ramach internetowej platformy handlowej. Wysyłając oświadczenie samodzielnie, mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego pouczenia, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać nam rzecz na adres: Wizjo Sp. z o.o., ul. Trembeckiego 5, 35-234 Rzeszów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Państwu w przypadkach, o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Gwarancja

Towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu nie są objęte gwarancją Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w dziale VII Reklamacja – Rękojmia.

Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Treść oraz warunki gwarancji zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta oraz dołączone do sprzedawanego produktu.

DANE SPRZEDAWCY

PanMaterac

al. Wyzwolenia 2

35-501 - Rzeszów

NIP: 5170401485