Sklep CELMA_Professional
Filtry
Przedziały cenowe
-
Czas wysyłki
Promocje
Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze.
Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

Raty
PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional

PayPo
Darmowa dostawa
CELMA_Professional
1-24 z 38 ofert
Filtry
Sortowanie
Brak opinii
O naszym sklepie
CELMA to jedyna profesjonalna polska marka elektronarzędzi, której tradycje historyczne sięgają 1934 roku. Na przestrzeni wielu lat każdy z naszych produktów podlegał nieustannemu rozwojowi w taki sposób, aby stał się funkcjonalny oraz dopasowany do zmieniających się potrzeb Klientów.
Produkty marki CELMA w liniach CELMA Professional oraz CELMA C-Power cechuje bardzo wysoka jakość, którą doceniają zarówno profesjonaliści, jak i użytkownicy domowi. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, stale poszerzamy swoją wiedzę i kompetencje, unowocześniając oraz powiększając ofertę produktów, także dla tych najbardziej wymagających. Prowadzimy aktywną sprzedaż elektronarzędzi z grup: wiertarek, szlifierek, młotowiertarek, wiertarko-wkrętarek, pilarek, wyrzynarek i wielu innych. Nasze urządzenia dostępne są zarówno w dużych sieciach handlowych wyposażenia domu oraz w tradycyjnych sklepach specjalistycznych.
Z uwagi na fakt wysokiej jakości, a także oczekiwań naszych Klientów wszystkie nasze urządzenia objęte są 3-letnią gwarancją. Wydłużona gwarancja obejmuje zarówno Klientów wykorzystujących elektronarzędzia zawodowo, jak również konsumentów wykorzystujących urządzenia do użytku domowego. Od naszych Klientów nie wymagamy rejestracji oraz zgód marketingowych.
Posiadamy własny serwis napraw elektronarzędzi, w którym Klienci mogą dokonać profesjonalnej naprawy gwarancyjnej oraz pogwarancyjnej marki CELMA.
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy:
14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:
kupujący
Zwroty
Procedura zwrotów:
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa stanowi uprawnienie pozwalające na sprawdzenie dostarczonego towaru oraz jego ewentualny zwrot w przewidzianym prawem terminie bez podawania przyczyny.
!Zwrot produktów wyłącznie nieużywanych, nowych. Zwrócenie produktu w stanie używanym wiąże się z obciążeniem kupującego za koszty odesłania produktu z powrotem do klienta.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy można wykonać w terminie 14 dni. Termin ten jest liczony od momentu odebrania przesyłki
Zasady zwrotu:
1. zwrotu dokonasz na własny koszt
2. na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki
3. produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach
4. do produktu należy dołączyć dowód zakupu
5. zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych
6. zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś)
*Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Adres do zwrotu:
Z-Power Sp. z o.o.
imię i nazwisko wpisz: Serwis CELMA
ul. Widzewska 14
92-229 Łódź
tel. 533 315 337
Adres do zwrotów:
Z-POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Senatorska 24/26/IIA
93-192 Łódź
Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmii:
24 miesięcy
Procedura reklamacji:
INSTRUKCJA WYSYŁKI PRODUKTU
W RAMACH ZGŁOSZEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI
UWAGA: Przed złożeniem reklamacji uprzejmie prosimy o upewnienie się, czy produkt nie uległ uszkodzeniu z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Mogą o tym świadczyć np. pęknięte elementy obudowy, uszkodzony mechanicznie przewód zasilający, fakt zalania urządzenia cieczą, niestosowanie się do instrukcji obsługi, itp.
W przypadkach uszkodzeń z przyczyn leżących po stronie użytkownika prosimy o zgłoszenie chęci odpłatnej naprawy, a my po konsultacji telefonicznej oraz ewentualnym przysłaniu zdjęć potwierdzimy powyższą możliwość.
Reklamacje oraz naprawy w ramach gwarancji (z przyczyn nie leżących po stronie użytkownika) obsługiwane są na koszt Z-Power Sp. z o.o.
Jeżeli pomimo zapewnienia odpowiednich warunków pracy oraz obsługi produkt nadal posiada usterkę wówczas należy zgłosić produkt do naprawy, którą wykona autoryzowany serwis elektronarzędzi marki CELMA w liniach CELMA Professional oraz CELMA C-Power.
1. Darmowego nadania przesyłki do naprawy w ramach gwarancji można dokonać wyłącznie poprzez firmę kurierską FedEx Express Polska Sp. z o.o.
2. Kuriera FedEx zamówić należy wyłącznie on-line wypełniając formularz zlecenia odbioru przesyłki krajowej, który zamieszczony jest na stronie internetowej FedEx (proces opisany w dalszej części poniżej). Odbiorcą i płatnikiem przesyłki jest firma Z-Power Sp. z o.o.
3. Przed przekazaniem paczki do rąk kuriera należy wypełnić list przewozowy, który winien jest mieć ze sobą kurier i wręczyć go nadającemu do SAMODZIELNEGO WYPEŁNIENIA. Zabronione jest wypełnienie listu przewozowego przez kuriera w Twoim imieniu. Jedynym polem w liście przewozowym, które kurier może wypełnić jest pole z numerem oraz podpisem kuriera nadającego.
4. Jeśli nadajesz większą ilość paczek i chcesz uniknąć wypełniania listów przewozowych przy oczekującym kurierze - poproś przy najbliższej wizycie kuriera o dostarczenie większej listów przewozowych, które wypełnisz bądź będziesz wykorzystywał w przyszłości.
5. Bezwzględnie, każda przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy FEDEX na koszt firmy Z-Power Sp. z o.o. musi posiadać zadeklarowane ubezpieczenie. Każdy, kto nadaje paczkę na koszt Z-Power Sp. z o.o. jest bezwzględnie zobowiązany do zlecenia/oznaczania ubezpieczenia każdej przesyłki podczas nadania z zadeklarowaną wartością równą 2500 zł (nie mniejszą i nie większą). Powyższą kwotę należy również bezwzględnie wpisać na liście przewozowym. Uwaga – jeżeli nie wypełnisz tej kwoty tym samym potwierdzasz, że przejmujesz na własną odpowiedzialność wartość utraconej przesyłki. Z-Power Sp. z o.o. nie pokryje w takim wypadku równowartości utraconego urządzenia i nie wystawi faktury korygującej na wartość utraconego urządzenia.
6. W załączniku przedstawiamy przykład poprawnie wypełnionego listu przewozowego wraz z instrukcją, który kurier winien jest wręczyć nadającemu przy odbiorze paczki. Zastosuj się do tej instrukcji, dzięki której proces transportu przesyłki przebiegnie sprawnie minimalizując ryzyko utraty przesyłki.
Dokonując zlecenia on-line poprzez platformę internetową FedEx Express Polska Sp. z o.o. należy:
1. Wejść na stronę https://mydelivery.emea.fedex.com/webpickup/
2. W polu: Czy masz zawartą umowę z FedEx? Należy zaznaczyć trzecią opcję tj.: Składam zlecenie w imieniu Firmy, która ma zawartą umowę z FedEx
3. W polu: Wskaż numer ID płatnika wpisz: 523629448
4. W polu: Wskaż adres, z którego kurier ma odebrać Twoją przesyłkę – podaj swoje dane adresowo-kontaktowe, aby kurier mógł podjąć próbę odebrania od Ciebie przesyłki. Podanie prawidłowego (prawdziwego) numeru telefonu pozwoli kurierowi na kontakt w celu poprawnego wykonania zlecenia w godzinach dogodnych dla Ciebie.
5. W polu: Wskaż adres, na który kurier ma doręczyć Twoją przesyłkę wpisz:
Z-Power Sp. z o.o.
Imię i nazwisko wpisz: Serwis CELMA
ul. Biała 6
95-054 Ksawerów
tel. 666 600 658
6. W polu: Podaj szczegóły przesyłki uzupełnij wszystkie wymagane pola zgodnie ze stanem przygotowanej przez Ciebie przesyłki (w dalszych punktach informacja odnośnie pakowania)
7. Ważne – należy zadeklarować kwotę ubezpieczenia przesyłki - 2 500 zł
UWAGA:
W przypadku nie ustanowienia ubezpieczenia przesyłki nadawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie straty związane ze zniszczeniem bądź zagubieniem przesyłki. Bezwzględnie zakazuje się zlecania przesyłek paletowych i innych przesyłek wysokogabarytowych za pośrednictwem firmy FedEx Express Polska Sp. z o.o.
8. Zabronione jest korzystanie z dodatkowych usług przy zamawianiu kuriera – każdorazowe wybranie opcji dodatkowej, a tym samym niedostosowanie się do niniejszej instrukcji będzie skutkowało ponoszeniem kosztów przez nadawcę.
9. Waga pojedynczej paczki nie może przekraczać 30 kg.
10. Najdłuższy bok paczki nie może przekroczyć 120 cm, a łączna suma wymiarów paczki nie może być większa niż 220 cm.
11. Reklamowany produkt przed wysyłką powinien być kompletny (np. akumulatory, ładowarki, uchwyty itp.), oczyszczony (z napraw, pyłów i wszelkich innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku użytkowania) oraz zabezpieczony w sposób, który uniemożliwi jego uszkodzenie podczas transportu poprzez spakowanie produktu (w przypadku braku opakowania handlowego użyj karton zastępczy). Następnie przesyłkę należy zabezpieczyć folią stretch oraz zakleić taśmą pakową.
12. Do wysyłanej przesyłki ze zgłoszeniem reklamacyjno-gwarancyjnym należy dołączyć bezwarunkowo:
- kartę gwarancyjną – jeżeli produkt posiada takową
- wyłącznie kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT), serwis CELMA nie zwraca oryginalnych paragonów i faktur załączonych do reklamacji
- kompletnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjno-gwarancyjne
- brak kompletnej dokumentacji oraz wysyłka produktu uszkodzonego z winy użytkownika skutkować będzie odesłaniem nienaprawionego urządzenia na koszt nadawcy
13. List przewozowy do wyłącznie samodzielnego wypełnienia przez nadawcę dostarczy kurier przed odbiorem przesyłki. Jeśli nadajesz większą ilość paczek i chcesz uniknąć wypełniania listów przewozowych przy oczekującym kurierze – poproś przy najbliższej wizycie kuriera o dostarczenie większej liczby listów przewozowych, które wypełnisz bądź będziesz wykorzystywał w przyszłości;
W przypadku kontaktu z serwisem w sprawie reklamacji, podstawą jest podanie numeru listu przewozowego reklamowanego produktu (numer listu znajdziesz w otrzymanej od kuriera kopii listu przewozowego). W przypadku jego zaginięcia lub braku – nie będziemy w stanie pomóc.
Kontakt telefoniczny z serwisem napraw pod numerami telefonu: 533 315 369 oraz 533 315 337.
Odbiór przesyłki z rąk kuriera FedEx Express Polska po naprawie:
Dokładamy wszelkich starań związanych z prawidłowym przygotowaniem przesyłki do wysłania, jednakże zdarzyć się może, że z przyczyn niezależnych od nas przesyłka może dotrzeć do Państwa uszkodzona. W związku z powyższym prosimy Państwa o szczególną uwagę podczas odbierania przesyłki, tj. o jej dokładne sprawdzenie, sprawdzenie czy przesyłka nie jest uszkodzona, czy nie posiada śladów zniszczenia, czy jest kompletna. W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości podczas odbierania przesyłki, należy bezwzględnie sporządzić protokół szkody, według wzoru, który posiada kurier. Protokół należy sporządzić w trakcie odbioru przesyłki. Kurier ma obowiązek tę procedurę wykonać z Państwem w chwili stwierdzenia przez Państwa niezgodności w otrzymanej przesyłce. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na opis uszkodzeń, datę zdarzenia itp.
Za niesporządzenie protokołu lub sporządzenie go w sposób nieprawidłowy firma Z-Power Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki oraz produktu będącego jej zawartością.
W przypadku niezastosowania się do powyższej instrukcji, nadawca zostanie obciążony wszelkimi kosztami związanymi z wysłaniem i odbiorem niezgodnej z powyższymi zasadami przesyłki.
W razie jakichkolwiek wątpliwości uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem napraw pod numerami telefonu: 533 315 369 oraz 533 315 337.
Informacje dodatkowe:
prawo od odstąpienia od umowy dla konsumentów, nie dla firm
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa stanowi uprawnienie pozwalające na sprawdzenie dostarczonego towaru oraz jego ewentualny zwrot w przewidzianym prawem terminie bez podawania przyczyny.
!Zwrot produktów wyłącznie nieużywanych, nowych. Zwrócenie produktu w stanie używanym wiąże się z obciążeniem kupującego za koszty odesłania produktu z powrotem do klienta.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy można wykonać w terminie 14 dni. Termin ten jest liczony od momentu odebrania przesyłki
Zasady zwrotu:
zwrotu dokonasz na własny koszt
na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki
produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach
do produktu należy dołączyć dowód zakupu
zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych
zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś)
*Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Adres do zwrotu:
Z-Power Sp. z o.o.
imię i nazwisko wpisz: Serwis CELMA
ul. Widzewska 14
92-229 Łódź
tel. 533 315 337
Gwarancja
INSTRUKCJA WYSYŁKI PRODUKTU
W RAMACH ZGŁOSZEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI
UWAGA: Przed złożeniem reklamacji uprzejmie prosimy o upewnienie się, czy produkt nie uległ uszkodzeniu z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Mogą o tym świadczyć np. pęknięte elementy obudowy, uszkodzony mechanicznie przewód zasilający, fakt zalania urządzenia cieczą, niestosowanie się do instrukcji obsługi, itp.
W przypadkach uszkodzeń z przyczyn leżących po stronie użytkownika prosimy o zgłoszenie chęci odpłatnej naprawy, a my po konsultacji telefonicznej oraz ewentualnym przysłaniu zdjęć potwierdzimy powyższą możliwość.
Reklamacje oraz naprawy w ramach gwarancji (z przyczyn nie leżących po stronie użytkownika) obsługiwane są na koszt Z-Power Sp. z o.o.
Jeżeli pomimo zapewnienia odpowiednich warunków pracy oraz obsługi produkt nadal posiada usterkę wówczas należy zgłosić produkt do naprawy, którą wykona autoryzowany serwis elektronarzędzi marki CELMA w liniach CELMA Professional oraz CELMA C-Power.
1. Darmowego nadania przesyłki do naprawy w ramach gwarancji można dokonać wyłącznie poprzez firmę kurierską FedEx Express Polska Sp. z o.o.
2. Kuriera FedEx zamówić należy wyłącznie on-line wypełniając formularz zlecenia odbioru przesyłki krajowej, który zamieszczony jest na stronie internetowej FedEx (proces opisany w dalszej części poniżej). Odbiorcą i płatnikiem przesyłki jest firma Z-Power Sp. z o.o.
3. Przed przekazaniem paczki do rąk kuriera należy wypełnić list przewozowy, który winien jest mieć ze sobą kurier i wręczyć go nadającemu do SAMODZIELNEGO WYPEŁNIENIA. Zabronione jest wypełnienie listu przewozowego przez kuriera w Twoim imieniu. Jedynym polem w liście przewozowym, które kurier może wypełnić jest pole z numerem oraz podpisem kuriera nadającego.
4. Jeśli nadajesz większą ilość paczek i chcesz uniknąć wypełniania listów przewozowych przy oczekującym kurierze - poproś przy najbliższej wizycie kuriera o dostarczenie większej listów przewozowych, które wypełnisz bądź będziesz wykorzystywał w przyszłości.
5. Bezwzględnie, każda przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy FEDEX na koszt firmy Z-Power Sp. z o.o. musi posiadać zadeklarowane ubezpieczenie. Każdy, kto nadaje paczkę na koszt Z-Power Sp. z o.o. jest bezwzględnie zobowiązany do zlecenia/oznaczania ubezpieczenia każdej przesyłki podczas nadania z zadeklarowaną wartością równą 2500 zł (nie mniejszą i nie większą). Powyższą kwotę należy również bezwzględnie wpisać na liście przewozowym. Uwaga – jeżeli nie wypełnisz tej kwoty tym samym potwierdzasz, że przejmujesz na własną odpowiedzialność wartość utraconej przesyłki. Z-Power Sp. z o.o. nie pokryje w takim wypadku równowartości utraconego urządzenia i nie wystawi faktury korygującej na wartość utraconego urządzenia.
6. Na naszej stronie internetowej https://sklep.celma.com.pl/s/zwroty przedstawiamy przykład poprawnie wypełnionego listu przewozowego wraz z instrukcją, który kurier winien jest wręczyć nadającemu przy odbiorze paczki. Zastosuj się do tej instrukcji, dzięki której proces transportu przesyłki przebiegnie sprawnie minimalizując ryzyko utraty przesyłki.
Dokonując zlecenia on-line poprzez platformę internetową FedEx Express Polska Sp. z o.o. należy:
1. Wejść na stronę https://mydelivery.emea.fedex.com/webpickup/
2. W polu: Czy masz zawartą umowę z FedEx? Należy zaznaczyć trzecią opcję tj.: Składam zlecenie w imieniu Firmy, która ma zawartą umowę z FedEx
3. W polu: Wskaż numer ID płatnika wpisz: 523629448
4. W polu: Wskaż adres, z którego kurier ma odebrać Twoją przesyłkę – podaj swoje dane adresowo-kontaktowe, aby kurier mógł podjąć próbę odebrania od Ciebie przesyłki. Podanie prawidłowego (prawdziwego) numeru telefonu pozwoli kurierowi na kontakt w celu poprawnego wykonania zlecenia w godzinach dogodnych dla Ciebie.
5. W polu: Wskaż adres, na który kurier ma doręczyć Twoją przesyłkę wpisz:
Z-Power Sp. z o.o.
Imię i nazwisko wpisz: Serwis CELMA
ul. Biała 6
95-054 Ksawerów
tel. 666 600 658
6. W polu: Podaj szczegóły przesyłki uzupełnij wszystkie wymagane pola zgodnie ze stanem przygotowanej przez Ciebie przesyłki (w dalszych punktach informacja odnośnie pakowania)
7. Ważne – należy zadeklarować kwotę ubezpieczenia przesyłki - 2 500 zł
UWAGA:
W przypadku nie ustanowienia ubezpieczenia przesyłki nadawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie straty związane ze zniszczeniem bądź zagubieniem przesyłki. Bezwzględnie zakazuje się zlecania przesyłek paletowych i innych przesyłek wysokogabarytowych za pośrednictwem firmy FedEx Express Polska Sp. z o.o.
8. Zabronione jest korzystanie z dodatkowych usług przy zamawianiu kuriera – każdorazowe wybranie opcji dodatkowej, a tym samym niedostosowanie się do niniejszej instrukcji będzie skutkowało ponoszeniem kosztów przez nadawcę.
9. Waga pojedynczej paczki nie może przekraczać 30 kg.
10. Najdłuższy bok paczki nie może przekroczyć 120 cm, a łączna suma wymiarów paczki nie może być większa niż 220 cm.
11. Reklamowany produkt przed wysyłką powinien być kompletny (np. akumulatory, ładowarki, uchwyty itp.), oczyszczony (z napraw, pyłów i wszelkich innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku użytkowania) oraz zabezpieczony w sposób, który uniemożliwi jego uszkodzenie podczas transportu poprzez spakowanie produktu (w przypadku braku opakowania handlowego użyj karton zastępczy). Następnie przesyłkę należy zabezpieczyć folią stretch oraz zakleić taśmą pakową.
12. Do wysyłanej przesyłki ze zgłoszeniem reklamacyjno-gwarancyjnym należy dołączyć bezwarunkowo:
- kartę gwarancyjną – jeżeli produkt posiada takową
- wyłącznie kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT), serwis CELMA nie zwraca oryginalnych paragonów i faktur załączonych do reklamacji
- kompletnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjno-gwarancyjne
- brak kompletnej dokumentacji oraz wysyłka produktu uszkodzonego z winy użytkownika skutkować będzie odesłaniem nienaprawionego urządzenia na koszt nadawcy
13. List przewozowy do wyłącznie samodzielnego wypełnienia przez nadawcę dostarczy kurier przed odbiorem przesyłki. Jeśli nadajesz większą ilość paczek i chcesz uniknąć wypełniania listów przewozowych przy oczekującym kurierze – poproś przy najbliższej wizycie kuriera o dostarczenie większej liczby listów przewozowych, które wypełnisz bądź będziesz wykorzystywał w przyszłości;
W przypadku kontaktu z serwisem w sprawie reklamacji, podstawą jest podanie numeru listu przewozowego reklamowanego produktu (numer listu znajdziesz w otrzymanej od kuriera kopii listu przewozowego). W przypadku jego zaginięcia lub braku – nie będziemy w stanie pomóc.
Kontakt telefoniczny z serwisem napraw pod numerami telefonu: 533 315 369 oraz 533 315 337.
Odbiór przesyłki z rąk kuriera FedEx Express Polska po naprawie:
Dokładamy wszelkich starań związanych z prawidłowym przygotowaniem przesyłki do wysłania, jednakże zdarzyć się może, że z przyczyn niezależnych od nas przesyłka może dotrzeć do Państwa uszkodzona. W związku z powyższym prosimy Państwa o szczególną uwagę podczas odbierania przesyłki, tj. o jej dokładne sprawdzenie, sprawdzenie czy przesyłka nie jest uszkodzona, czy nie posiada śladów zniszczenia, czy jest kompletna. W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości podczas odbierania przesyłki, należy bezwzględnie sporządzić protokół szkody, według wzoru, który posiada kurier. Protokół należy sporządzić w trakcie odbioru przesyłki. Kurier ma obowiązek tę procedurę wykonać z Państwem w chwili stwierdzenia przez Państwa niezgodności w otrzymanej przesyłce. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na opis uszkodzeń, datę zdarzenia itp.
Za niesporządzenie protokołu lub sporządzenie go w sposób nieprawidłowy firma Z-Power Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki oraz produktu będącego jej zawartością.
W przypadku niezastosowania się do powyższej instrukcji, nadawca zostanie obciążony wszelkimi kosztami związanymi z wysłaniem i odbiorem niezgodnej z powyższymi zasadami przesyłki.
W razie jakichkolwiek wątpliwości uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem napraw pod numerami telefonu: 533 315 369 oraz 533 315 337.
DANE SPRZEDAWCY
CELMA_Professional
ul. Senatorska 24/26/IIA
93-192 - Łódź
NIP: 7282811781