Przepraszamy, ale niniejsza oferta nie jest już możliwa do kupienia.
Parametry
Procesor komputera
Intel Core i5
Karta graficzna
Dedykowana
Pamięć RAM
8 GB
System operacyjny
Windows 10
Opis
Zapraszamy do kontaktu | pn-pt: 09:00 - 18:00 | e-mail: [email protected] | tel. +48 790-341-227
nr produktu: 2584, kod: 2000000055626, 3QV52EAR#ABD pcv2
|
Zdjęcia przedstawiają ogólny wygląd, kolorystykę sprzętu i przykłady zastosowania. Układ klawiatury, ilość i rodzaj portów oraz akcesoriów może się różnić dlatego szczegółowe dane techniczne zawiera specyfikacja umieszczona poniżej.
Szczegółowy wykaz parametrów technicznych, zawartości opakowania, ilości i rodzaj portów oraz wyposażenia sprzedawanego sprzętu zawiera specyfikacja widoczna powyżej.
Informujemy, że oferowany sprzęt jest nowy i kompletny, zapakowany w pudełko producenta, pochodzi z oficjalnego programu wyprzedażowego, wyselekcjonowana oferta HP Renew Gold i Silver, końcówki serii oraz niezrealizowane zamówienia klientów. Nie posiada wad technicznych i wizualnych. Zestaw jest objęty gwarancją producenta realizowaną bezpośrednio przez infolinię HP Polska w trybie door-to-door.
Okres gwarancji:
- 24 miesiące dla konsumentów
- 12 miesięcy dla przedsiębiorców
Gwarancja producenta 12 miesięcy, gwarancja sklepu dodatkowe 12 miesięcy (w przypadku zakupu konsumenckiego). Warunki gwarancji sklepu: https://premiumtech.pl/upload/premiumtech/info/gwarancja.png
Adres do zwrotu:
PREMIUMTECH Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 14
35-304 Rzeszów
[email protected]
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy (nie dotyczy firm): W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu należność za odesłany towar wraz z kosztem najtańszej dostępnej w ofercie wysyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej w serwise Arena.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [email protected] lub wysyłając oświadczenie na adres sklepu. Kupujący (konsument) może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy w formacie PDF https://premiumtech.pl/upload/premiumtech/info/zwrot.pdf Odstąpienie od umowy można przesłać mailem lub też wraz z towarem na podany do zwrotów adres.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Adres do reklamacji:
PREMIUMTECH Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 14
35-304 Rzeszów
[email protected]
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres reklamacyjny podany powyżej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
PREMIUMTECH
ul. Wschodnia 14
35-304 Rzeszów
tel. +48 790-341-227