Witamina K2 MK-7 NATTO w PŁYNIE krople 30ml AURA
32 osoby kupiły 32 osoby kupiły
11 nowych odsłon w ciągu ostatnich 72h
26,90 zł
Dostępność: ponad 1000 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat InPost wszystkie metody dostawy ≫
Całkowity czas realizacji: 2 - 3 dni robocze
Koszt: 9,50 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu

Witamina K2 MK-7 NATTO w kroplach 30ml – AURA

 
 

Opis produktu

Witamina K2 w formie menachinonu-7 MK-7 NATTO - 30ml

 

30ml - 900 kropli po 15µg K2 (13500 µg K2)

w zależności od stosowania 150 - 450 porcji

Witamina K - to określenie kilku związków takich jak: K1 (filochinon), K2 (menachinony), K3 (menadion).

Po dokładnym przebadaniu Witaminy K okazało się, że jest ona niezbędna do zapewnienia funkcji białek wiążących MGP - które odpowiadają za transport wapnia do kości. Przy prawidłowym poziomie witaminy K wapń pozyskany z pożywienia nie osadza się w naczyniach krwionośnych, lecz jest transportowany wprost do kości.

Prawdziwym odkryciem okazała się Witamina K w postaci MK-7.Cechuje ją doskonała wchłanialność oraz zdolność do akumulacji we krwi. Witamina K2 może być tworzona przez mikroorganizmy (np. bakterie naszej flory jelitowej) oraz może być przyswajana bezpośrednio przez komórki jelit. Warunkiem jej prawidłowego wytwarzania są zdrowe i w pełni poprawnie funkcjonujące jelita. W innym przypadku zaleca się dostarczanie Witaminy K2 MK-7 w postaci suplementu diety.

ZALECANA PORCJA:

  • zalecana porcja do spożycia w ciągu dnia - 6 kropli (6 x 15 µg K2 = 90µg K2). 6 kropli (90 µg) stanowi 120% zalecanego spożycia dziennego (RDA).

SPOSÓB UŻYCIA:


  • 6 kropli dodać do 1/3 szklanki płynu, wymieszać i wypić. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zdrowej i zrównoważonej diety. Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Należy pamiętać, że bardzo ważny i zalecany jest zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia. Nie stosować u osób uczulonych na jakikolwiek składnik preparatu.

Opakowanie:


  • 30ml

Uwaga:


  • Nie przekraczać porcji zalecanej do spożycia w ciągu dnia.

  • Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci, w temp. 6-25°C z dala od promieni słonecznych. Po otwarciu zużyć w ciągu 6 miesięcy.

  • Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Zrównoważona dieta oraz zdrowy tryb życia są ważne.

Skład:


  • oliwa z oliwek,

  • menachinon (MK-7, witamina K2 NATTO),
  • przeciwutleniacz: ekstrakt z rozmarynu.

 

Specyfikacja

Witamina K2 MK-7 NATTO w kroplach 30ml – AURA
30ml
witamina k2, oliwa z oliwek
0.20 kg
   
   
Pharmatica





Płatność i dostawa
Płatności:
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
transport gratis powyżej 400,00 zł
kwoty zamówienia
Sposób dostawy Płatność Koszt jednej sztuki Koszt kolejnej sztuki Maksimum w paczce Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Paczkomat InPost z góry 9,50 zł 0,50 zł 20 szt. 2 - 3 dni robocze
Pocztex Kurier 48 z góry 10,00 zł 0,20 zł 50 szt. 3 dni robocze
Przesyłka kurierska z góry 11,90 zł 0,00 zł 50 szt. 2 dni robocze
Pocztex Kurier 48 przy odbiorze 12,00 zł 0,20 zł 50 szt. 3 dni robocze
Przesyłka kurierska przy odbiorze 13,90 zł 0,00 zł 50 szt. 2 dni robocze
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 9,50 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,50 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 20 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 10,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,20 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 3 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 11,90 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 12,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,20 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 3 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 13,90 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Jak zgłaszać reklamację? 1. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@brat.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ------------------------------------------------------------------ Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: ------------------------------------------------------------------ (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. ul. Kilińskiego 66A 34-700 Rabka-Zdrój Ja.......................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................., numer oferty..................... Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ................. Imię i nazwisko........................... Login na Arena................ Adres......................... Data....................... ............................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 10 zł lub wysyła kuriera na swój koszt do kupującego. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Arena nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 3. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
  • Odstąpienie od umowy

    Zasady zwrotu produktu Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Arena, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@brat.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres BRAT.PL - zwrot Kilińskiego 66a 34-700 Rabka-Zdrój ------------------------------------ Uszkodzenia przesyłek ------------------------------------ KURIER Klient ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody a następnie wysłać skan do nas na mail biuro@brat.pl – po otrzymaniu protokołu wysyłamy ponownie uszkodzoną przesyłkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia po odebraniu paczki klient ma prawo do siedmiu dni od odbioru przesyłki skontaktować się z kurierem TBA ( Telefon 22 250 8 250 e-mail biuro@tba.pl ) i poprosić konsultanta o skontaktowanie się z kurierem doręczającym, aby udał się do klienta i spisał protokół szkody. INPOST – paczkomaty W przypadku inpostu gdy stwierdzano uszkodzenie paczki należy za pomocą panelu w paczkomacie umieścić z powrotem przesyłkę a odział inpost spisze protokół. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono w ciągu 7 dni od odbioru paczki klient musi udać się do swojego oddziału inpost, aby tam złożyć reklamację.W obu przypadka po wykonaniu ww czynności zgłosić nam ta sytuację – a my po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ponownie przesyłkę. POCZTA POLSKA Można odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a my po otrzymaniu zwrotu wyślemy towar ponownie. Po odebraniu przesyłki wysłać zdjęcie uszkodzonego towaru na mail biuro@brat.pl a my wyślemy ponownie przesyłkę.
  • Zwroty

    Zasady zwrotu produktu Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Arena, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@brat.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres BRAT.PL - zwrot Kilińskiego 66a 34-700 Rabka-Zdrój ------------------------------------ Uszkodzenia przesyłek ------------------------------------ KURIER Klient ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody a następnie wysłać skan do nas na mail biuro@brat.pl – po otrzymaniu protokołu wysyłamy ponownie uszkodzoną przesyłkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia po odebraniu paczki klient ma prawo do siedmiu dni od odbioru przesyłki skontaktować się z kurierem TBA ( Telefon 22 250 8 250 e-mail biuro@tba.pl ) i poprosić konsultanta o skontaktowanie się z kurierem doręczającym, aby udał się do klienta i spisał protokół szkody. INPOST – paczkomaty W przypadku inpostu gdy stwierdzano uszkodzenie paczki należy za pomocą panelu w paczkomacie umieścić z powrotem przesyłkę a odział inpost spisze protokół. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono w ciągu 7 dni od odbioru paczki klient musi udać się do swojego oddziału inpost, aby tam złożyć reklamację.W obu przypadka po wykonaniu ww czynności zgłosić nam ta sytuację – a my po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ponownie przesyłkę. POCZTA POLSKA Można odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a my po otrzymaniu zwrotu wyślemy towar ponownie. Po odebraniu przesyłki wysłać zdjęcie uszkodzonego towaru na mail biuro@brat.pl a my wyślemy ponownie przesyłkę.
Strona sprzedawcy ≫
BRAT_PL
BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.
ul. Kilińskiego 66A
34-700 Rabka Zdrój
NIP: 7352869261
REGON: 366167481
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
arena@brat.pl
Telefon sprzedawcy
698090649
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander