Szczoteczka soniczna Philips FlexCare HX6932/36 - 2 szczoteczki
11 osób kupiło 11 osób kupiło
699,00 zł
Pozostało: 2 szt.
Payu raty Payu raty

oblicz ratę

zobacz kalkulator ≫
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat InPost wszystkie metody dostawy ≫
Całkowity czas realizacji: 2 - 3 dni robocze
Koszt: 10,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu
Producent:
Philips
Zasilanie:
Akumulatorowe

Szczoteczka soniczna Philips Sonicare
FlexCare HX6932/36
2 szczoteczki w zestawie

 

Philips HX6932/36 jest aktualnie najnowszą wersją modelu FlexCare. W zestawie posiada również najnowsze końcówki Philips InterCare. Pomagają one zapobiegać zapaleniu i recesji dziąseł przy jednoczesnej poprawie ich zdrowia. W tym wyjątkowym zestawie 2 szczoteczek każda z nich posiada 3 tryby pracy jakimi są: mycie, wybielanie oraz masaż. Każdy z tych programów posiada 2 poziomy ich intensywności. 

 

Główne cechy FlexCare HX6932/36:

  • 3 Tryby pracy
    - Mycie
    - Wybielanie
    - Masaż
  • 2 Poziomy intensywności
    - Go Care
    - Max Care
  • System łatwego startu
    - Szczoteczka w przeciągu 14dni zwiększa swoją prędkość mycia aż do osiągnięcia standardowych prędkości
  • Usuwa do 7 razy więcej płytki nazębnej
    - W stosunku do zwykłej manualnej szczoteczki do zębów
  • 2 Minutowy zegar
    - Informuje o zakończeniu czasu mycia zębów
  • Quadpace okresowy timer
    - Informuje użytkownika o konieczności przejścia, do mycia kolejnej ćwiartki jamy ustnej
  • Pomaga w wybielaniu zębów
    - Może wybielić zęby o dwa odcienie w dwa tygodnie

 

W skład zestawu wchodzi:

  • 2szt. Szczoteczka Philips Sonicare FlexCare
  • 2szt. Końcówka Philips Sonicare Intercare (standard)
  • 1szt. Stacja dezynfekująca UV ze zintegrowaną ładowarką
  • 1szt. Ładowarka przenośna
  • 1szt. Etui podróżne
  • 1szt. Instrukcja w języku polskim

Dane techniczne

Ilość programów 3 (Mycie, Wybielanie, Masaż)
Główki szczoteczki 2szt (Philips Sonicare InterCare Standard)
Kolor Biało-zielony
Rodzaj baterii/akumulatora Litowo-jonowy
Czas pracy (od pełnego naładowania do wyczerpania) Do 3 tygodni
Zegar Smartimer i Quadpacer
Szybkość Do 31 tys. ruchów szczotkujących na minutę
Gwarancja 2lata



Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
Sposób dostawy Płatność Koszt jednej sztuki Koszt kolejnej sztuki Maksimum w paczce Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Paczkomat InPost z góry 10,00 zł 0,00 zł 1 szt. 2 - 3 dni robocze
Kurier Inpost z góry 14,00 zł 0,00 zł 5 szt. 2 dni robocze
Kurier Inpost przy odbiorze 17,00 zł 0,00 zł 5 szt. 2 dni robocze
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 10,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 1 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Kurier Inpost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 14,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 5 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
  • Kurier Inpost
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 17,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 5 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: a] pisemnie na adres: al. Armii Krajowej 2, 42-202 Częstochowa; b] w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: arena@hurtmedyczny.pl; 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres al. Armii Krajowe 2, 42-202 Częstochowa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
  • Odstąpienie od umowy

    INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od umowy należy dalszą część wydrukować i wypełnić, a następnie odesłać do nas wraz z towarem i dowodem zakupu. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę - Hosp-Med. Sp. z o.o. al. Wolności 68, 42-202 Częstochowa o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe, może on również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej http://hurtmedyczny.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z tej możliwości, Sprzedawca prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji przez Konsumenta, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesie on żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać rzecz na adres: Hosp-Med. Sp. z o.o. al. Armii Krajowe 2, 42-202 Częstochowa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca dowiedział się o odstąpieniu Konsumenta od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Konsument ponosi nadto odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenie jej charakteru, cech i funkcjonowania. …………………………………… /miejscowość i data/ Hosp-Med. Sp. z o.o. Al. Wolności 68 42-202 Częstochowa tel. 793 311 114 (na formularzu znajduje się w nagłówku) ………………………………………………… /imię i nazwisko lub firma przedsiębiorcy/ ………………………………………………… /dane adresowe/ ………………………………………………… /kod pocztowy, miejscowość/ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Ja, niżej podpisany niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 1. …………………… 2. …………………… 3. …………………… 4. …………………… zawartej w dniu ……………. za pośrednictwem sklepu internetowego Hurtmedyczny.pl/ w ramach internetowego portalu arena.pl Wskazane powyżej przedmioty otrzymałem/am w dniu …………… Proszę o zwrot kwoty w wysokości …………………… (słownie:……………………………………………………………………………………) na rachunek bankowy, nr konta ………………………………………………………… dane posiadacza rachunku bankowego: ………………………………………………… /imię i nazwisko lub firma przedsiębiorcy/ ………………………………………………… /dane adresowe/ ………………………………………………… /kod pocztowy, miejscowość/ Jednocześnie oświadczam, iż zostałem poinformowany, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje mi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Towar należy odesłać na adres: Hosp-Med. Sp. z o.o. Al. Armii Krajowej 2 42-202 Częstochowa …………………………… Podpis i data
  • Zwroty

    8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 8.1.1. pisemnie na adres: al. Armii Krajowe 2, 42-202 Częstochowa; 8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@hurtmedyczny.pl; 8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: al. Armii Krajowe 2, 42-202 Częstochowa. 8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 8.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 8.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • Gwarancja

    1.Wszystkie towary oferowane przez sklep Hurtmedyczny.pl posiadają gwarancję producenta. 2.Karta gwarancyjna jest zawsze w opakowaniu produktu. 3.Treść Gwarancji i obowiązki Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego. 4.Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.
Strona sprzedawcy ≫
HURTMEDYCZNY
HOSP-MED Sp. z o. o.
Al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa
NIP: 9492130396
REGON: 241375408
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
arena@hurtmedyczny.pl
Telefon sprzedawcy
793311114
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander