Szafa przesuwna Bega II 180 z lustrem - 4 kolory
661 osób kupiło 661 osób kupiło
1003 nowe odsłony w ciągu ostatnich 72h
695,00 zł 899,00 zł
Dostępność: 9439 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: Odbiór osobisty wszystkie metody dostawy ≫
7 - 8 dni 0,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis

 

O nas Nasze oferty

  

OPIS PRODUKTU

 

 

Szafa Przesuwna "BEGA II"

Dwudrzwiowa szafa z systemem drzwi przesuwnych ułatwiająca codzienne użytkowanie. Nowoczesna, funkcjonalna oraz elegancka. Zaprojektowana z myślą o bezpiecznym przechowywaniu odzieży, jak i innych rzeczy osobistych. Doskonale sprawdzi się w sypialni, pokoju dziennym lub przedpokoju. Szafa posiada długie pionowe lustra, z czego na pewno ucieszy się każda kobieta.

Tylko teraz w promocyjnej cenie i krótkim czasem realizacji: do 7 dni roboczych!

Wymiary:

  • szerokość: 180cm,
  • wysokość: 215cm,
  • głębokość: 58cm

Kolorystyka (wybrany kolor wpisz w WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO): 

  • sonoma,
  • biały,
  • choco,
  • czarny

Wykonanie:

  • korpus i fronty: płyta laminowana 16mm,
  • przegrody i półki: płyta laminowana 16mm,
  • obrzeże PCV,

Gwarancja: 24 miesiące

Czas realizacji: do 7 dni roboczych!

Koszt dostawy: 79zł na terenie całego kraju!

Meble w paczkach do samodzielnego montażu. W komplecie akcesoria montażowe wraz z instrukcją. Produkt nowy - prosto od producenta!

 

 

GALERIA ZDJĘĆ

Kolor: Sonoma

 

Kolor: Biały

 

Kolor: Choco

 

Kolor: Czarny

 

Wnętrze szafy:

 

 

 

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Dostawę mebli realizujemy własnym transportem lub za pośrednictwem znanych, wyspecjalizowanych firm kurierskich. Gwarantujemy szybki i bezpieczny transport towaru do Państwa domu.

Dostawa towaru nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania, należy więc zapewnić odpowiednią ilość osób do wniesienia towaru do miejsca przeznaczenia. 

Koszt dostawy jest podany zawsze u góry w każdej ofercie. Tylko u nas nie ma żadnych ukrytych i dodatkowych kosztów transportu.

W przypadku zakupu większej ilości produktów w naszej ofercie, prosimy o kontakt w celu ustalenia indywidualnego oraz korzystnego kosztu dostawy.

 

Zachęcamy do zapoznania się z zakładką O nas jeszcze przed zakupem. Znajdują się tam wszystkie warunki naszego sklepu.W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o pytania do naszego działu obsługi klienta:

 

Zakupy u nas to gwarancja bezpieczeństwa i zadowolenia. Wszystkie oferowane meble są nowe i posiadają naszą gwarancję - producenta. Meble, które produkujemy pakowane są w paczki do samodzielnego i łatwego montażu, jak również pozwala to na ich bezproblemowy transport. Tylko w naszej ofercie znajdziesz produkty w najniższych cenach przy najwyższym standardzie obsługi klienta. Ciesz się z zakupu pięknych, nowoczesnych mebli jaki inni nasi klienci. Nasze opinie mówią same za siebie!

 

 

 



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 7 - 8 dni
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 7 - 8 dni
79,00 zł Kurier z góry 7 - 8 dni
79,00 zł Kurier przy odbiorze 7 - 8 dni
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 7 - 8 dni
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 7 - 8 dni
  • 0,00 zł
  • Kurier
  • z góry
  • 7 - 8 dni
  • 79,00 zł
  • Kurier
  • przy odbiorze
  • 7 - 8 dni
  • 79,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację drogą mailową, na adres [email protected] Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcie (jeśli uszkodzenie itp). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt jest wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w ciągu 15 dni roboczych. Procedury opisane w punkcie pierwszym tego paragrafu tyczą się każdej reklamacji zgłoszonej w ważnym okresie gwarancyjnym produktu. Gwarancja i Reklamacje 1. Większość spośród prezentowanych w Sklepie produktów jest objęta gwarancją producenta lub Sklepu. Szczegółowa informacja dotycząca gwarancji znajduje się w opisie produktu. W wypadku braku takiej informacji w celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się ze Sklepem. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny. 2. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za wadliwość towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności przepisy o rękojmi (art. 556 – 576 (4) Kodeksu cywilnego). 3. Pojęcie „reklamacja” oznacza, związane z uznaniem przez Konsumenta, że towar jest wadliwy, odstąpienie przez Konsumenta od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą albo skierowane do Sprzedawcy przez Konsumenta żądanie obniżenia ceny towaru albo naprawy bądź wymiany towaru na nowy. 4. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany na wstępie niniejszego regulaminu bądź pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] W zgłoszeniu reklamacji prosimy podać imię i nazwisko lub nazwę Kupującego oraz w miarę możliwości opisać wadę towaru, a także należy dołączyć zdjęcie (jakie uszkodzenie itp.). 5. W przypadku, gdy towar jest wadliwy, prosimy o jego prawidłowe zabezpieczenie, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem czy zniszczeniem do momentu zakończenia postępowania reklamacyjnego. 6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Kupującego niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 7. Reklamowany produkt odsyłać należy na adres siedziby Sprzedawcy, określony na wstępie niniejszego regulaminu. 8. Konsument może składać reklamacje z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania przepisów o rękojmi. 9. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta o dołączenie do reklamowanego produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji. Ponadto Sklep zwraca uwagę, że Kupujący jest zobowiązany wykazać, iż produkt reklamowany nabył od Sprzedającego. 10. Gwarancja, o której mowa wyżej, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem przysługujących mu wobec Sprzedawcy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 11. Zwrotowi nie podlega nigdy, niezależnie od podmiotu będącego jego nabywcą, towar będący uszkodzonym z winy Kupującego. 12. W wypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt jest wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w ciągu 15 dni roboczych. 13. Procedury opisane powyżej tyczą się każdej reklamacji zgłoszonej w ważnym okresie gwarancyjnym produktu. 14. Sklep może na życzenie Kupującego, w miarę dostępnych możliwości, dokonać wymiany zakupionego towaru. Kupujący przedstawia swoje życzenie dotyczące wymiany zakupionego produktu na inny(kolor, model, itd.), natomiast Sklep określa faktyczną możliwość dokonania wymiany a także koszty dodatkowe jakie kupujący ponosi na skutek swoich życzeń. W przypadku kiedy wymiana odbywa się bez dodatkowych kosztów (ten sam produkt, model, itd.) kupujący zobowiązuje się tylko do pokrycia kosztów dostawy wymienianego produktu. Wymiana odbywa się o okresie 21 dni roboczych. Wszelkie koszty kupujący reguluje przy odbiorze wymienianego mebla. Warunkiem wymiany towaru jest oddanie zakupionego produktu w stanie nienaruszonym.
  • Zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu: Ankon Meble Osiny 14 63-600 Kępno Polska Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy Sprzedawcy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Dopiero po otrzymaniu towaru i potwierdzeniu jego nienaruszenia, w terminie do 10 dni zostają zwrócone pieniądze na wskazane we formularzu konto bankowe. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT". W przypadku chęci z korzystania transportu firmy Ankon Meble klient zobowiązuje się skontaktować wcześniej w celu uzgodnienia warunków i kosztów zwrotu, gdyż w tym przypadku to kupujący pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu, a wysokość tych kosztów jest uzależniona od gabarytów oraz odległości miejsca odsyłanego towaru. Wysokość tych kosztów jest szacowana maksymalnie na kwotę około 500,00 zł. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie po dostarczeniu produktu do naszej siedziby oraz sprawdzeniu go przez nasz dział kontroli jakości. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • Gwarancja

    Gwarancja i Reklamacje 1. Większość spośród prezentowanych w Sklepie produktów jest objęta gwarancją producenta lub Sklepu. Szczegółowa informacja dotycząca gwarancji znajduje się w opisie produktu. W wypadku braku takiej informacji w celu ustalenia szczegółów należy skontaktować się ze Sklepem. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta bądź dystrybutora określa dołączony do towaru dokument gwarancyjny. 2. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego Konsumentem za wadliwość towaru w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności przepisy o rękojmi (art. 556 – 576 (4) Kodeksu cywilnego). 3. Pojęcie „reklamacja” oznacza, związane z uznaniem przez Konsumenta, że towar jest wadliwy, odstąpienie przez Konsumenta od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą albo skierowane do Sprzedawcy przez Konsumenta żądanie obniżenia ceny towaru albo naprawy bądź wymiany towaru na nowy. 4. Zgłoszenie reklamacji przez Konsumenta może nastąpić w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy wskazany na wstępie niniejszego regulaminu bądź pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] W zgłoszeniu reklamacji prosimy podać imię i nazwisko lub nazwę Kupującego oraz w miarę możliwości opisać wadę towaru, a także należy dołączyć zdjęcie (jakie uszkodzenie itp.). 5. W przypadku, gdy towar jest wadliwy, prosimy o jego prawidłowe zabezpieczenie, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem czy zniszczeniem do momentu zakończenia postępowania reklamacyjnego. 6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Kupującego niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. 7. Reklamowany produkt odsyłać należy na adres siedziby Sprzedawcy, określony na wstępie niniejszego regulaminu. 8. Konsument może składać reklamacje z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od dnia otrzymania towaru, z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania przepisów o rękojmi. 9. Sprzedawca uprzejmie prosi Konsumenta o dołączenie do reklamowanego produktu paragonu bądź faktury VAT, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia reklamacji. Ponadto Sklep zwraca uwagę, że Kupujący jest zobowiązany wykazać, iż produkt reklamowany nabył od Sprzedającego. 10. Gwarancja, o której mowa wyżej, nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego będącego Konsumentem przysługujących mu wobec Sprzedawcy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 11. Zwrotowi nie podlega nigdy, niezależnie od podmiotu będącego jego nabywcą, towar będący uszkodzonym z winy Kupującego. 12. W wypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt jest wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w ciągu 15 dni roboczych. 13. Procedury opisane powyżej tyczą się każdej reklamacji zgłoszonej w ważnym okresie gwarancyjnym produktu. 14. Sklep może na życzenie Kupującego, w miarę dostępnych możliwości, dokonać wymiany zakupionego towaru. Kupujący przedstawia swoje życzenie dotyczące wymiany zakupionego produktu na inny(kolor, model, itd.), natomiast Sklep określa faktyczną możliwość dokonania wymiany a także koszty dodatkowe jakie kupujący ponosi na skutek swoich życzeń. W przypadku kiedy wymiana odbywa się bez dodatkowych kosztów (ten sam produkt, model, itd.) kupujący zobowiązuje się tylko do pokrycia kosztów dostawy wymienianego produktu. Wymiana odbywa się o okresie 21 dni roboczych. Wszelkie koszty kupujący reguluje przy odbiorze wymienianego mebla. Warunkiem wymiany towaru jest oddanie zakupionego produktu w stanie nienaruszonym.
  • Odstąpienie od umowy

    Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni.
Strona sprzedawcy ≫
ANKON24
Ankon Meble
Sienkiewicza 50c
63-600 Kępno
NIP: 6192020934
REGON: 302614470
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander