-24 %
Super Benek STANDARD LAWENDA 25l
16 osób kupiło 16 osób kupiło
Przepraszamy, ale ten produkt w obecnej chwili jest niedostępny.
Wysyłka
Dostawa: Poczta Polska wszystkie metody dostawy ≫
24 - 72 h 0,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis

O nas Nasza Oferta

Super Benek STANDARD LAWENDA

 

To najbardziej popularny żwirek higieniczny adresowany dla kotów. Seria podłoży standard charakteryzuje się grubymi granulkami, o frakcji 1-4mm. Żwirek ten zawiera kompozycję lawendy o przyjemnym i uspokajającym zapachu. Olejki lawendy mają ponadto różnorakie zastosowanie, m.in. działają aseptycznie oraz likwidują napięcia nerwowe. Polecany szczególnie dla zwierząt młodych, bardzo ruchliwych, często przebywających na zewnątrz. Zapewnia dobrą ochronę antybakteryjną. Zbryla się tworząc regularne i zwarte bryłki.

 



Płatność i dostawa
Płatności
Firstdata
Visa, MasterCard
Blik
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
transport gratis powyżej 250,00 zł
kwoty zamówienia
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Poczta Polska z góry 24 - 72 h
0,00 zł Poczta Polska przy odbiorze 24 - 72 h
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 2 dni
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 1 - 2 dni
17,00 zł DPD Kurier z góry 12 - 24 h
21,00 zł DPD Kurier przy odbiorze 12 - 24 h
  • Poczta Polska
  • z góry
  • 24 - 72 h
  • 0,00 zł
  • Poczta Polska
  • przy odbiorze
  • 24 - 72 h
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • DPD Kurier
  • z góry
  • 12 - 24 h
  • 17,00 zł
  • DPD Kurier
  • przy odbiorze
  • 12 - 24 h
  • 21,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Czas na zwrot: 14 dni adres do zwrotu: Karmadodomu.pl Jana III Sobieskiego 103 60-688 Poznań Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@karmadodomu.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Zgodnie z prawem rozpatrujemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  • Odstąpienie od umowy

    Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Arena.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@karmadodomu.pl. Przesyłkę należy nadać na adres: Karmadodomu.pl Jana III Sobieskiego 103 60-688 Poznań. Wymagane dane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): - imię i nazwisko kupującego - login Arena.pl - nazwy kupionych przedmiotów i numery oferty w Arena.pl - data zawarcia umowy (data odbioru przedmiotów) - adres kupującego - data odstąpienia od umowy - podpis (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Arena.pl nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
  • Zwroty

    Czas na zwrot: 14 dni Adres do zwrotu: Andrzej Hauser Karmadodomu.pl ul. Romka Strzałkowskiego 5/7 60-854 Poznań
  • Gwarancja

    Gwarancja na asortyment zgodnie z warunkami oferowanymi przez producenta, dystrybutora - szczegóły w ofercie dot. danego produktu.
Strona sprzedawcy ≫
KARMADODOMU_PL
Andrzej Hauser
Romka Strzałkowskiego 5/7
60-854 Poznań
NIP: 7811781555
REGON: 365189919
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
sklep@karmadodomu.pl
Telefon sprzedawcy
+48 662 829 732
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander