Filtry

Najczęściej kupowane produkty zobaczysz jako pierwsze. 

Zobacz jak ustawiamy kolejność produktów dla Ciebie

1-7 z 7 ofert

 

Filtry

Sortowanie

Brak opinii

O naszym sklepie

Czym jest dobry design?

W CustomForm mawiamy, że to sztuka właściwego wyboru. My takich wyborów dokonujemy codziennie. To nie tylko nasza praca, ale również pasja i wyzwanie. Właśnie tu, w naszej Meblowej Manufakturze, świecie niebanalnych rozwiązań i niecodziennych inspiracji, konstruujemy dla Ciebie niepowtarzalną ofertę, której ponad 90% to produkty produkowane w Polsce w większości ręcznie. Współpracujemy z Polskimi rzemieślnikami, którzy swojego fachu uczyli się od swoich ojców.

Wierzymy, że człowiek ma w sobie naturalną potrzebę piękna, a co za tym idzie – chęć otaczania się pięknymi przedmiotami. Gustowne wnętrza są bowiem czymś więcej niż miłymi dla oka przestrzeniami. To pierwszy krok do osiągnięcia spokoju ducha, równowagi i harmonii. W gustownie urządzonym wnętrzu wydajnie się pracuje i wygodnie odpoczywa.

Relaks, swoboda myśli, poczucie estetyki, perfekcja – w CustomForm łatwiej zrozumieć te pojęcia. I łatwiej dokonać najlepszego wyboru.
Serdecznie zapraszamy!

NASZA MISJA:
Nie istnieje uniwersalna recepta na piękno, również w obrębie designu. Prawdziwa sztuka tkwi w detalach, dlatego warto mieć na nie oko. Na co dzień staramy się wdrażać do produkcji coraz to nowe projekty, które swoim designem dorównują światowym trendom, a jednak produkowane są w Polsce i stają się produktem dostępnym dla szerokiej grupy naszych klientów w Polsce i całej UE. Naszym celem jest aby stwierdzenie Polish Design zaistniało nie tylko w Polsce.

Usiądź więc wygodnie i rozejrzyj się po naszych projektach. Relaks, wygoda, swoboda, poczucie estetyki – w CustomForm łatwiej zrozumieć te pojęcia.

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

kupujący

Zwroty

Procedura zwrotów:

1. Koszt transportu zwrotnego / wysyłki zwrotnej towaru – w przypadku odstąpienia od umowy – ponosi Klient (koszt odesłania towaru przez Klienta do Sklepu), a po stronie Sklepu leży wówczas obowiązek zwrotu Klientowi kosztów transportu /wysyłki zamówionego towaru do Klienta, o ile Klient taki koszt poniósł (koszt poniesiony przez Klienta z tytułu przesłania towaru przez Sklep do Klienta). Wysokość tych kosztów podawana jest Klientowi przez Sklep przy składaniu zamówienia. Informacja o tych kosztach znajduje się również w Pouczeniu o odstąpieniu, które to pouczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać na stronie www.customform.co w zakładce pliki do pobrania.
2. Zwrot przesyłki (w przypadku reklamacji czy prawa odstąpienia) prosimy w miarę możliwości uzgadniać ze Sklepem.
3. Klient odsyłając towar do Sklepu (m.in. na skutek odstąpienia, reklamacji) powinien mieć na uwadze właściwości towaru, w celu należytego opakowania towaru, aby nie doszło od jego uszkodzenia, zniszczenia.

Adres do zwrotów:

Magazyn Customform
Metalowców 13
41-500 Chorzów

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmii:

12 miesięcy

Procedura reklamacji:

Warunki reklamacji dla KONSUMENTA:
1.. W razie przesłania przez Sklep rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika (kurier, zewnętrzna firma transportowa), Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli Klient stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika (art. 545 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny). Klient po sprawdzeniu stanu przesyłki może w szczególności sporządzić z przewoźnikiem protokół szkody.
2.W przypadku, gdy w trakcie sprawdzenia stanu przesyłki Klient stwierdzi, że nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, prosimy aby w ten sam dzień, jeżeli to możliwe, skontaktować się ze Sklepem za pomocą email pod adresem reklamacje@customform.pl i poinformować Sklep o tym fakcie.
3. Reklamację dotyczącą towaru prosimy składać do Sklepu w formie pisemnej lub w formie email.
4. Do składanej przez Klienta reklamacji na towar wysyłany za pośrednictwem przewoźnika (firmą kurierską czy za pomocą zewnętrznej firmy transportowej) prosimy dołączyć dokumenty pozwalające na ustalenie odpowiedzialności przewoźnika (przykładowo takim dokumentem może być podpisany protokół szkody). Dokumenty pozwalające na ustalenie odpowiedzialności przewoźnika należy przesłać do Sklepu listem poleconym lub przesłać skany dokumentów na adres e-mail: reklamacje@customform.pl. Jeżeli Klient ma taką możliwość to do składanej reklamacji prosimy dołączyć dokumentację fotograficzną dokumentującą powstałą szkodę.
5. W momencie odsyłania przez Klienta reklamowanego towaru prosimy dołączyć do odsyłanego towaru jakikolwiek dowód zakupu towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie Sklepu w zakładce pliki do pobrania. Dowodem zakupu może być przykładowo paragon, faktura, wyciąg z rachunku bankowego i tym podobne. Wzór formularz reklamacyjnego nie jest obowiązkowy, jest to propozycja Sklepu i nie ma obowiązku z niego korzystania. Klient może złożyć reklamację nie korzystając z tego formularza.
6. Dostarczenie reklamowanego towaru następuje do magazynu Sklepu (magazyn LARB2 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Katowicach ul. Metalowców 13, 41-500 Chorzów) gdzie rozpatrywana jest reklamacja. Klient powinien uprzednio skonsultować ze Sklepem odesłanie towaru w celu ustalenia formy odesłania, daty odesłania czy też sposobu opakowania i przewozu towaru, które powinny odpowiadać właściwościom rzeczy.
7. Towar powinien być odesłany w stosownym opakowaniu, z zachowaniem należytej staranności mając na uwadze rodzaj transportu towaru oraz sam rodzaj towaru.
8. Sklep ustosunkowuję się do reklamacji w terminie 14 dni licząc od momentu otrzymania reklamacji. W tym okresie Sklep zobowiązuje się udzielić Klientowi informacji na temat sposobu rozpatrzenia reklamacji [pozytywnie, negatywnie].
9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta Klient powinien mieć świadomość, że mogą powstać koszty, które mogą obciążać Klienta.

Warunki reklamacji dla PRZEDSIĘBIORCY:
1. Reklamację towaru, w ramach przysługującej rękojmi, należy składać do Sklepu w formie pisemnej lub mailowej.
2. Podstawą do złożenia przez Klienta reklamacji na towar jest protokół szkody. Podpisany protokół szkody wraz z dokumentacją fotograficzną szkody, wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie www.customform.co w plikach do pobrania, należy przesłać do Sklepu pocztą lub przesłać skany na adres e-mail: reklamacje@customform.pl.
3. W przypadku odsyłania przez Klienta towaru należy dołączyć oryginał lub kopię faktury wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym na stronie Sklepu w dziale Regulamin.
4. Dostarczenie towaru do magazynu Sklepu (magazyn LARB2 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Chorzowie 41-500 ul. Metalowców 13), gdzie rozpatrywana jest reklamacja, odbywa się na koszt Klienta, o ile strony nie postanowią inaczej. Sklep ma 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym asortymentem, na rozpatrzenie reklamacji. W tym okresie Sklep udzieli Klientowi informacji na temat sposobu rozpatrzenia reklamacji [ pozytywnie, negatywnie]. Termin ten ma charakter instrukcyjny i jego nie zachowanie przez Sklep nie jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
5. Podstawą do zareklamowania towaru jest przedstawienie dowodu zakupu towaru. W przypadku reklamowania towaru, należy najpierw poinformować o tym fakcie Sklep, a następnie odesłać towar wraz z dokumentem zakupu na adres Sklepu. Do przesyłki należy dołączyć formularz reklamacyjny.
6. Obsługa Sklepu nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem. Klient nie może odesłać rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sklepu, bez ustalenia tego ze Sklepem.
7. Klient reklamując towar i dostarczając go w tym celu do Sklepu powinien mieć na uwadze właściwości towaru, w celu należytego opakowania towaru, aby nie doszło do jego uszkodzenia, zniszczenia.
8. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Klient (w szczególności obejmuje to koszty demontażu, dostarczenia rzeczy, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia), o ile nie ustalono ze Sklepem inaczej.

Informacje dodatkowe:

Regulamin odstąpienia od umowy dla KONSUMENTÓW:
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient (konsument) ma prawo do odstąpienia od umowy składając stosowne oświadczenie, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów ww. ustawy. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wg wzoru udostępnionego przez Sklep – wzór odstąpienia można pobrać na stronie www.customform.pl w zakładce pliki do pobrania, wzór wydawany jest również Klientowi wraz z towarem oraz przesyłany jest Klientowi na jego adres email, .
2. Sklep udostępnia Klientowi wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać na stronie www.customform.co w zakładce pliki do pobrania.
3. W przypadku realizowania prawa odstąpienia od umowy prosimy o przedstawienie/ okazanie jakiegokolwiek dowodu zakupu towaru co umożliwi nam identyfikację transakcji dokonanej w naszym Sklepie. W przypadku chęci skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy prosimy, o ile to możliwe, uprzednio poinformować o tym fakcie Sklep, a następnie, o ile to możliwe, odesłać towar wraz z jakimkolwiek dowodem zakupu na adres Sklepu.
4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w stosunku do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta).
5. Zwrotu ceny Sklep dokonuje wyłącznie na konto bankowe z którego dokonywana była płatność, za wyjątkiem sytuacji gdy Klient złoży pisemne oświadczenie z innym numerem konta, danymi do przelewu oraz danymi Klienta.
6. Zwrot przesyłki (w przypadku reklamacji czy prawa odstąpienia) prosimy w miarę możliwości uzgadniać ze Sklepem.
7. Klient odsyłając towar do Sklepu (m.in. na skutek odstąpienia, reklamacji) powinien mieć na uwadze właściwości towaru, w celu należytego opakowania towaru, aby nie doszło od jego uszkodzenia, zniszczenia.
8. Przy wymianie towaru na inny rodzaj towaru, o ile Sklep daje taką możliwość, Klient pokrywa ewentualne różnice w cenie. Klient pokrywa również inne uzasadnione koszty wymiany towaru, które nie leżą po stronie Sklepu.
9. Wymiana towaru na inny rodzaj możliwa jest po uprzednim skontaktowaniu się ze Sklepem.

Regulamin odstąpienia od umowy dla PRZEDSIĘBIORCÓW:
Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy jak również obniżenia ceny w przypadkach opisanych w art. 560 §1 KC. W przypadku wady towaru Klient ma prawo do kierowania wobec Sklepu żądania wymiany towaru na wolny od wad lub naprawy towaru. Wyłącza się tym samym zastosowanie pomiędzy przedsiębiorcami art. 560 § 1 KC. Sklep proponuje Klientowi sposób rozpoznania reklamacji poprzez obniżenie ceny, wymianę towaru na wolny od wad czy też naprawę towaru.

Gwarancja

Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady towaru Klientowi przysługują uprawnienia przewidziane w szczególności w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny oraz Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów oraz Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 1999/44/WE z dnia 25 maja 1999 r. w sprawie niektórych aspektów sprzedaży towarów konsumpcyjnych i związanych z tym gwarancji. W przypadku towarów nowych Sklep odpowiada za wady jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany ( nie nowy fabrycznie), strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.

DANE SPRZEDAWCY

customform

ul. Metalowców 13

41-500 - Chorzów

NIP: 6342817919