Smoby rowerek rower trójkołowy Świnka Peppa 740413
2 osoby kupiły 2 osoby kupiły
227,00 zł
Dostępność: 98 szt.
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: Odbiór osobisty wszystkie metody dostawy ≫
1 - 2 dni 0,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis
Producent:
Smoby

O nas Nasza oferta

  SMOBY Rowerek Be Move Comfort Świnka Peppa

  • Kod produktu: SM-740413
  • Pozytywnie wpływa na rozwój fizyczny
  • 3-stopniowa regulacja rączki
  • 2-stoniowe regulowane siedzisko
  • Ergonomicznym siedzisko
  • Blokadą wolnego koła
  • Schowkiem na drobiazgi
  • Blokadą kierownicy
  • Pasy oraz pierścienie bezpieczeństwa
  • Wymiary: 68 x 52 x 52 cm
  • Dla dzieci od 10 miesiąca życia

  Smoby Rowerek Trójkołowy Be Move Confort Świnka Peppa - Świetna zabawa bez ryzyka, wypadków i potłuczeń

 

 

Idealny do nauki

Rowerek trójkołowy Smoby Be Move Confort to upragniony, pierwszy rowerek Twojego maleństwa. Rowerek, rośnie razem z dzieckiem, dopasowując się do wzrostu oraz potrzeb maluchów na każdym etapie ich rozwoju. Wieloetapowa konstrukcja trójkołowca francuskiej firmy pozwala na korzystanie z pojazdu dzieciom od 10 miesiąca życia.

 

 

Przystosowana do rozwoju dziecka

Rowerek Smoby w zależności od wieku może spełniać różnoraką funkcje. Dla najmłodszych będzie to spacerówka, a dzięki komfortowej rączce może być swobodnie prowadzony przez rodzica. Dzięki funkcji wolnego koła rodzic nie musi się obawiać o przypadkowe zahaczenie przez dziecko. Wraz z rozwojem dziecka i jego ciekawością świata maluch będzie chciał jeździć samodzielnie. Rowerek pozwala na demontaż obręczy, rączki dla rodziców, również odblokowanie kierownicy i założenie podnóżka, dzięki temu dziecko będzie mogło zaznać frajdy z jazdy.

 

 

Trzystopniowej regulacji

Ważnym ułatwieniem dla rodziców jak i dziecka jest trzystopniowej regulacji wysokość uchwytu dla rodzica a także możliwość dwustopniowego regulowania siedzenia. Pozwala na dostosowanie rowerka do potrzeb dziecka i zapewnia mu wygodę.

 

 

W trosce o bezpieczeństwo

Najważniejszą jednak zaletą rowerka jest jego bezpieczeństwo. Stabilna, trwała oraz lekka konstrukcja z wysokiej jakości tworzywa oraz metalu, z regulowaną rączką, blokadą kierownicy, pasami i pierścieniem bezpieczeństwa ergonomicznym siedziskiem, blokadą wolnego koła oraz schowkiem na drobiazgi i torbą. Zapewnia komfort jazdy a także bezpieczeństwo użytkowania.

 

 

 

 

Gwarancja i zwroty

  • Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
  • Gwarancja producenta 24-miesiące pozwoli Ci spać spokojnie!
  • Dajemy Ci pełne prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • U nas masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym wsparciem serwisowym.

 

Dlaczego my? NAJLEPSZA CENA WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE Dbając o Twoją satysfakcję z zakupów zawsze staramy się oferować produkty w najlepszych cenach. Dajemy Ci najbardziej atrakcyjne okazje. 15 lat doświadczenia na rynku pozwoliło na na zdobycie pozycji lidera sprzedaży wiodących marek.         FACHOWA OBSŁUGA  MOŻLIWOŚĆ ZWROTU   Dzięki doskonałej Obsłudze zawsze możesz liczyć na fachowe doradztwo zarówno przed zakupem jak i po dokonanej transakcji.      Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań. 

Wysyłki i odbiory Fakturę VAT wysyłamy mailowo  Odbiór osobisty nic nie kosztuje!  Wysyłki kurierskie realizuje DPD Fakturę VAT wysyłamy do Ciebie drogą elektroniczną. Do wszystkich transakcji dołączamy dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura). Kup produkt i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy jednego dnia roboczego na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu Apollo. W trosce o Twoje zamówienie współpracujemy z najlepszymi. Zamówienia kurierem wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD.



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 2 dni
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 1 - 2 dni
7,50 zł PACZKA W RUCHu z góry 3 - 4 dni
8,50 zł E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie z góry 2 - 3 dni
11,00 zł Paczkomaty 24/7 z góry 1 - 2 dni
12,00 zł Paczka pocztowa priorytetowa z góry 1 - 2 dni
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • PACZKA W RUCHu
  • z góry
  • 3 - 4 dni
  • 7,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
  • z góry
  • 2 - 3 dni
  • 8,50 zł
  • Paczkomaty 24/7
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 11,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 12,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu: Apollo Sp. z o.o. Leszka Czarnego 5 35-615 Rzeszów POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Apollo Sp. z o.o. ul. Leszka Czarnego 5 35-615 Rzeszów Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Mail podany podczas zakupu......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
  • Reklamacje

    I. Warunki reklamacji. Konsument. 1. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Konsumentowi towar konsumpcyjny wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Sprzedający odpowiada względem Konsumenta, który nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny), jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady rzeczy, uregulowaną w Dziale II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. 2014.121. t.j.). 3. Reklamacje dotyczące wadliwości towaru konsumpcyjnego, Konsument składać może: a) osobiście w jednym z Lokali przedsiębiorstwa wskazanych w pkt. I. od (1) do (4) powyżej, w którym Konsument dokonał odbioru osobistego towaru, bądź b) pisemnie na adres Sprzedającego: Apollo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4, 35-068 Rzeszów. 4. Dokonując reklamacji bądź to osobiście, bądź to na piśmie zgodnie z ust. 3 powyżej Konsument winien dokonać opisu stwierdzonej wady i wskazać datę stwierdzenia wady, określić swoje żądanie w związku ze zgłaszaną wadliwością oraz przedstawić Sprzedającemu dowód zakupu towaru i dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar, z tym zastrzeżeniem, że dla zachowania terminu do złożenia reklamacji, wystarczy wysłanie do Sprzedającego zawiadomienia o stwierdzonej wadliwości przed jego upływem. Kupujący może dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. 5. W związku ze zgłoszoną w drodze reklamacji wadliwością towaru konsumpcyjnego, Konsumentowi przysługuje żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany na rzecz wolą od wad, albo obniżenia wysokości ceny, albo odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji w przedmiocie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową - ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i zgłoszonego żądania oraz powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. 7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada towaru konsumpcyjnego zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy sprzedanej Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się jednak przed upływem terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W terminach określonych w tym punkcie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 8. Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu wadliwości towaru nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli taka została udzielona. II. Warunki reklamacji. Przedsiębiorca. 1.Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona. 2.Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na zasadach odrębnie określonych.
Strona sprzedawcy ≫
APOLLO SP. Z O.O.
Apollo Sp. z o.o.
Grunwaldzka 4
35-068 Rzeszów
NIP: 8133187390
REGON: 691528651
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander