Puchata poszewka poszewki na jasiek ELMO 40x40
11 osób kupiło 11 osób kupiło
11,49 zł 25,00 zł
Dostępność: 99988 sztuk
Płatność BLIK z darmową dostawą
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: Odbiór osobisty wszystkie metody dostawy ≫
1 - 1 h 0,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis
poszewka elmo 40x40

Przedstawiamy mięciutkie, przytulne, kolorowe poszewki, które są idealnym dopełnieniem pokoju. Nie tylko ożywi jego wnętrze, ale i pozwoli na wygodne relaks i odpoczynek. Poduszki efektownie będą się prezentowały zarówno na jasnej, jak i ciemnej kanapie. Poduszki z obu stron wykonane są jedwabistej mikrofibry. Do produkcji Elmo użyliśmy wysokogatunkowy materiał Microfiber Silk w nowoczesnych kolorach. Poszewki są jednym z wielu  elementów kolekcji Elmo , zapraszamy do obejrzenia pozostałych aukcji gdzie znajdą Państwo  Narzuty Elmo 150x200 lub 200x220 oraz cudowne Dywany Elmo w 4 rozmiarach.

- Poszewka 40x40 cm

- Zamek błyskawiczny

- Dwustronna - tył i przód wykonany z       długich włosów microfiber silk

 



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Blik
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 1 h
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 1 - 1 h
9,00 zł Paczkomaty 24/7 z góry 2 - 3 dni
10,00 zł Przesyłka kurierska z góry 2 - 3 dni
13,00 zł Przesyłka kurierska przy odbiorze 2 - 3 dni
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 1 h
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 1 - 1 h
  • 0,00 zł
  • Paczkomaty 24/7
  • z góry
  • 2 - 3 dni
  • 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska
  • z góry
  • 2 - 3 dni
  • 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska
  • przy odbiorze
  • 2 - 3 dni
  • 13,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Jak zgłaszać reklamację? Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, zdjęcie opisywanej wady, dowód zakupu, zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym Formularz reklamacyjny do pobrania: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/reklamacja.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  • Odstąpienie od umowy

    Zasady zwrotu produktu W ciągu 30 dni od daty zakupu lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [email protected] Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na nasz adres. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Uwaga - nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, zwrot pieniędzy możliwy jest tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe. KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA kupujący
  • Zwroty

    Zasady zwrotu produktu W ciągu 30 dni od daty zakupu lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [email protected] Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na nasz adres. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Uwaga - nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, zwrot pieniędzy możliwy jest tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe. KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA kupujący
  • Gwarancja

    Jak zgłaszać reklamację? Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, zdjęcie opisywanej wady, dowód zakupu, zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym Formularz reklamacyjny do pobrania: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/reklamacja.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Strona sprzedawcy ≫
TUTUMI_PL
P.H. PODLASIAK ANDRZEJ CYLWIK
ul.Przędzalniana 60
15-688 Białystok
NIP: 5421005380
REGON: 050290967
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander