Puchata poszewka poszewki na jasiek ELMO 40x40
11 osób kupiło 11 osób kupiło
9,40 zł 25,00 zł
Dostępność: ponad 1000 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat InPost wszystkie metody dostawy ≫
Całkowity czas realizacji: 2 - 3 dni robocze
Koszt: 9,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu
 

O nas

Nasze oferty


 

POSZEWKA ELMO 40X40

Przedstawiamy mięciutkie, przytulne, kolorowe poszewki, które są idealnym dopełnieniem pokoju. Nie tylko ożywi jego wnętrze, ale i pozwoli na wygodne relaks i odpoczynek. Poduszki efektownie będą się prezentowały zarówno na jasnej, jak i ciemnej kanapie. Poduszki z obu stron wykonane są jedwabistej mikrofibry. Do produkcji Elmo użyliśmy wysokogatunkowy materiał Microfiber Silk w nowoczesnych kolorach. Poszewki są jednym z wielu  elementów kolekcji Elmo , zapraszamy do obejrzenia pozostałych aukcji gdzie znajdą Państwo  Narzuty Elmo 150x200 lub 200x220 oraz cudowne Dywany Elmo w 4 rozmiarach. 

- Poszewka 40x40 cm

- Zamek błyskawiczny

Dwustronna - tył i przód wykonany z       długich włosów microfiber silk


 

 

 

Dane kontaktowe:

Odbiory osobiste:

Dostawa:


Dane kontaktowe:

  • Infolinia: 857-337-777 
    (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00)
  • email: biuro.rea@podlasiak.com.pl

Odbiory Osobiste realizowane są:

  • od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.30

Punkt odbioru:

  • P.H. PODLASIAK
    15-688 Białystok
    ul. Przędzalniana 6 L

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Firm Kurierskich.

  • Przesyłki do 30 kg - wysyłka DPD
  •  Przesyłki paletowe i powyżej 30 kg - wysyłka SUUS ROHLIG

 


Płatność i dostawa
Płatności:
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
Sposób dostawy Płatność Koszt jednej sztuki Koszt kolejnej sztuki Maksimum w paczce Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 0,00 zł 100 szt. 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł 100 szt. 1 dzień roboczy
Paczkomat InPost z góry 9,00 zł 0,00 zł 2 szt. 2 - 3 dni robocze
Przesyłka kurierska z góry 10,00 zł 0,00 zł 10 szt. 2 dni robocze
Przesyłka kurierska przy odbiorze 13,00 zł 0,00 zł 10 szt. 2 dni robocze
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 100 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 100 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 9,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 2 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 10,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 10 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 13,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 10 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Jak zgłaszać reklamację? Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro.rea@podlasiak.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, zdjęcie opisywanej wady, dowód zakupu, zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym Formularz reklamacyjny do pobrania: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/reklamacja.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  • Odstąpienie od umowy

    Zasady zwrotu produktu W ciągu 30 dni od daty zakupu lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro.rea@podlasiak.com.pl. Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na nasz adres. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Uwaga - nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, zwrot pieniędzy możliwy jest tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe. KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA kupujący
  • Zwroty

    Zasady zwrotu produktu W ciągu 30 dni od daty zakupu lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro.rea@podlasiak.com.pl. Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na nasz adres. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Uwaga - nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, zwrot pieniędzy możliwy jest tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe. KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA kupujący
  • Gwarancja

    Jak zgłaszać reklamację? Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro.rea@podlasiak.com.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, zdjęcie opisywanej wady, dowód zakupu, zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym Formularz reklamacyjny do pobrania: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/reklamacja.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Strona sprzedawcy ≫
TUTUMI_PL
P.H. PODLASIAK ANDRZEJ CYLWIK
ul.Przędzalniana 60
15-688 Białystok
NIP: 5421005380
REGON: 050290967
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
biuro.rea@podlasiak.com.pl
Telefon sprzedawcy
857337777
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander