Pralka AEG L6479AFL A+++ 1400ob 7kg Biała
2 osoby kupiły 2 osoby kupiły
979,00 zł
Dostępność: 14 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: Przesyłka kurierska wszystkie metody dostawy ≫
2 - 3 dni 99,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis

   Pralka AEG L6479AFL A+++ 1400ob 7kg Biała Kontakt:

  • 604 780 244
  • 500 191 332
  • 67 259 31 72
  • fzkbiznes@gmail.com

 

Wysyłka:

Paczki wysyłamy kurierami:

  • DPD
  • PEKAES

 

Produkty można odebrać także osobiście:

FZK INTER NOVUMJAN TROCKIul. Dworcowa 178-640 Tuczno

 

Wystawiamy faktury VAT

 

  • Wszystkie produkty są objęte gwarancją
  • Produkty są oryginalne i dostępne od ręki
  • Wszystkie naprawy gwarancyjne są całkowicie bezpłatne

 

Składanie zamówień:

Przed złożeniem zamówienia bardzo prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w dziale O NAS.

 

 

 

Sprzęt AEG jest wykonany z wysokiej jakości elementów.

PRODUKT MARKI AEG NA RYNEK ZACHODNI

Pralka AEG L6479AFL

 

 

 

OPIS PRODUKTU:

POŻEGNAJ SIĘ Z NIEPRZYJEMNYM ZAPACHEM Z BĘBNA

Drzwi pralki nigdy nie będą musiały być otwarte w celu wentylacji. Zawór wentylacyjny zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych zapachów i powstawaniu pleśni w bębnie oraz zapewnia świeży zapach.

 

PRALKA, KTÓRA DZIAŁA KIEDY CHCESZ

Funkcja Timer pozwala zaprogramować program który uruchomi się po 3, 6 lub 9 godzinach.

 

SKRÓĆ CZAS PRANIA O POŁOWĘ

Ta pralka posiada funkcję szybkiego prania, dzięki czemu można skrócić czas trwania cyklu do 50%.

 

CZYSTY DOZOWNIK DETERGENTU

Dozownik jest zawsze czysty dzięki strumieniu wody pod wysokim ciśnieniem.

 

Dane techniczne:
  • Kolor: Biały
  • Wysokość (mm): 850
  • Szerokość (mm): 600
  • Urządzenie głębokość max. (Mm): 615
  • Zaopatrzenie w wodę: zimna
  • Waga netto (kg): 62,5 

Cechy:

  • Dodatkowe płukanie
  • Wskaźnik czasu na wyświetlaczu
  • 2 etapy oszczędność czasu
  • Sensitiv-Program
  • Aqua Control System

Programy prania:

  • Bawełna, Bawełna Eco 40 ° C, Syntetyki, Mix, Łatwe Prasowanie, Delikatne, Wełna, Jedwab, Pranie Ręczne, 30 minut, Bawełna Eco 60 ° C,
  • Dodatkowe funkcje prania: Zatrzymanie Płukania, Dodatkowe Płukanie, Pranie Wstępne, Odplamianie, Delikatne, 2-krotne Skrócenie Czasu Prania,
  • 30 cm duży otwór wlotowy
  • Programowanie czasu startu
  • wyświetlanie czasu
  • elektroniczne zabezpieczenie przed dziećmi
  • Gwarancja rozruchowa - 6 miesięcy
  • Instrukcja obsługi/ menu w języku obcym

 

PRODUKT NOWY  PRODUKT NOWY MOŻE POSIADAĆ (LECZ NIE MUSI) DELIKATNE WGNIECENIA, RYSKI NIE WPŁYWAJĄCE NA DZIAŁANIE TYLKO NA CENĘ



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 3 dni
99,00 zł Przesyłka kurierska z góry 2 - 3 dni
109,00 zł Przesyłka kurierska przy odbiorze 2 - 3 dni
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 3 dni
  • 0,00 zł
  • Przesyłka kurierska
  • z góry
  • 2 - 3 dni
  • 99,00 zł
  • Przesyłka kurierska
  • przy odbiorze
  • 2 - 3 dni
  • 109,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Gwarancja

    3.1 Gwarancji udziela producent danego sprzętu – okres gwarancji na dany produkt jest zależny od producenta oraz rodzaju i modelu sprzętu. 3.2 Sprzedający nie udziela gwarancji w przypadku braku gwarancji ze strony producenta. 3.3 Gwarancje realizowane są na terenie całego kraju w autoryzowanych serwisach producentów. W przypadku reklamacji dotyczących wadliwego towaru należy kontaktować się z serwisem producenta - nie ze sprzedającym. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji, serwisu oraz rękojmi za wady. Sprzedający nie udziela gwarancji, tylko producent. 3.4 Gwarancja na produkty firmy Ardo jest na okres dwunastu miesięcy.3.5 Produkty firmy Simfer posiadają gwarancję udzielaną przez producenta z wyłączeniem użytku innego niż prywatny.
  • Zwroty

    4.1 Zwrotów dokonujemy na zasadzie wymiany towaru na ten sam lub w wypadku jego braku na towar ekwiwalentny. 4.2 Koszty przesyłki zwracanego oraz zamiennego towaru pokrywa kupujący (nie odbieramy pobrań). 4.3 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może wymienić towar na ten sam lub ekwiwalentny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki - jest to możliwe wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i musi znajdować się na palecie. Produkt musi być kompletny, tzn. musi zawierać wszystkie elementy składowe (m.in. instrukcję obsługi, gwarancję). Wszystkie zwracane towary muszą być ubezpieczone na kwotę za jaką zostały zakupione. 4.4 W przypadku zwrotu towaru prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas o tym. Zwracany towar należy odsyłać na adres naszej firmy. 4.5 Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  • Reklamacje

    2.14 W chwili odbioru zamówionego towaru Klient zobowiązany jest sprawdzić czy przesyłka dotarła w należytym stanie, czy nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu i czy jest zgodna z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu, reklamację z tego tytułu będą rozpatrywane wyłącznie wtedy, gdy Konsument wraz z osobą doręczającą przesyłkę sporządzi na piśmie protokół reklamacyjny, który zostanie podpisany przez adresata przesyłki i doręczającego. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez Konsumenta nie będą uznawane. INSTRUKCJA SPORZĄDZANIA PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO: 1. Towar należy rozpakować w obecności kuriera. W razie stwierdzenia jakiejkolwiek szkody powstałej w transporcie - należy nie przyjmować towaru i spisać z kurierem protokół szkody. 2. W PROTOKOLE REKLAMACYJNYM KONIECZNIE NALEŻY ZAZNACZYĆ ( krzyżykiem TAK) w MIEJSCU "uszkodzenie zewnętrzne opakowania" oraz "uszkodzenia zabezpieczeń wewnątrz" NAWET KIEDY NA PIERWSZY RZUT OKA NIE DOSTRZEŻE SIĘ USZKODZEŃ - jeśli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka to zawsze po dokładnych oględzinach widać uszkodzenia opakowania!!! 3. Protokół oraz zdjęcia uszkodzeń opakowania zewnętrznego, wewnętrznego oraz produktu należy przesłać do nas. NA TEJ PODSTAWIE BĘDĄ UZNAWANE REKLAMACJE! JEST TO BARDZO WAŻNE, PONIEWAŻ ZDARZAJĄ SIĘ USZKODZENIA W TRANSPORCIE i ABY SPROSTAĆ WYMAGANIOM NASZYCH KLIENTÓW PRZESYŁKI UBEZPIECZAMY W CELU PEŁNEGO ZADOWOLENIA Z ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW! TYLKO PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY PROTOKÓŁ (WEDŁUG INSTRUKCJI) JEST PODSTAWĄ DO REKLAMACJI. BŁĘDNIE WYPEŁNIONY PROTOKÓŁ - BEZ ZAZNACZENIA PÓL WSKAZANYCH W INSTRUKCJI LUB JEGO BRAK SPOWODUJE NIEUWZGLĘDNIENIE REKLAMACJI. INSTRUKCJA SPORZĄDZANIA PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO MA NA CELU ZABEZPIECZYĆ PAŃSTWA PRZED BŁĘDNIE WYPEŁNIONYMI PROTOKOŁAMI SPORZĄDZANYMI PRZEZ KURIERÓW. FIRMY KURIERSKIE WYMIGUJĄ SIĘ W TEN SPOSÓB OD ODPOWIEDZIALNOŚCI. 4. Nie odpowiadamy za uszkodzenia wynikłe z transportu ujawnione po odbiorze zamówionego towaru, a nie stwierdzone protokołem reklamacyjnym sporządzonym w momencie odbioru towaru. 2.15 Na wpłatę na konto czekamy 10 dni, po tym czasie wystawiamy negatywny komentarz. 2.16 Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają błędów lub braków. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
  • Odstąpienie od umowy

    Czas na odstąpienie od umowy- 14 dni 4.3 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może wymienić towar na ten sam lub ekwiwalentny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki - jest to możliwe wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu i musi znajdować się na palecie. Produkt musi być kompletny, tzn. musi zawierać wszystkie elementy składowe (m.in. instrukcję obsługi, gwarancję). Wszystkie zwracane towary muszą być ubezpieczone na kwotę za jaką zostały zakupione. 4.4 W przypadku zwrotu towaru prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas o tym. Zwracany towar należy odsyłać na adres naszej firmy.
Strona sprzedawcy ≫
FZKBIZNES
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki
ul. Dworcowa 1
78-640 Tuczno
NIP: 7651003836
REGON: 570091202
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
fzkbiznes@gmail.com
Telefon sprzedawcy
500191332
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander