- 49%
black friday
POSZEWKA JASIEK NA POUSZKĘ 40x40 CM EKO LEN BAWEŁNA RENIFER 20
19,50 zł 38,00 zł
Dostępność: 222 sztuk
Płatność BLIK z darmową dostawą
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: PACZKOAMT wszystkie metody dostawy ≫
2 - 3 h 9,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis

DELUXE_PL  NASZA OFERTA POSZEWKI W PRZEDMIOTACH SPRZEDAJĄCEGO

 

 

POSZEWKA ECO LNIANA 40x40

 

Prezentujemy najnowszą kolekcję poszewek z serii ECOLINE zaprojektowaną z myślą o aktualnych trendach.

Modne i zawsze pasujące aranżacje inspirowane przyrodą idealnie współgrają z materiałem Eco-len.

Dbamy o to, by każdy nasz produkt był przyjazdy dla zdrowia i środowiska.

W naszej ofercie znajdą Państwo aż 30 wzorów niesamowitych lnianych poszewek. 

Idealnie pasuje do nowoczesnej sypialni, salonu, a nawet pokoju dziecka. 

Wymiary: 40x40 cm

Materiał: Len + bawełna



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Blik
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
transport gratis powyżej 1 850,00 zł
kwoty zamówienia
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
9,00 zł PACZKOAMT z góry 2 - 3 h
11,00 zł DPD z góry 1 - 2 dni
13,00 zł DPD przy odbiorze 1 - 2 dni
  • PACZKOAMT
  • z góry
  • 2 - 3 h
  • 9,00 zł
  • DPD
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 11,00 zł
  • DPD
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 13,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. FORMULARZ REKLAMACJI MOŻNA POBRAĆ TU : http://www.floreno.pl/formularze/reklamacja.pdf Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - zdjęcie opisywanej wady, - dowód zakupu, - zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  • Zwroty

    W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [email protected] Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na adres: FLORENO ul. Przędzalniana 8 15-688 Białystok DO PRZESYŁKI PROSIMY ZAŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU ORAZ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU: http://www.floreno.pl/formularze/zwrot.pdf W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. "Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35."
  • Odstąpienie od umowy

    "Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35."
  • Gwarancja

    Okres gwarancji to 24 miesiące, począwszy od daty otrzymania towaru.
Strona sprzedawcy ≫
DELUXE_PL
Floreno Wojciech Dąbrowski
ul. Przędzalniana 8
15-688 Białystok
NIP: 5422476377
REGON: 052235725
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander