Olej z PESTEK MORELI, tłoczony na zimno - 250ml
25 osób kupiło 25 osób kupiło
32,80 zł
Dostępność: 975 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat InPost wszystkie metody dostawy ≫
Całkowity czas realizacji: 2 - 3 dni robocze
Koszt: 9,50 zł
Kolory i wzory:
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu

Olej z pestek moreli tłoczony na zimno nieoczyszczony - witamina B17

 
 

Opis produktu

Olej z pestek moreli 


100% olej z PESTEK MORELI tłoczony na zimno, nieoczyszczony.

Olej morelowy otrzymywany jest z nasion owoców moreli zwyczajnej.

Olej ten jest lekki, delikatny, w smaku przypominający migdały, klarowny o jasno żółtym zabarwieniu.

Witamina B17 występuje naturalnie w ponad 1200 gatunkach roślin, przede wszystkim w pestkach owoców, np. śliwek, jabłek, brzoskwiń.

Sposób użycia:

  • W diecie olej ten stosowany jest do różnego rodzaju sałatek lub bezpośredniego spożycia, 1 1,5 łyżeczki dziennie.

  • Na co dzień polecany jest również do pielęgnacji ciała. Doskonale się wchłania i nawilża skórę, nie pozostawia tłustego filmu. Jest fantastycznym zamiennikiem balsamu, jako produkt w 100 % naturalny i pięknie pachnący

Przechowywanie:

  • Po otwarciu przechowywać w lodówce w miejscu niedostępnym dla dzieci bez dostępu światła i powietrza w zamkniętej butelce z ciemnego szkła.

Kraj Pochodzenia

:
  • Polska

Opakowanie:

  • zawiera 250ml oleju z pestek moreli

Skład:


  • 100% oleju z pestek moreli

 

Specyfikacja

Olej z pestek moreli tłoczony na zimno nieoczyszczony - witamina B17
250ml
olej z pestek moreli
0.30 kg
   
   
Ol Vita





Płatność i dostawa
Płatności:
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
transport gratis powyżej 400,00 zł
kwoty zamówienia
Sposób dostawy Płatność Koszt jednej sztuki Koszt kolejnej sztuki Maksimum w paczce Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 0,00 zł - 2 - 3 dni robocze
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł - 2 - 3 dni robocze
Paczkomat InPost z góry 9,50 zł 0,50 zł 20 szt. 2 - 3 dni robocze
Pocztex Kurier 48 z góry 10,00 zł 0,20 zł 50 szt. 2 - 3 dni robocze
Przesyłka kurierska z góry 11,90 zł 0,00 zł 50 szt. 2 - 3 dni robocze
Pocztex Kurier 48 przy odbiorze 12,00 zł 0,20 zł 50 szt. 2 - 3 dni robocze
Przesyłka kurierska przy odbiorze 13,90 zł 0,00 zł 50 szt. 2 - 3 dni robocze
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 9,50 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,50 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 20 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 10,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,20 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 11,90 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 12,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,20 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 13,90 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 50 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Jak zgłaszać reklamację? 1. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@brat.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. ------------------------------------------------------------------ Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: ------------------------------------------------------------------ (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) BRAT.pl sp. z o.o. sp. k. ul. Kilińskiego 66A 34-700 Rabka-Zdrój Ja.......................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................................., numer oferty..................... Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ................. Imię i nazwisko........................... Login na Arena................ Adres......................... Data....................... ............................ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 10 zł lub wysyła kuriera na swój koszt do kupującego. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Arena nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 3. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.
  • Odstąpienie od umowy

    Zasady zwrotu produktu Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Arena, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@brat.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres BRAT.PL - zwrot Kilińskiego 66a 34-700 Rabka-Zdrój ------------------------------------ Uszkodzenia przesyłek ------------------------------------ KURIER Klient ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody a następnie wysłać skan do nas na mail biuro@brat.pl – po otrzymaniu protokołu wysyłamy ponownie uszkodzoną przesyłkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia po odebraniu paczki klient ma prawo do siedmiu dni od odbioru przesyłki skontaktować się z kurierem TBA ( Telefon 22 250 8 250 e-mail biuro@tba.pl ) i poprosić konsultanta o skontaktowanie się z kurierem doręczającym, aby udał się do klienta i spisał protokół szkody. INPOST – paczkomaty W przypadku inpostu gdy stwierdzano uszkodzenie paczki należy za pomocą panelu w paczkomacie umieścić z powrotem przesyłkę a odział inpost spisze protokół. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono w ciągu 7 dni od odbioru paczki klient musi udać się do swojego oddziału inpost, aby tam złożyć reklamację.W obu przypadka po wykonaniu ww czynności zgłosić nam ta sytuację – a my po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ponownie przesyłkę. POCZTA POLSKA Można odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a my po otrzymaniu zwrotu wyślemy towar ponownie. Po odebraniu przesyłki wysłać zdjęcie uszkodzonego towaru na mail biuro@brat.pl a my wyślemy ponownie przesyłkę.
  • Zwroty

    Zasady zwrotu produktu Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Arena, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@brat.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres BRAT.PL - zwrot Kilińskiego 66a 34-700 Rabka-Zdrój ------------------------------------ Uszkodzenia przesyłek ------------------------------------ KURIER Klient ma prawo i obowiązek sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze i w przypadku uszkodzenia należy spisać protokół szkody a następnie wysłać skan do nas na mail biuro@brat.pl – po otrzymaniu protokołu wysyłamy ponownie uszkodzoną przesyłkę. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia po odebraniu paczki klient ma prawo do siedmiu dni od odbioru przesyłki skontaktować się z kurierem TBA ( Telefon 22 250 8 250 e-mail biuro@tba.pl ) i poprosić konsultanta o skontaktowanie się z kurierem doręczającym, aby udał się do klienta i spisał protokół szkody. INPOST – paczkomaty W przypadku inpostu gdy stwierdzano uszkodzenie paczki należy za pomocą panelu w paczkomacie umieścić z powrotem przesyłkę a odział inpost spisze protokół. Jeżeli uszkodzenie stwierdzono w ciągu 7 dni od odbioru paczki klient musi udać się do swojego oddziału inpost, aby tam złożyć reklamację.W obu przypadka po wykonaniu ww czynności zgłosić nam ta sytuację – a my po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ponownie przesyłkę. POCZTA POLSKA Można odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki, a my po otrzymaniu zwrotu wyślemy towar ponownie. Po odebraniu przesyłki wysłać zdjęcie uszkodzonego towaru na mail biuro@brat.pl a my wyślemy ponownie przesyłkę.
Strona sprzedawcy ≫
BRAT_PL
BRAT.pl sp. z o.o. sp. k.
ul. Kilińskiego 66A
34-700 Rabka Zdrój
NIP: 7352869261
REGON: 366167481
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
arena@brat.pl
Telefon sprzedawcy
698090649
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander