Okrągły grill ogrodowy z pokrywą + Półki Popielnik
11 nowych odsłon w ciągu ostatnich 72h
129,00 zł
Dostępność: 100 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Przesyłka kurierska wszystkie metody dostawy ≫
Czas dostawy: 1 - 2 dni
Koszt: 15,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu
Rodzaj grilla:
Węglowy

Duży grill ogrodowy, stworzony dla prawdziwych pasjonatów grillowania!

Jeżeli lubisz grillować ten model grilla jest idealny dla Ciebie.

Pokrywa:

  • Dzięki pokrywie grillowanie nabierze nowych możliwości.
  • Możemy grillować bez względu na pogodę oraz wykorzystywać różne metody grillowania (bezpośrednią i pośrednią).
  • Zapobiega także powstawaniu otwartych płomieni, a przez to przypalaniu potraw.

Popielnik:

  • Duży i zdejmowany popielnik pozwala na sprawne usuwanie popiołu bez konieczności wygaszania grilla.
  • Drewniana rączka ułatwia cały proces.

Dodatkowe atuty:

  • 2 praktyczne drewniane półeczki na akcesoria.
  • Duża półka dolna - idealna na przechowanie węgla czy brykietu.
  • Kółka ułatwiające przemieszczenie grilla.
  • Stabilna konstrukcja.

System wentylacji:

Poprzez otwory do wnętrza grilla dostaje się tlen niezbędny do procesu spalania. Ilość tlenu jaki wpuszczamy do wnętrza wpływa na poziom żaru na brykiecie oraz temperatury.

Dane techniczne:

  • wielkość: 98 x 46 x 85 cm,
  • waga: 5 kg,
  • wymiar opakowania: 46 x 18 x 47 cm,
  • rodzaj opakowania: specjalnie wzmocniony karton wysyłkowy,
  • wysokość grillowania: ok 77 cm,
  • średnica paleniska: ok 40 cm,
  • rodzaj pokrywy: zdejmowana.


Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
Sposób dostawy Płatność Koszt Całkowity czas realizacji
Przesyłka kurierska z góry 15,00 zł 1 - 2 dni
Przesyłka kurierska przy odbiorze 20,00 zł 1 - 2 dni
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 15,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 20,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
  • Reklamacje

    CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI 2 lata rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców ADRES DO REKLAMACJI Block&Winterfeld Sp. z o.o. ul. Lawendowa 8H 73-110 Stargard Dodatkowe informacje Reklamację można złożyć na dwa sposoby: pisemnie na adres: ul. Nieduża 36, 71-531 Szczecin w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@supershop-24.pl. W opisie reklamacji prosimy podać: dane kontaktowe Kupującego, informacje i okoliczności dotyczących reklamowanego Towaru, w szczególności rodzaju i dokładnej daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub wskazanie obniżenia ceny albo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Podane wyżej wymagania są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność rozpatrzenia reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Lawendowa 8H, 73-110 Stargard. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego złożenia albo wysyłka byłaby nadmiernie utrudniona, Kupujący obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego, który jest konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego, który nie jest konsumentem koszt dostarczenia oraz pozostałe koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego, który nie jest konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego, który nie jest konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz ryzyko przypadkowej straty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w wyżej wymienionym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub uytek Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Punkt kontaktowy udzielający pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, znajduje się przy Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa (tel: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl). Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w następujące przykładowe sposoby: - składając wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji dostępne na: http://www.spsk.wiih.org.pl/), - składając wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji dostępne na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę), - korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Porady udzielane są między innymi za pośrednictem poczty elektronicznej pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem telefonu 801 440 220 (czynne w dni robocze, w godz. 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). Platforma ODR (internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym) dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Wyżej wymieniona platforma stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy dążą do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług . Jeśli na zakupiony Towar została udzielona także gwaracja, można na jej podstawie złożyć reklamację, gdzie adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres uprawnień Kupującego. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad oraz odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego dostarczenia Kupującemu. Sprzedający jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, istniejące w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Zwroty
  • Odstąpienie od umowy

    CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY 14 dni ADRES DO ZWROTU Block&Winterfeld Sp. z o.o. ul. Lawendowa 8H 73-110 Stargard KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA kupujący.
  • Zwroty

    Każdemu Kupującemu będącemu konsumentem, który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych, bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sposoby złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy: pisemnie na adres: ul. Nieduża 36, 71-531 Szczecin, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@supershop-24.pl. Kupujący będący konsumentem może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Za rozpoczęcie biegu terminu do odstąpienia od umowy uważa się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający dostarcza Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności od przyjęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – dzień objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – dzień objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów, dla pozostałych umów – dzień zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń Konsument ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponuje odbiór Towaru. Aby zachować terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument zwraca Towar na adres: ul. Lawendowa 8H, 73-110 Stargard. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, które jest wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, również koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, nie wiążący się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku kiedy Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności Kupującemu do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Kupujący będący konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, wynikających z kosztów dostawy. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu będącym konsumentem w przypadku następujących umów: świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał usługę w pełni oraz za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy, której przedmiotem świadczenia jest Towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi komponentami, której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • Gwarancja

    RODZAJ GWARANCJI producenta/dystrybutora OKRES GWARANCJI 24 miesiące
Strona sprzedawcy ≫
SUPERSHOP24_PL
Block&Winterfeld Sp. z o.o.
Nieduża 36
71-531 Szczecin
NIP: 8542407759
REGON: 361190156
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
kontakt@supershop-24.pl
Telefon sprzedawcy
796193714
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander