Kategorie

Konto

Koszyk

thumbnail-1thumbnail-2thumbnail-3thumbnail-4thumbnail-5
thumbnail-6

1

TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 NOWOŚĆ

20

,00 zł

z 881 sztuk

227 osób kupiło

PayPo logo

PŁATNOŚĆ ODROCZONA

Zapłać do 30 dni, bez dodatkowych kosztów

Sprzedawca

TesteryUszczelkiGlowicy

5

Dostawa

od 10,00 zł. Czas wysyłki w 24 godziny

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Opis


UNIWERSALNY korek 25mm-55mm!!!

pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe
Tester spakowany w poręczne pudełko + instrukcja obsługi.

PRODUKT POLSKI!
Skuteczność urządzenia to 99.9%


Osoby podejrzewające uszkodzenie uszczelki pod głowicą mogą potwierdzić bądź wyeliminować usterkę we własnym zakresie oszczędzając czas i pieniądze (u mechanika wykonanie jednego takiego testu kosztuje nawet 50 zł!)

W zestawie jest 35 ml płynu reakcyjnego na około 17 testów!
Płyn reakcyjny który nie zmienił koloru może być wykorzystany ponownie.

Tester stosujemy w celu wykrywania uszkodzeń uszczelki głowicy oraz głowicy w silnikach spalinowych (benzyna, diesel) chłodzonych płynem. Tester ma taką samą zasadę działania jak profesjonalne testery w cenach 250-500 zł

Kupujesz w legalnej firmie, na każdy produkt wystawiamy paragon, na życzenie faktura VAT.

Szybka wysyłka, również za pobraniem.
Możliwy odbiór osobisty: Białystok
Kontakt: 516-317-109


Wykonanie testu:

1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym (ok. 2ml) do poziomu między komorami (jak na foto).
2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy
3. Uruchomić silnik (najlepiej już ciepły), wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty (silniki benzynowe, LPG) lub zielony (diesel) w ciągu kilku minut wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.


UWAGA! W przypadku przeprowadzania testu na wlewie chłodnicy zachować dodatkowa ostrożność przy odkręcaniu korka oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!!!

UWAGA! Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym! W przypadku zmieszania się płynów wynik testu może być niepoprawny!!!


Na ostatnich zdjęciach:

płyn koloru zielonego - uszkodzona uszczelka w dieslu

płyn koloru żółtego - uszkodzona uszczelka w silniku benzynowym

Porównaj produkty

Produkt, który przeglądasz

enimo_net

4.7


Najczęściej kupowane