-58 %
Odkurzacz bezprzewodowy 2w1 TurboSzczotka LED
5 osób kupiło 5 osób kupiło
63 nowe odsłony w ciągu ostatnich 72h
209,00 zł 499,00 zł
Dostępność: 95 sztuk
Szybka płatność BLIK
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: Przesyłka kurierska wszystkie metody dostawy ≫
1 - 2 dni 12,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis

ODKURZACZ BEZPRZEWODOWY 2W1 MEDION MD17518

 

Przedstawiamy rewelacyjny bezworkowy podłogowy odkurzacz 2w1 niemieckiej korporacji MEDION. Urządzenie, który chroni Twoje plecy i zapewnia komfort sprzątania. Elastyczna i obrotowa o 180º głowica dociera w najbardziej niedostępne zakamarki. Turbo szczotka potrafi skutecznie usunąć kurz, pył i sierść z podłóg i dywanów a wbudowane o 4 diody LED doskonale oświetlą sprzątaną powierzchnię. 

Potrzebuje odkurzyć samochód lub kanapę? Nic prostszego. Zwalniasz blokadę i wyjmujesz odkurzacz ręczny z obudowy odkurzacza podłogowego, do którego teraz można przymocować dyszę do szczelin lub nakładkę szczotkową.

Odkurzacz składa się w połowie co umożliwia bezproblemowe przechowywanie.

 

Produkt fabrycznie nowy, pochodzący z wyprzedaży europejskich sieci handlowych

każda sztuka jest sprawdzana przed wysyłką

możliwe delikatne ryski lub otarcia

Gwarancja  12 miesięcy 

     

 

 

Specyfikacja:

  • Moc silnika: 90W
  • Moc ssania: 4 kPa
  • Głośność: 75db
  • Pojemność zbiornika na kurz: 0,5l
  • Wymiary: 27 x 114 x 19 cm (dł. x wys. x szer.)
  • Waga: ok. 2,2kg
  • Akumulator: 13,5V 0,5A
  • Czas ładowania: ok. 5-7 godzin
  • Czas pracy: ok. 16 minut
  • Oświetlenie: 4 diody LED

 

Zawartość zestawu: 

  • odkurzacz MD 17518 z odkurzaczem ręcznym MD 17518 H
  • dysza do szczelin
  • nasadka szczotkowa
  • zasilacz ICY1350-0500
  • stacja ładująca
  • Instrukcja obsługi w j. polskim do pobrania z naszego serwera: INSTRUKCJA

 



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Blik
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 2 dni
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 1 - 2 dni
12,00 zł Przesyłka kurierska z góry 1 - 2 dni
14,00 zł Przesyłka kurierska przy odbiorze 1 - 2 dni
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Przesyłka kurierska
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 14,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.1. pisemnie na adres: ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim; 1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@abmarket.pl; 2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
  • Odstąpienie od umowy

    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1. pisemnie na adres: ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim; 1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@abmarket.pl; 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 2.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 2.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim. 6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 7. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 7.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (4) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (7) zawartej w drodze aukcji publicznej; (8) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: AB MARKET JAKUB PASKO ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim reklamacje@abmarket.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić.
  • Gwarancja

    Na większość produktów obowiązuje gwarancja producenta, wszelkie informacja znajdują się w opisie przedmiotu
  • Zwroty

    Zwroty należy kierować na adres: Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim
Strona sprzedawcy ≫
ABMARKET
AB Market Jakub Pasko
Unii Europejskiej 10
32-600 Oświęcim
NIP: 5492182994
REGON: 120346783
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
aukcje@abmarket.pl
Telefon sprzedawcy
736300010
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander