!! NOWOŚĆ !! KOMPLET POŚCIELI 160x200 REPREZENTACJA POLSKI LEWANDOWSKI
82,00 zł
Dostępność: 10 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat InPost wszystkie metody dostawy ≫
Całkowity czas realizacji: 2 - 3 dni robocze
Koszt: 11,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu

Pościel licencyjna piłkarska 160x200 REPREZENTACJA POLSKI - Nowość !!!

 

POLSKA DAWAJ 2018 !!!

Fantastyczny komplet pościeli dla wszystkich kibiców i nie tylko.

Najnowszy wzór, który nie pozwoli zapomnieć o sportowym klimacie.

Tylko u nas można znaleźć pościele z ulubionymi piłkarzami i klubami piłkarskimi.

IDEALNA NA PREZENT !!!

Pościel wykonana z bawełny 100%

Posiada także certyfikat OEKO-Tex Standard 100, czyli jest wolna od szkodliwych substancji !!!

W skład kompletu wchodzi:

  • 1 poszwa na kołdrę 160x200 cm
  • 1 poszwa na poduszkę 70x80 cm

GORĄCO POLECAMY I ZACHĘCAMY DO ZAKUPU !!!

TYLKO U NAS NAJWYŻSZA JAKOŚĆ ZA NISKĄ CENĘ !!!



Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
transport gratis powyżej 300,00 zł
kwoty zamówienia
Sposób dostawy Płatność Koszt jednej sztuki Koszt kolejnej sztuki Maksimum w paczce Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Paczkomat InPost z góry 11,00 zł 0,00 zł 5 szt. 2 - 3 dni robocze
Kurier Inpost z góry 13,00 zł 0,00 zł 20 szt. 2 dni robocze
Kurier Inpost przy odbiorze 19,00 zł 0,00 zł 20 szt. 2 dni robocze
Paczkomat InPost przy odbiorze 19,00 zł 0,00 zł 5 szt. 2 - 3 dni robocze
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 11,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 5 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Kurier Inpost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 13,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 20 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
  • Kurier Inpost
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 19,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 20 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 19,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 5 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    1.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej lub mailowej na adres Sprzedawcy. 2.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 3.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres kontakt@melwa.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
  • Odstąpienie od umowy

    1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 3.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 4.Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 10.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztam
  • Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy - 14 dni od otrzymania przedmiotu Adres zwrotów: F.H.U. Opan Andrzej Opiłka ul. Kukuczki 10 42-224 Częstochowa Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Przykładowy formularz odstąpienia od umowy: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-16a5cdae362b8d27a1d8f8c7b78b4330
  • Gwarancja

    RODZAJ GWARANCJI: Sprzedawcy OKRES GWARANCJI: 1 miesiąc RĘKOJMIA: Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców) 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
Strona sprzedawcy ≫
MELWA_PL
F.H.U. Opan Andrzej Opiłka
Kukuczki 10
42-224 Częstochowa
NIP: 9491921552
REGON: 369161036
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
kontakt@melwa.pl
Telefon sprzedawcy
606886871
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander