Naturalny Płyn do czyszczenia podłóg – Francuska Lawenda - 1000ml marki Yope
2 osoby kupiły 2 osoby kupiły
12,90 zł
Dostępność: 37 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 3 dni
Wysyłka
Sposób dostawy: List polecony Poczta Polska wszystkie metody dostawy ≫
Czas dostawy: 3 - 7 dni
Koszt: 8,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu

Naturalny Płyn do czyszczenia podłóg – Francuska Lawenda - 1000ml marki Yope

Płyn do czyszczenia podłóg zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego lub o niskim stopniu przetworzenia. Produkt bezpieczny dla środowiska. Posiada zapach klasyczny, kwiatowy, elegancki, jak luksusowa woda kolońska.

Co wyczyścisz płynem YOPE?

Powierzchnie twarde, takie jak: terakota, linoleum, marmur, parkiet, blaty, okna, drzwi.

Jakich substancji czyszczących używamy?

Pachnący delikatnie i świeżo cytrusami płyn stworzyliśmy w 98% ze składników naturalnych lub o niskim stopniu przetworzenia, bezpiecznych dla środowiska i ulegających biodegradacji. Dzięki zastosowanym substancjom czyszczącym płyn skutecznie usuwa zanieczyszczenia i kurz, nie rysuje i nie pozostawia smug. Po myciu czyszczone powierzchnie zachowują swój naturalny połysk.

Czego w nim nie ma?

Płyn nie zawiera chloru, wybielaczy optycznych, SLES-u, SLS-u, PEG-u.

To produkt bezpieczny dla środowiska. 98% jego składników jest pochodzenia naturalnego lub o niskim stopniu przetworzenia.

Pojemność: 1000ml.

INCI: <5% anionowe substancje powierzchniowo czynne, <5% niejonowe substancje powierzchniowo czynne, konserwant (Methylisothiazolinone, Benzisothiazolinone), kompozycja zapachowa.



Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
3 dni
Dostawa:
transport gratis powyżej 250,00 zł
kwoty zamówienia
Sposób dostawy Płatność Koszt Czas dostawy
List polecony Poczta Polska z góry 8,00 zł 3 - 7 dni
List polecony Poczta Polska z góry 8,00 zł 3 - 7 dni
Paczkomaty InPost z góry 9,00 zł 1 - 3 dni
Poczta Polska Kurier48 z góry 9,50 zł 2 - 3 dni
Poczta Polska Kurier48 przy odbiorze 14,50 zł 2 - 3 dni
Przesyłka Kurierska z góry 14,50 zł 1 - 2 dni
Przesyłka Kurierska przy odbiorze 19,50 zł 1 - 2 dni
  • List polecony Poczta Polska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 8,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Czas dostawy:
  • 3 - 7 dni
  • List polecony Poczta Polska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 8,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Czas dostawy:
  • 3 - 7 dni
  • Paczkomaty InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 9,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Czas dostawy:
  • 1 - 3 dni
  • Poczta Polska Kurier48
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 9,50 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Czas dostawy:
  • 2 - 3 dni
  • Poczta Polska Kurier48
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 14,50 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Czas dostawy:
  • 2 - 3 dni
  • Przesyłka Kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 14,50 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Czas dostawy:
  • 1 - 2 dni
  • Przesyłka Kurierska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 19,50 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Czas dostawy:
  • 1 - 2 dni
  • Reklamacje

    1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca. Adres, pod który Klient/Przedsiębiorca winien odesłać towar: Bioer Ewelina Jarosz Graniczna 34 32-620 Brzeszcze 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszty wysyłki towaru. 5. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych, są udostępniane i przekazywane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php 6. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych). 7. Klient/Przedsiębiorca w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi): - wymiany towaru na nowy; - naprawy towaru; - obniżenia ceny; - odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta/Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania Klienta/Przedsiębiorcy, biorąc pod uwagę następujące okoliczności: - łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; - charakter wady – istotna czy nieistotna; - to, czy towar był wcześniej reklamowany. 9. Sklep może odmówić żądania Klienta/Przedsiębiorcy dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
  • Odstąpienie od umowy

    1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. 2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np. oświadczenie można złożyć na formularzu, drogą mailową na adres sklep@honomono.pl, telefonicznie pod numerem: 536 241 935, listownie na adres: Bioer Ewelina Jarosz Graniczna 34 32-620 Brzeszcze 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, pracownik Sklepu sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków dokonywany jest na rachunek karty. 7. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 8. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub - - ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep przysłał do niego przedstawiciela w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. 10. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Zwroty

    Adres do zwrotu: Bioer Ewelina Jarosz Graniczna 34 32-620 Brzeszcze Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Gwarancja

    Produkty kosmetyczne nie są objęte standardową gwarancją. Gwarantujemy jednak, że: - produkty w ofercie są oryginalne, wytworzone przez deklarowanych producentów, - kosmetyki, które otrzymasz będą mieć termin przydatności do użycia pozwalając zużyć całe opakowanie (przy stosowaniu zgodnie z opisem), - wszystkie produkty dopuszczone są do obrotu na terenie Unii Europejskiej, - wszystkie produkty mają legalne, udokumentowane pochodzenie.
Strona sprzedawcy ≫
HONOMONO
Bioer Ewelina Jarosz
Graniczna 34
32-620 Brzeszcze
NIP: 5492369296
REGON: 123197361
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
sklep@honomono.pl
Telefon sprzedawcy
536241935
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander