- 70%
234 osób kupiło 16 osób kupiło
Materac 160x200 POL MAX Premium 9 stref - 24 cm
1 050,00 zł 315,00 zł
Dostawa:
39,00 zł Kurier DPD 1 - 2 dni czas dostawy
więcej >
Zabierz do kasy, by dokończyć zakup
Wrzuć do koszyka i kontynuuj zakupy
Program Ochrony Kupujących Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis

Nasze aukcje Komentarze O nas Informacje Ulubione Zadaj pytanie 782 722 975; [email protected]

Tak tanio jeszcze nie było!

 

 

MATERAC POL MAX                                       Cena: 1050,00 zł 315,- zł

Rozmiar 160x200x 22-24cm 

 

Budowa:

  • 9 strefowe sprężyny kieszeniowe NanoHard – wzmocniona formatka kieszeniowa o zróżnicowanych strefach twardości
  • pianka poliuretanowa - otacza materac z góry, z dołu oraz po bokach
  • włókno klimatyzujące - nadaje miękkość, przewiewność, odprowadza wilgoć
  • filc -zwiększa wytrzymałość materaca, zabezpiecza wkład sprężynowy przed uszkodzeniem
  • pokrowiec antyalergiczny - wykonany z wysokogatunkowej dzianiny membranowej z wszytym zamkiem umożliwiającym łatwe zdejmowanie, pikowany obustronnie owatą
  • twardość: H3 - średnio-twardy, H3 - średnio-twardy,

 

 

Materac POL Max to przede wszystkim jakość wykonania, w najniższej cenie na rynku. Przy produkcji materaca zastosowano najlepsze na rynku surowce oraz najnowsze światowe technologie produkcji. "Kręgosłup" materaca stanowi formatka kieszeniowa o budowie strefowej, która dzieli cały materac w charakterystyczne 9-stref. Wyjątkowo trwała konstrukcja formatki wykonanej w technologi NanoHARD pozwoli cieszyć się szczęściem użytkowania przez wiele lat.

Materac POL Max wyposażony został w trójwarstwowy, pikowany pokrowiec klasy Premium z wszytym zamkiem błyskawicznym. Pokrowiec można zdjąć i wyprać, co ma niebagatelny wpływ na higienę i komfort.

W materacu zastosowany, najbardziej sprawdzony system klejenia ColdMelt. Klej na bazie żywicy natryskuje się za pomocą specjalnego pistoletu. Zaletą tej metody jest to, że klejone powierzchnie stykają się ze sobą całkowicie! a nie tylko punktowo. Przez co tworzy się mocna spoina, która wytrzyma lata. Klej pozostaje elastyczny i nie ulega skruszeniu tzw. "wiecznie żywy".

 

 

 

9 STREF

W formatce zastosowano drut wysoko węglowy o wysokim współczynniku sprężystości a zarazem trwałości. Formatka taka w znaczącym stopniu jest bardziej trwała od tych powszechnie dostępnych na rynku. Sprężyny w różnej gęstości drutu łączone warstwowo, tworzą charakterystyczną strukturę w której daje się wyróżnić wspomniane siedem stref. Każda ze sprężyn pracuje osobno, ugina się jedynie w miejscu nacisku, materac posiada tzw. elastyczność punktową. Ma to bezpośrednie przełożenie na komfort snu, ponieważ osoby śpiące na tym samym materacu nie odczuwają ruchów wzajemnie. Sprężyny typu pocket doskonale dopasowują się do krzywizny kręgosłupa, zapewniając mu odpowiednie podparcie.

 

Oznaczenie funkcji materaca:

 

30 lat gwarancji na wkład sprężynowy NanoHard!

 

Oto kilka zasad, które pomogą dokonać jakże trudnego wyboru, właściwego materaca.

1. Rozmiar

 

 

 

Idealnie dobrana długość materaca, powinna być o 20cm większa niż nasz wzrost. Optymalna szerokość materaca dla osoby pojedynczej to 90cm, dla dwóch to zazwyczaj 160cm. Chcąc jednak powiększyć komfort naszego wypoczynku powiększa się jej rozmiary.

 

 

2. Twardość

 

 

Dobrze dobrany materac nie powinien być zbyt twardy ani zbyt miękki. Powinien natomiast,idealnie dopasować się do kształtów ciała ,oraz do pozycji w której leżymy. Przy doborze materaca należy wziąć również pod uwagę wagę, oraz to w jakiej pozycji lubimy spać.

 

 

 

Podając kategorie twardości w opisach materacy, jako odnośnik przyjęto wagę 80 kg.

 

 

Zbyt miękki materac

 

Materac zbyt miękki będzie powodował nienaturalne wygięcie kręgosłupa i doprowadzi do bólu pleców i mocno utrudni zmianę pozycji w trakcie snu, nasz kręgosłup wygina się niczym łuk. Efekt będzie taki, że wstaniesz obolały i nie wyspany.

Zbyt twardy materac

 

 

Zbyt twardy materac naciska na najbardziej wystające punkty naszego ciała tj. biodra oraz barki. Zagniata tym samym naczynia krwionośne, przez co nasze kończyny drętwieją, usztywniają się co niejednokrotnie sprawia ból. Przez długie lata panowała opinia iż materac musi być twardy, następstwem tego utartego schematu było mnóstwo zwyrodnień i schorzeń kręgosłupa. Tymczasem, jeżeli nie ma zaleceń lekarskich , że materac musi być twardy należy dopasować materac ''średnio-twardy'' czyli taki który dopasuje się do kształtów ciała i podtrzyma kręgosłup w naturalnej pozycji.

Dobrze dobrany materac

 

 

Prawidłowo dobrany materac powinien zapewnić kręgosłupowi anatomiczną pozycję podczas snu, czyli linię poziomą, kiedy leżymy na boku oraz kształt „podwójnego S”, gdy wypoczywamy w pozycji na wznak lub na brzuchu.. Osoby ze stwierdzonymi schorzeniami ortopedycznymi kwestię wyboru twardości materaca powinny skonsultować z ortopedą. Każdy materac z naszej oferty ma w opisie informacje na temat twardości. Należy pamiętać, że osoby o różnej wadze będą inaczej odczuwały twardość tego samego materaca - jeżeli osoba o mniejszej wadze stwierdzi, że materac jest twardy, osoba o większej wadze ten sam materac uzna za miękki.

 

3. Schorzenia kręgosłupa

 

 

Osoby mające problemy powinny, wybierać materace strefowe n. 7-stefowe. Strefy materaca zapewniają, bardziej doskonałe podparcie kręgosłupa, zapewniając mu dopasowanie maksymalnie zbliżone do naturalniej pozycji fizjologicznej. Jeżeli nie ma zaleceń lekarskich , że materac musi być twardy należy dopasować materac ''średnio-twardy'' czyli taki który dopasuje się do kształtów ciała i podtrzyma kręgosłup w naturalnej pozycji. Doskonale sprawdzi się tu materac z pianką VISCO-MEMORY zwanej także leniwą.

4. Odpowiedni dla alergików

 

 

Komponentem który powinien znaleźć się koniecznie w materacu dla alergika, to kokos lub lateks. Nie oznacza to, że np. pianka Visco będzie zła. Lateks i kokos dzięki swej budowie, właściwościach ogranicza namnażanie się wszelkiego rodzaju bakterii i grzybów. Materac taki pozwoli dłużej cieszyć się nam świeżością i czystością,

 

 

 



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Dostawa
3 dni - czas wysyłki
Koszt Sposób dostawy Forma płatności Czas realizacji
39,00 zł Kurier DPD Płatność z góry 1 - 2 dni
49,00 zł Kurier DPD Płatność przy odbiorze 1 - 2 dni
  • Kurier DPD
  • Płatność z góry
  • 1 - 2 dni
  • 39,00 zł
  • Kurier DPD
  • Płatność przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 49,00 zł
Punkty odbioru osobistego
  • Reklamacje

    1. Sklep Orchidea jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru. 2 Reklamacje należy składać drogą mailową na adres [email protected] 3. Reklamacja powinna zawierać uzupełniony formularz zgłoszenia reklamacji oraz co najmniej 3 zdjęcia w formacie JPG lub PNG przedstawiające wskazywaną wadę towaru. 4. Sklep Orchidea zastrzega sobie prawo do żądania uzupełnienia przez Klienta przesłanej dokumentacji, w celu pełnej weryfikacji złożonej reklamacji. 5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia reklamacji. 6. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili. 7. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 8. Firma działa na terenie Polski, dlatego transport możliwy jest tylko na terenie Rzeczpospolitej. 9. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 10. Obniżona cena pozostaje w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 11. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 12. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 13. Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 14. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 15. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
  • Odstąpienie od umowy

    adres do zwrotu: Orchidea Radosotowo 72 11-320 Jeziorany Polska 1, Zwrot nakładek na materac należy kierować na adres: Orchidea, Inżynierska 3, 20-484 Lublin. 2. Konsumentowi nie będącemu przedsiębiorcą przysługuje prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od momentu otrzymania Towaru (objęcia w posiadanie Towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik), następnie po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument ma 14 dni na odesłanie rzeczy. 3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć mailowo pod adresem: [email protected], w takim przypadku sklep Orchidea niezwłocznie zwrotnie na adres e-mail, z którego otrzymał oświadczenie o odstąpieniu, prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób. 4. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia konsumenta, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób niewłaściwy. 6. Jeżeli zwracany Towar stanowią materace – na czas i w trakcie transportu nie wolno ich zwijać, składać ani rolować. 7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi: - który zawarł umowę na aukcji publicznej, - który zawarł umowę, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Zwroty

    adres do zwrotu: Orchidea Radosotowo 72 11-320 Jeziorany Polska 1, Zwrot nakładek na materac należy kierować na adres: Orchidea, Inżynierska 3, 20-484 Lublin. 2. Konsumentowi nie będącemu przedsiębiorcą przysługuje prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od momentu otrzymania Towaru (objęcia w posiadanie Towaru przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik), następnie po przesłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument ma 14 dni na odesłanie rzeczy. 3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć mailowo pod adresem: [email protected], w takim przypadku sklep Orchidea niezwłocznie zwrotnie na adres e-mail, z którego otrzymał oświadczenie o odstąpieniu, prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób. 4. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia konsumenta, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru oraz ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób niewłaściwy. 6. Jeżeli zwracany Towar stanowią materace – na czas i w trakcie transportu nie wolno ich zwijać, składać ani rolować. 7. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi: - który zawarł umowę na aukcji publicznej, - który zawarł umowę, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Gwarancja

    30 letnia gwarancją objęta jest formatka ze sprężyn kieszeniowych. Na pozostałe elementy obowiązuje 2 letnia gwarancji.
Strona sprzedawcy
POLSKIE_MATERACE
Orchidea Marta Wawrzyszko-Dobek
ul. Tatarakowa 16/38
20-541 Lublin
NIP: 9222829436
REGON: 061244826
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander