Majtki FIGI bikini CALVIN KLEIN 3-PACK r.L prezent
15 osób kupiło 15 osób kupiło
-41 %
Przepraszamy, ale ten produkt w obecnej chwili jest niedostępny.
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat wszystkie metody dostawy ≫
Czas dostawy: 1 - 3 dni
Koszt: 9,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu

Aukcja dotyczy nowych oryginalnych majtek damskich figi bikini, znanej i renomowanej marki: 

Calvin Klein  

Idealny prezent na święta ! !

  • Producent: Calvin Klein
  • Kolor czarny, szary, biały
  • Materiał wykonania: 95% bawełna 5% elastan
  • Dystrybucja europejska
  • Dopasowany fason idealnie przylegający do ciała
  • Figi ozdobione logiem producenta
  • Produkt fabrycznie nowy
  • Zapakowany oryginalnie w pudełeczko producenta
  • Idealne na prezent

PRODUKT W 100 % ORYGINALNY. POSIADA KOMPLET WSZYSTKICH METEK OD PRODUCENTA.

ZDJĘCIA WYKONANE PRZEZ NASZĄ FIRMĘ PRZEDSTAWIAJĄ FAKTYCZNY WYGLĄD FIG.

Wystawiam fakturę bez VAT.

W komplecie 3 sztuki.

 



Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
transport gratis powyżej 150,00 zł
kwoty zamówienia
Sposób dostawy Płatność Koszt Całkowity czas realizacji
Paczkomat z góry 9,00 zł 1 - 3 dni
Kurier z góry 14,00 zł 1 - 3 dni
Kurier przy odbiorze 16,00 zł 1 - 3 dni
Kurier z góry 15,00 zł 1 - 3 dni
Kurier przy odbiorze 20,00 zł 1 - 3 dni
Kurier z góry 18,00 zł 1 - 3 dni
Kurier przy odbiorze 20,00 zł 1 - 3 dni
  • Paczkomat
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 9,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Kurier
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 14,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Kurier
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 16,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Kurier
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 15,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Kurier
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 20,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Kurier
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 18,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Kurier
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 20,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Odstąpienie od umowy

    Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Uprzejmie prosimy o odsyłanie towaru nie posiadającego śladów użytkowania, zawierającego komplet metek oraz opakowanie umożliwiające dalszą sprzedaż produktu. Należność za zwrot przekazujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. ADRES DO ZWROTU Euro Outlet Sp. z o.o. Mickiewicza 37/58 01-625 Warszawa
  • Reklamacje

    Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). OPIS SKŁADANIA REKLAMACJI Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży. CZAS ROZPATRZENIA REKLAMACJI Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 30 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ Jeżeli przedsiębiorca nie uznał reklamacji Klienta będącego konsumentem, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może skorzystać z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient ma możliwość zwrócenia się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter dobrowolny (obie strony muszą wyrazić na nią zgodę), a ewentualna ugoda stron także musi być wynikiem zgody pomiędzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym bardziej jej wyniku. Klient ma również możliwość zwrócenie się o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przez stały polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  • Gwarancja

    OKRES GWARANCJI 1 miesiąc
  • Zwroty

    Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania. Uprzejmie prosimy o odsyłanie towaru nie posiadającego śladów użytkowania, zawierającego komplet metek oraz opakowanie umożliwiające dalszą sprzedaż produktu. Należność za zwrot przekazujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
Strona sprzedawcy ≫
EUOUTLETEU
Euro Outlet Sp. z o.o.
ul.Juliana Smulikowskiego 4
00-389 Warszawa
NIP: 5252726101
REGON: 368519168
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
euoutleteu@gmail.com
Telefon sprzedawcy
570050930
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander