Kubek na dzień matki Kiedy Bóg przydzielał mamy
27 osób kupiło 27 osób kupiło
79 nowych odsłon w ciągu ostatnich 72h
15,00 zł
Dostępność: 73 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Pocztex Kurier 48 wszystkie metody dostawy ≫
Całkowity czas realizacji: 3 dni robocze
Koszt: 12,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu

lasyczny biały kubek 330 ml. Aplikacja znajduje się po obu stronach. Jeżeli życzysz sobie wstawić własne zdjęcie lub tekst daj nam znać. Towar odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie. Dla lepszej ochrony nadruku zalecamy mycie ręczne.



Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
Sposób dostawy Płatność Koszt jednej sztuki Koszt kolejnej sztuki Maksimum w paczce Całkowity czas realizacji
Pocztex Kurier 48 z góry 12,00 zł 0,00 zł 2 szt. 3 dni robocze
Paczkomat InPost z góry 12,00 zł 0,00 zł 4 szt. 2 - 3 dni robocze
Przesyłka kurierska z góry 16,00 zł 0,00 zł 4 szt. 2 dni robocze
Pocztex Kurier 48 przy odbiorze 18,00 zł 0,00 zł 2 szt. 3 dni robocze
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 12,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 2 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 3 dni robocze
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 12,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 4 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 16,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 4 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 18,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 2 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 3 dni robocze
  • Reklamacje

    W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona za pomocą formularza reklamacyjnego, w formie elektronicznej lub w formie pisemnej Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep internetowy niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep Internetowy nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep internetowy nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sklep Internetowy. Wszystkie produkty dostępne w sklepie www.dirtyshop.pl wykonywane są na indywidualne zamówienie klienta. Nie są to produkty gotowe, "z półki", dostępne od ręki lub produkowane seryjnie. Do zwracanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
  • Odstąpienie od umowy

    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail, na adres sklep@dirtyshop.pl, b. w formie pisemnej, na adres DPGRAF, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Spalska 111CD z dopiskiem „Dział Obsługi Klienta - zwrot towaru” Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów odesłania towaru), kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem wpisów wskazanych powyżej. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Adres do zwrotu towaru: DPGRAF, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Spalska 111CD z dopiskiem „Zwrot”
  • Gwarancja

    Gwarancja sprzedawcy 1 miesiąc
  • Zwroty

    Do zwracanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeśli dokonują Państwo wymiany towaru ponoszą Państwo koszty wysyłki w obie strony. W takim przypadku prosimy dołączyć do przesyłki kwotę 11zł i następujące dane: nr. zamówienia informację na jaki towar dokonać wymiany dane kontaktowe - mail i nr telefonu Przed wysyłką zwrotną należy poinformować nas o takim zamiarze pisząc na adres: sklep@dirtyshop.pl DPGRAF Dawid Obiała ul. Spalska 111CD, 97-200 Tomaszów Maz. telefonicznie pod numerem telefonu: 576 280 588 mailowo: sklep[@]dirtyshop.pl Sklep DPGRAF Dawid Obiała nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt.
Strona sprzedawcy ≫
DIRTYSHOP
DPGRAF DAWID OBIAŁA
Spalska 111CD
97-200 Tomaszów Mazowiecki
NIP: 7732356622
REGON: 100883500
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
sklep@dirtyshop.pl
Telefon sprzedawcy
792188789
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander