Irygator dentystyczny Waterpik WP-100 Ultra *7końcówek* *2lata GW*
68 osób kupiło 68 osób kupiło
10 nowych odsłon w ciągu ostatnich 72h
327,89 zł 339,00 zł
Dostępność: 132 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat InPost wszystkie metody dostawy ≫
Całkowity czas realizacji: 2 - 3 dni robocze
Koszt: 10,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu

Irygator dentystyczny Waterpik WP-100 Ultra
2 lata gwarancji. Oryginalny produkt z polskiej dystrybucji

 

Kupując produkt u nas masz pewność, że pochodzi on od polskiego oficjalnego dystrybutora z 2 letnim okresem gwarancyjnym. Inni sprzedawcy posiadają teoretycznie ten sam produkt ale tylko z rocznym okresem gwarancji.

Irygator dentystyczny jest świetnym uzupełnieniem dbania o zdrowie jamy ustnej. Waterpik WP-100 Ultra jest wstanie usunąć bakterie znajdujące się głęboko pomiędzy zębami oraz poniżej dziąseł gdzie czyszczenie tradycyjną szczoteczką nie daje oczekiwanych rezultatów.

Wg opinii stomatologów jest to prawdopodobnie najlepszy irygator dostępny aktualnie na rynku. Świetnie sprawdza się także przy czyszczeniu implantów, koron, mostów, przestrzeni między zębami oraz masażu dziąseł. Badania naukowe dowiodły, że po około 28dniach używania irygatora Waterpik nastąpiło w przedziale 40%-93% obniżenie krwawienia oraz zapalenia dziąseł. Podczas korzystania z irygator poprawia się także zdrowie dziąseł już po upływie 14dni.

Cechy, zalety i funkcje Irygatora denstystycznego Waterpik WP-100

  • 10 stopni regulacji ciśnienia
    od 5 do 90 Psi czyli od 0,34 do 6,20 Bar
  • Nowa konstrukcja
    Irygator jest cichszy o 20% od poprzednich modeli
  • Wyjmowalny zbiornik z pokrywą
    Można go idealnie utrzymać w czystości oraz dodatkowo przechowywać w nim końcówki
  • Polska Dystrybucja
    Tylko produkty z polskiej dystrybucji posiadają 2 lata gwarancji
  • Wszechstronne zastosowanie
    Świetnie nadaje się do czyszczenia np. implantów, koron, mostów oraz przestrzeni międzyzębowych
  • Lepsza efektywność
    Niezależne badania przeprowadzone przez uniwersytety udowadniają, że produkty firmy Waterpik są dużo bardziej efektywniejsze od tradycyjnych metod utrzymywania higieny jamy ustnej.
  • Zestaw różnych końcówek
    W skład zestawu wchodzi aż 7 różnych końcówek, z których każda ma inne zastosowanie

W skład zestawu wchodzi:

  • Irygator dentystyczny Waterpik WP-100 Ultra z polskiej dystrybucji
  • 2szt. końcówki klasyczne do irygacji
  • 1szt. końcówka do czyszczenia języka
  • 1szt. końcówka do irygacji poddziąsłowej
  • 1szt. końcówka do czyszczenia aparatów ortodontycznych
  • 1szt. końcówka do czyszczenia implantów, mostków, koron
  • 1szt. końcówka irygacyjna ze szczoteczką do zębów
  • Instrukcja w języku polskim
  • Gwarancja 2 letnia po zarejestrowaniu się na stronie

Zakres ciśnienia 0,34 do 6,20 Bar
Regulacja ciśnienia 10 stopniowa regulacja płynna
Ilość pulsacji na minutę 1200
Sposób podawania wody pulsacyjny
Pojemność zbiornika na wodę 650ml
Czas wypompowania pełnego zbiornika 90 sekund
Opcja wstrzymania strumienia wody Tak
Kolor Biało-niebieski
Rodzaje dysz wymiennych JT-100E, OD-100E, TB-100E, PP-100E, PS-100E, TC-100E
Rodzaj wtyczki Polska
Instrukcja w języku polskim Tak
Gwarancja 2 lata



Płatność i dostawa
Płatności:
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
Sposób dostawy Płatność Koszt jednej sztuki Koszt kolejnej sztuki Maksimum w paczce Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 0,00 zł - 1 dzień roboczy
Paczkomat InPost z góry 10,00 zł 0,00 zł 1000 szt. 2 - 3 dni robocze
Przesyłka kurierska z góry 13,99 zł 0,00 zł 1000 szt. 2 dni robocze
Przesyłka kurierska przy odbiorze 14,99 zł 0,00 zł 1000 szt. 2 dni robocze
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Całkowity czas realizacji:
  • 1 dzień roboczy
  • Paczkomat InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 10,00 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 1000 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 - 3 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt jednej sztuki:
  • 13,99 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 1000 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt jednej sztuki:
  • 14,99 zł
  • Koszt następnej sztuki:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • 1000 szt.
  • Całkowity czas realizacji:
  • 2 dni robocze
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Reklamacja dotycząca uszkodzonej przesyłki lub braków ilościowych. Z chwilą odebrania i pokwitowania odbioru paczki należy zawsze sprawdzić zawartość przesyłki pod względem uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub braków należy żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody do przesyłki. Jeżeli kurier nie zaczekał do chwili sprawdzenia paczki należy skontaktować się z centralą firmy kurierskiej GLS(+48 46 814 82 20) i podając numer przesyłki zażądać powrotu kuriera, celem spisania protokołu. Protokół ten musi być sporządzony w dniu doręczenia paczki. Należy dopilnować, aby protokół szkody opisany był rzetelnie i dokładnie. Zgłoszenie należy przesłać niezwłocznie w formie skanu wypełnionego formularza reklamacyjnego drogą mailową, nie później niż do 5 dni od chwili otrzymania paczki. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia dokumentujące zdarzenie oraz skan protokołu szkody. Po tym czasie lub w przypadku braku protokołu szkody, reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych) pracownik naszego sklepu ustali z Państwem szczegóły reklamacji. Wysyłka Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna Ul. Gminna 153 42-221 Częstochowa Polska Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
  • Odstąpienie od umowy

    Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, którego formularz dostępny jest w linku poniżej i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: https://almamed.pl/public/formularz_odst%C4%85pienia_od_umowy.pdf Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna Ul. Gminna 153 42-221 Częstochowa Polska Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Alma Med oddaje należność za zwracany towar w wysokości równej cenie sprzedaży, oraz co do zasady, w tej samej formie, w jakiej klient zapłacił za zakup tego towaru. Koszty transportu ponosi klient.
  • Zwroty

    Zwrot towaru Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, którego formularz dostępny jest w linku poniżej i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: https://almamed.pl/public/formularz_odst%C4%85pienia_od_umowy.pdf Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna Ul. Gminna 153 42-221 Częstochowa Polska Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Alma Med oddaje należność za zwracany towar w wysokości równej cenie sprzedaży, oraz co do zasady, w tej samej formie, w jakiej klient zapłacił za zakup tego towaru. Koszty transportu ponosi klient.
  • Gwarancja

    1. Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu internetowego są objęte gwarancją producenta. 2. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są przedstawione w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Podawane są one przy produkcie lub na żądanie.
Strona sprzedawcy ≫
ALMAMED
Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna
Gminna 153
42-221 Częstochowa
NIP: 5732707322
REGON: 240711620
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
arena@almamed.pl
Telefon sprzedawcy
577-133-377
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander