Esperanza Kierownica High Octane Xbox Edition
129,00 zł
Dostępność: 100 sztuk
Płatność BLIK z darmową dostawą
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: Odbiór osobisty wszystkie metody dostawy ≫
1 - 2 dni 0,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis
Komunikacja:
Przewodowa
Pedały:
Gaz
Producent:
Esperanza
Średnica kierownicy:
26 cm

O nas Nasza oferta

  Esperanza Kierownica High Octane Xbox Edition

  • Łatwo dostępne elementy sterujące grą
  • Kompatybilna z PC, XBOX360, PS2, PS3
  • Kąt obrotu 180 stopni
  • 13 przycisków funkcyjnych
  • 2 pedały
  • Interfejs: USB
  • Zmiana biegów: Cyfrowe wiosełka
  Esperanza Kierownica High Octane Xbox Edition  Poczuj prawdziwe emocje

 

 

Dokładność i precyzja 

Zastąp swój kontroler kierownica High Octane, a już nigdy nie będziesz chciał ścigać się przy użyciu zwykłych gałek analogowych. Kierownica do gier została stworzona dla najnowszych gier wyścigowych na PC, XBOX360, PS2 oraz PS3.

 

 

Łatwo dostępne elementy sterujące grą

Kierownica zapewnia bardziej precyzyjną jazdę we wszystkich grach. Osobny moduł z pedałami gazu i hamulca zapewnia komfort jazdy. Dodatkowo efekt wibracji VIBRATION FORCE wraz z 13 przyciskami akcji, manipulator kierunkowy, cyfrowymi wiosełkami do zmiany biegów w grach wyścigowych zapewniają komfort użytkowania.

 

Specyfikacja techniczna  

Platforma: 

  • PC
  • XBOX360
  • PS2
  • PS3
Interfejs:  USB Kąt obrotu kierownicy:  180° Przyciski:  13 szt. Zmiana biegów:   Cyfrowe wiosełka Pedały:   Tak Wibracje:  Vibration Force Obsługiwane systemy operacyjne:  
  • Windows Vista
  • Windows 7
  • Windows 8
Kolor:   Czarno-zielony Dodatkowe informacje:   Osobny moduł z pedałami gazu i hamulca Gwarancja:   24 miesiące (gwarancja producenta)

Gwarancja i zwroty

  • Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
  • Gwarancja producenta 24-miesiące pozwoli Ci spać spokojnie!
  • Dajemy Ci pełne prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • U nas masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym wsparciem serwisowym.

 

Dlaczego my? NAJLEPSZA CENA WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE Dbając o Twoją satysfakcję z zakupów zawsze staramy się oferować produkty w najlepszych cenach. Dajemy Ci najbardziej atrakcyjne okazje. 15 lat doświadczenia na rynku pozwoliło na na zdobycie pozycji lidera sprzedaży wiodących marek.         FACHOWA OBSŁUGA  MOŻLIWOŚĆ ZWROTU   Dzięki doskonałej Obsłudze zawsze możesz liczyć na fachowe doradztwo zarówno przed zakupem jak i po dokonanej transakcji.      Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań. 

Wysyłki i odbiory Fakturę VAT wysyłamy mailowo  Odbiór osobisty nic nie kosztuje!  Wysyłki kurierskie realizuje DPD Fakturę VAT wysyłamy do Ciebie drogą elektroniczną. Do wszystkich transakcji dołączamy dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura). Kup produkt i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy jednego dnia roboczego na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu Apollo. W trosce o Twoje zamówienie współpracujemy z najlepszymi. Zamówienia kurierem wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD.



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Blik
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 2 dni
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 1 - 2 dni
14,00 zł Kurier DPD z góry 1 - 2 dni
18,00 zł Kurier DPD przy odbiorze 1 - 2 dni
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Kurier DPD
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 14,00 zł
  • Kurier DPD
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 18,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu: Apollo Sp. z o.o. Leszka Czarnego 5 35-615 Rzeszów POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Apollo Sp. z o.o. ul. Leszka Czarnego 5 35-615 Rzeszów Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Mail podany podczas zakupu......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
  • Reklamacje

    I. Warunki reklamacji. Konsument. 1. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Konsumentowi towar konsumpcyjny wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Sprzedający odpowiada względem Konsumenta, który nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny), jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady rzeczy, uregulowaną w Dziale II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. 2014.121. t.j.). 3. Reklamacje dotyczące wadliwości towaru konsumpcyjnego, Konsument składać może: a) osobiście w jednym z Lokali przedsiębiorstwa wskazanych w pkt. I. od (1) do (4) powyżej, w którym Konsument dokonał odbioru osobistego towaru, bądź b) pisemnie na adres Sprzedającego: Apollo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4, 35-068 Rzeszów. 4. Dokonując reklamacji bądź to osobiście, bądź to na piśmie zgodnie z ust. 3 powyżej Konsument winien dokonać opisu stwierdzonej wady i wskazać datę stwierdzenia wady, określić swoje żądanie w związku ze zgłaszaną wadliwością oraz przedstawić Sprzedającemu dowód zakupu towaru i dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar, z tym zastrzeżeniem, że dla zachowania terminu do złożenia reklamacji, wystarczy wysłanie do Sprzedającego zawiadomienia o stwierdzonej wadliwości przed jego upływem. Kupujący może dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. 5. W związku ze zgłoszoną w drodze reklamacji wadliwością towaru konsumpcyjnego, Konsumentowi przysługuje żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany na rzecz wolą od wad, albo obniżenia wysokości ceny, albo odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji w przedmiocie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową - ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i zgłoszonego żądania oraz powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. 7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada towaru konsumpcyjnego zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy sprzedanej Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się jednak przed upływem terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W terminach określonych w tym punkcie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 8. Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu wadliwości towaru nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli taka została udzielona. II. Warunki reklamacji. Przedsiębiorca. 1.Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona. 2.Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na zasadach odrębnie określonych.
Strona sprzedawcy ≫
APOLLO SP. Z O.O.
Apollo Sp. z o.o.
Grunwaldzka 4
35-068 Rzeszów
NIP: 8133187390
REGON: 691528651
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander