Ekspres do kawy Saeco Lirika OTC One Touch Cappuccino RI9851/01
Przepraszamy, ale ten produkt w obecnej chwili jest niedostępny.
Wysyłka
Dostawa: Kurier Pocztex wszystkie metody dostawy ≫
1 - 2 dni 0,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis
Ekspres do kawy Saeco Lirika RI9851/01 One Touch Cappuccino

 

  • ciśnienie 15 bar
  • kolor czarno-srebrny
  • moc 1850 W
  • pojemność 2.5 L
  • wygodne sterowanie elektroniczne

 

 

 

Ekspres Saeco Lirika One Touch Cappuccino - kawa w zaledwie kilkadziesiąt sekund!

Ekspres Saeco Lirika One Touch Cappuccino to model który powstał na bazie Liriki Silver Plus. Oba modele zostały stworzone z myślą o małych firmach, oraz gospodarstwach domowych.

Lirika OTC została ulepszona poprzez dodanie niezwykle potrzebnych funkcji takich jak, automatyczny system czyszczenia Cappucinatora, automatyczne usuwanie kamienia, co jest niezwykle ważną kwestio jeśli chodzi o serwis, z łatwością przygotować można za pomocą jednego przycisku kawy mleczne. Dotatkowo wprowadzona została funkcja gorącej wody oraz mleka.

 

Zalety ekspresu Lirika OTC:

  • W pełni automatyczny system przygotowania kaw mlecznych
  • Wysoka wydajność mimo małych rozmiarów
  • Kompaktowość świetnie sprawdzi się w małych przestrzeniach
  • Łatwy w utrzymaniu czystości, automatyczny system czyszczenia
  • Regulowana wylewka od 10 do 14cm mieszczą się wysokie szklanki
  • Przygotowanie 2 kaw espresso jednocześnie
  • Elegancki wygląd
  • Duży wyświetlacz informujący o potrzebach maszyny

 

 

 

Specyfikacja techniczna

Produkt

  • Producent: Saeco
  • Kolor: czarno-srebrny
  • Typ ekspresu: automatyczny
  • Rodzaj ekspresu: ciśnieniowy

 

Fizyczne

  • Wysokość [cm]: 38.1
  • Szerokość [cm]: 21.5
  • Głębokość [cm]: 43
  • Pojemność [l]: 2.5
  • Wskaźnik poziomu wody: nie
  • Dozownik: podwójny

 

Funkcje

  • Sterowanie: elektroniczne
  • Programowanie: automatyczne odkamienianie
  • Podgrzewanie: nie
  • Mielenie kawy: tak
  • Komunikacja: wyświetlacz elektroniczny

 

Parzenie

  • Rodzaj kawy: w ziarnach
  • Regulacja mocy kawy: nie
  • Regulacja ilości kawy: nie
  • Spienianie mleka: tak
  • Wrzątek: tak
  • Programy: parzenie Cappuccino, parzenie Espresso, parzenie Latte macchiato

 

Techniczne

  • Ciśnienie [bar]: 15
  • Wytwarzanie ciśnienia: system wysokociśnieniowy
  • Moc [W]: 1850
  • Konstrukcja: młynek z regulacją, regulacja wysokości dozownika, wyjmowany blok zaparzający, wyjmowany zbiornik na wodę

 



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Kurier Pocztex z góry 1 - 2 dni
25,00 zł Kurier Pocztex przy odbiorze 1 - 2 dni
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 2 h
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 1 - 2 h
  • Kurier Pocztex
  • z góry
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Kurier Pocztex
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 dni
  • 25,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 2 h
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 1 - 2 h
  • 0,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona) Adres do reklamacji IT-shop24.pl Paulina Berdzik Przemysłowa 14/1 35-105 Rzeszów Jak zgłaszać reklamację? Paczkę po dostarczeniu należy dokładnie sprawdzić. W przypadku uszkodzenia (zgniecenie, złamanie, rozbicie itp.) zawartości paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody do 7. dni od doręczenia. W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią przewoźnika który dostarczał paczkę w celu sporządzenia przez kuriera protokołu szkody. Po spisaniu protokołu szkody z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i wysłać na adres email: [email protected] GWARANCJA Reklamacje Kupującego na podstawie gwarancji należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta lub za pośrednictwem Sprzedającego. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca oświadczenia gwarancyjnego). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru lub informacja znajdująca się na stronie internetowej gwaranta. Towar, będący przedmiotem reklamacji na podstawie gwarancji należy dostarczyć bezpośrednio do punktu wskazanego przez gwaranta lub do Sprzedającego, albo za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie lub pocztowe. W przypadku wysłania towaru reklamowanego: 1.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, telewizorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 2. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 3. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. 4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku IT-shop24.pl Paulina Berdzik rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w IT-shop24.pl Paulina Berdzik. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć Towar wadliwy pod adres: IT-shop24.pl Paulina Berdzik, 35-105 Rzeszów ul. Przemysłowa 14/1. Kupujący, w miarę możliwości, powinien jednak przed dokonaniem wysyłki skontaktować się ze Sprzedającym, w celu umówienia kuriera za pośrednictwem Sprzedającego.
  • Odstąpienie od umowy

    Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący
  • Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący Adres do zwrotu: IT-shop24.pl Paulina Berdzik Przemysłowa 14/1 35-105 Rzeszów Zasady zwrotu produktu Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Formularz odstąpienia od umowy: Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: nazwa produktu:………………………………….. data zakupu i nr Oferty:……………………………………. imię i nazwisko:………………………………………… adres:………………………………………….. data (odstąpienia od umowy):…………………………………………. numer konta do zwrotu.................................... Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. IT-shop24.pl Paulina Berdzik nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez IT-shop24.pl Paulina Berdzik. Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu np. szczoteczki do zębów, golarki, depilatory, itp. 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7) produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  • Gwarancja

    Rodzaj gwarancji: producenta/dystrybutora
Strona sprzedawcy ≫
ITSHOP24PL
IT-shop24.pl Paulina Berdzik
ul. Przemysłowa 14/1
35-105 Rzeszów
NIP: 5391444435
REGON: 181118066
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander