DRON WYŚCIGOWY MJX B6 BUGS BEZSCZOTKOWY KAMERA+ LCD
-7 %
695,00 zł 750,00 zł
Dostępność: 76 sztuk
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomat 24/7 InPost wszystkie metody dostawy ≫
Czas dostawy: 1 - 3 dni
Koszt: 9,00 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu
Kamera:
Tak
Liczba śmigieł:
4
Producent:
Inne

 

Dron MJX B6 to szybki dron wyścigowy z kamerą wyposażony w silniki bezsczotkowe. Na tej aukcji kupujesz model z ekranem LCD

Skład zestawu

  • Model MJX B6
  • Kamera
  • Aparatura sterująca (  dwukierunkowa  )
  • Oryginalny ekran MJX D43
  • Ładowarka USB
  • Balancer do ładowarki
  • Akumulator 1300 mah 7,4 V
  • Zapasowe śmigła
  • Naklejki
  • Śrubokręt
  • Polska instrukcja obsługi
  • Gogle MJX G3

Gwarancja i dostęp do akcesoriów dodatkowych oraz części.

 


Największą zaletą tego modelu są silniki bezsczotkowe. Dzięki nim model pobiera mniej prądu niż przy standardowych silnikach. Są one również bardziej wytrzymałe i wydajne. Dzięki temu model rozwija prędkość do 50 km/h .

W zestawie znajdziemy ekran LCD doczepiany do pilota. Pozwala on na transmisje obrazu w dobrej jakości i bez opóźnień aż do 300 metrów.

Funkcje modelu :

  • dwukierunkowa komunikacja pomiędzy modelem i aparaturą
  • ostrzeganie o niskim stanie baterii i słabym zasięgu
  • akrobacje 3d
  • tryb szybki i wolny
  • zasięg do 300 metrów

Gogle umożliwiają montaż w nich ekranu lcd , dzięki czemu możemy poczuć się jakbyśmy pilotowali drona z środka.


 

 

 

Oferujemy również dodatkowe akumulatory oraz inne części taki jak silniki  oraz regulatory. W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę produktów i akcesoriów  z serii MJX BUGS



Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
24 h
Dostawa:
Sposób dostawy Płatność Koszt Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 0 - 0 h
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 0 - 0 h
Paczkomat 24/7 InPost z góry 9,00 zł 1 - 3 dni
Pocztex Kurier 48 z góry 9,00 zł 2 - 2 dni
Pocztex Kurier 48 przy odbiorze 13,00 zł 2 - 2 dni
Przesyłka kurierska z góry 10,00 zł 1 - 2 dni
Przesyłka kurierska przy odbiorze 14,00 zł 1 - 2 dni
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 0 - 0 h
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 0 - 0 h
  • Paczkomat 24/7 InPost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 9,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 9,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 2 - 2 dni
  • Pocztex Kurier 48
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 13,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 2 - 2 dni
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 10,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
  • Przesyłka kurierska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 14,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona) Adres do reklamacji Handloteka Wojciech Kostuch Lawendowa 2 83-400 Kościerzyna Jak zgłaszać reklamację? 1.Przykładowy sposób złożenia reklamacji : · pisemnie wysłana lub dostarczona na adres : Handloteka Lawendowa 2 , 83-400 Kościerzyna · w formie elektronicznej na adres zamowienia@handloteka.net 2. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji : · informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; · żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; · danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 3. Wysyłka reklamowanego produktu W przypadku zasadnej reklamacji produktu , sprzedawca zwraca koszty wysłania produktu lub organizuje jego odbiór. Zalecamy następujące formy wysyłki reklamowanego produktu : - Odebranie towaru przez naszego kuriera - Wysyłka na paczkomat nr. KSO01ML , - Wysyłka pocztą ( zwykła paczka priorytetowa, PACZKA48 ) - Wysyłka kurierska ( np. przez stronę furgonetka.pl ) W przypadku reklamacji nie zasadnej koszt wysyłki towaru do sprzedawcy nie jest zwracany. W takim przypadku koszt odbioru przez naszego kuriera to 12 zł. Zwrot kosztów odsyłanego towaru nie dotyczy Klientów nie będącymi konsumentami. ( np. firmy , przedsiębiorstwa ) Niezależnie od tego czy reklamacja jest zasadna czy nie , sprzedawca odsyła towar do Klienta na swój koszt. 4. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do nich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
  • Odstąpienie od umowy

    Czas na odstąpienie od umowy 14 dni Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący Adres do zwrotu Handloteka Wojciech Kostuch Lawendowa 2 83-400 Kościerzyna Zasady zwrotu produktu Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy 14 dni Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący Adres do zwrotu Handloteka Wojciech Kostuch Lawendowa 2 83-400 Kościerzyna Do pobrania Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf Zasady zwrotu produktu Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • Gwarancja

    W modelach zdalnie sterowany gwarancja nie obejmuje elementów podlegającyh naturalnemu zużyciu, jak silniki szczotkowe , opony , okładziny , zębatki i i inne plastikowe elementy pośredniczące w przenoszeniu napędu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń powstałych przez użytkowanie nie zgdone z instrukcją oraz przeznaczeniem modelu. Jak i również nadmiernie rozładowanych akumulatorów.
Strona sprzedawcy ≫
HANDLOTEKA_NET
Handloteka Wojciech Kostuch
Lawendowa 2
83-400 Kościerzyna
NIP: 5911620106
REGON: 222179820
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
zamowienia@handloteka.net
Telefon sprzedawcy
781330337
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander