Doniczka / plantator na zioła Fresh Herbs z pokrywką i systemem nawadniania + nasiona bazylii GRATIS
Przepraszamy, ale ten produkt w obecnej chwili jest niedostępny.
Wysyłka
Sposób dostawy: Paczkomaty Inpost wszystkie metody dostawy ≫
Czas dostawy: 1 - 2 dni
Koszt: 9,99 zł
Wysyłka

Tylko sprawdzeni sprzedawcy

U nas kupisz tylko nowe produkty od wyselekcjonowanych sprzedawców.
Wysyłka

Bezpieczne płatności

Płać tak jak lubisz i bez obaw. Korzystaj z lokalnych i sprawdzonych metod płatności.
Wysyłka

14 dni na zwrot towaru

Masz czas. Spokojnie sprawdź w domu swój zakup i zdecyduj czy jest odpowiedni.
POK

Ochrona zakupu do 50000 zł - zawsze!

Kupuj bez obaw! Nasz Program Ochrony Kupujących jest bezpłatny i obejmuje każdą transakcję.
Pomoc i kontakt

Jesteśmy tu dla Ciebie

Reagujemy zawsze, gdy potrzebujesz wsparcia. Zadzwoń lub kontaktuj się z nami na Facebooku.
Opis produktu
Oto doniczka-plantator do hodowli ziół i roślin na parapecie kuchennym Fresh Herbs Grow z systemem samonawadniania rośliny i osłonką, zapewniającą warunki szklarniowe. Takie nowoczesne rozwiązanie pozwala roślinom pobierać wodę od dołu, czyli w najbardziej naturalny dla roślin sposób. Uzupełniana woda trafia na spód donicy i stamtąd uwalniana jest do ziemi. Zapewnia to optymalny poziom nawodnienia rośliny. Za wskaźnik poziomu wody służy ozdobny kwiatuszek na przodzie doniczki. Dołączona do doniczki przezroczysta osłonka ozdobiona zielonym kwiatkiem zapewnia posadzonym nasionom optymalną temperaturę i przyspiesza ich wzrost. Osłonkę można usunąć już kiedy roślina osiągnie wysokość 1,5 cm. Produkt niemieckiej marki EMSA, wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. Doniczka Fresh Herbs Trio świetnie się prezentuje, pozwala na uprawę różnych gatunków ziół,  a także zapewnia długotrwałe nawodnienie i świeżość roślin. Wymiary: wysokość - 21 cm, średnica - 13 cm, pojemność - 1,2l Do doniczki dołączone są nasiona bazylii. Gwarancja: 2 lata


Płatność i dostawa
Płatności:
Blik
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Wysyłka towaru w ciągu:
7 dni
Dostawa:
transport gratis powyżej 250,00 zł
kwoty zamówienia
Sposób dostawy Płatność Koszt Całkowity czas realizacji
Odbiór osobisty z góry 0,00 zł 1 - 1 dni
Odbiór osobisty przy odbiorze 0,00 zł 1 - 1 dni
Paczkomaty Inpost z góry 9,99 zł 1 - 2 dni
Paczkomaty Inpost przy odbiorze 14,99 zł 1 - 2 dni
Poczta Polska z góry 10,00 zł 1 - 3 dni
Poczta Polska przy odbiorze 15,00 zł 1 - 3 dni
Kurier DPD z góry 14,99 zł 1 - 2 dni
Kurier DPD przy odbiorze 19,99 zł 1 - 2 dni
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 1 dni
  • Odbiór osobisty
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 0,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 1 dni
  • Paczkomaty Inpost
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 9,99 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
  • Paczkomaty Inpost
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 14,99 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
  • Poczta Polska
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 10,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Poczta Polska
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 15,00 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 3 dni
  • Kurier DPD
  • Płatność:
  • z góry
  • Koszt:
  • 14,99 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
  • Kurier DPD
  • Płatność:
  • przy odbiorze
  • Koszt:
  • 19,99 zł
  • Maksimum w paczce:
  • X szt.
  • Całkowity czas realizacji*:
  • 1 - 2 dni
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    Poniżej zasady reklamacji, rękojmi i procedury zwrotów w pigułce: 1) Sklep oświadcza, że wszystkie produkty, które dostarcza, są wolne od wad fizycznych i prawnych 2) Kupujący w przypadku zauważenia wady produktu, ma czas na reklamację produktu z tytułu rękojmi przez 2 lata od daty otrzymania produktu (lub 1 rok w przypadku produktów używanych), ale nie później niż 1 rok od daty zauważenia wady. 3) Niektóre z produktów posiadają również dodatkową gwarancje producenta (o różnym czasie trwania), o czym Kupujący jest informowany na karcie produktu. Kupującemu przysługuje prawo do wniesienia reklamacji z tytułu gwarancji w okresie obowiązywania okresu gwarancyjnego niezależnie od reklamacji z tytułu rękojmi. 4) W reklamacji powinny się znaleźć: dane kontaktowe Kupującego, opis wady, rodzaj żądania względem Sprzedającego. 5) Klient ma prawo w reklamacji zgłosić żądanie spełnienia jednego z poniższych działań: wymiany towaru na nowy bez wad, naprawy towaru, obniżenia ceny towaru lub w przypadku istotnej wady produktu - odstąpienia od umowy i zwrotu należności za produkt. W uzasadnionych przypadkach Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie biorąc pod uwagę istotność wady, wcześniejsze reklamacje produktu oraz łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru 6) Rozpatrzenie reklamacji i przekazanie informacji do Kupującego nastąpi do 14 dni od momentu jej złożenia. Jeśli w tym terminie sklep nie ustosunkuje się do reklamacji, uznaje się ją za zasadną, nawet jeśli wada produktu wyniknęła z winy użytkownika. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą mailową lub listowną. 7) Towar staramy się naprawić lub wymienić na nowy w jak najkrótszym możliwym czasie.
  • Odstąpienie od umowy

    Zasady zwrotu w pigułce: 1) masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia (lub 14 dni od momentu otrzymania pierwszej Pysznej Paczki w przypadku zamówienia na więcej niż 1 miesiąc) na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży - musisz zrobić to w formie pisemnej (e-mailem lub listownie) wysyłając na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 2) nie można odstąpić od umowy sprzedaży m.in. w przypadku gdy produkt był przygotowywany według indywidualnego zamówienia i produkt był specjalnie dostosowywany do potrzeb klienta (np. produkty z grawerem), produkt posiadał krótki termin przydatności do spożycia, o czym Kupujący był poinformowany na karcie produktu lub w innych przypadkach opisanych w artykule 38 Prawa konsumenckiego. 3) oświadczenie możesz napisać własnoręcznie lub skorzystać z gotowego wzoru druku - a następnie wysłać go mailem lub tradycyjną pocztą - liczy się data wysłania oświadczenia mailem lub data stempla pocztowego 4) sklep w ciągu 48h od momentu otrzymania odstąpienia od umowy potwierdzi Kupującemu mailem fakt otrzymania odstąpienia 5) po wysłaniu oświadczenia masz 14 dni na odesłanie do nas zwracanego produktu - produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko dowolnym sposobem (dowolnym kurierem, Pocztą Polską, Paczkomatami - paczkomat KRA146). Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem! 6) sklep zwraca dokonane wpłaty (w tym koszt przesyłki zamówienia do klienta) w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia odstąpienia klienta od umowy sprzedaży, jednakże staramy się zwracać zapłacone kwoty zazwyczaj w ciągu 3 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Sklep nie zwraca również należności za przesyłkę zwrotną. 7) w przypadku gdy zwracany produkt został zużyty w znaczący sposób, Sprzedający może obniżyć kwotę zwrotu wpłaconych przez Kupującego płatności o różnicę w wartości zwróconego produktu względem jego pierwotnej wartości. 8) Zwrot wpłat za zamówienie dokonywany jest identycznym sposobem, jakim zostało opłacone zamówienie: a) jeśli dokonano opłaty za pomocą karty płatniczej, zwrot zostanie dokonany na tą kartę płatniczą b) jeśli dokonano opłaty za pomocą płatności elektronicznych, zwrot zostanie dokonany za ich pomocą c) jeśli dokonano opłaty za pomocą przelewu, zwrot zostanie dokonany przelewem d) jeśli dokonano opłaty gotówką, zwrot zostanie dokonany przelewem na podany numer konta Uwaga: sklep zgodnie z obowiązującym prawem zwraca koszt przesyłki do klienta w wysokości najtańszej formy przesyłki, czyli kwotę 9,99 zł. Jeśli więc zamówiłeś dostawę kurierem za 14,99 zł, to sklep zwróci Ci jedynie koszt wysyłki w wysokości 9,99 zł! 9) adres do zwrotów przesyłek i dostarczania oświadczeń o odstąpieniu od umowy: PysznaPaczka.pl, ul. ks. Siemaszki 33/77, 31-207 Kraków
  • Gwarancja

    Sklep oświadcza, że wszystkie produkty, które dostarcza, są wolne od wad fizycznych i prawnych Kupujący w przypadku zauważenia wady produktu, ma czas na reklamację produktu z tytułu rękojmi przez 2 lata od daty otrzymania produktu (lub 1 rok w przypadku produktów używanych), ale nie później niż 1 rok od daty zauważenia wady.
  • Zwroty

    Zasady zwrotu w pigułce: 1) masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia (lub 14 dni od momentu otrzymania pierwszej Pysznej Paczki w przypadku zamówienia na więcej niż 1 miesiąc) na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży - musisz zrobić to w formie pisemnej (e-mailem lub listownie) wysyłając na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 2) nie można odstąpić od umowy sprzedaży m.in. w przypadku gdy produkt był przygotowywany według indywidualnego zamówienia i produkt był specjalnie dostosowywany do potrzeb klienta (np. produkty z grawerem), produkt posiadał krótki termin przydatności do spożycia, o czym Kupujący był poinformowany na karcie produktu lub w innych przypadkach opisanych w artykule 38 Prawa konsumenckiego. 3) oświadczenie możesz napisać własnoręcznie lub skorzystać z gotowego wzoru druku - a następnie wysłać go mailem lub tradycyjną pocztą - liczy się data wysłania oświadczenia mailem lub data stempla pocztowego 4) sklep w ciągu 48h od momentu otrzymania odstąpienia od umowy potwierdzi Kupującemu mailem fakt otrzymania odstąpienia 5) po wysłaniu oświadczenia masz 14 dni na odesłanie do nas zwracanego produktu - produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko dowolnym sposobem (dowolnym kurierem, Pocztą Polską, Paczkomatami - paczkomat KRA146). Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem! 6) sklep zwraca dokonane wpłaty (w tym koszt przesyłki zamówienia do klienta) w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia odstąpienia klienta od umowy sprzedaży, jednakże staramy się zwracać zapłacone kwoty zazwyczaj w ciągu 3 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Sklep nie zwraca również należności za przesyłkę zwrotną. 7) w przypadku gdy zwracany produkt został zużyty w znaczący sposób, Sprzedający może obniżyć kwotę zwrotu wpłaconych przez Kupującego płatności o różnicę w wartości zwróconego produktu względem jego pierwotnej wartości. 8) Zwrot wpłat za zamówienie dokonywany jest identycznym sposobem, jakim zostało opłacone zamówienie: a) jeśli dokonano opłaty za pomocą karty płatniczej, zwrot zostanie dokonany na tą kartę płatniczą b) jeśli dokonano opłaty za pomocą płatności elektronicznych, zwrot zostanie dokonany za ich pomocą c) jeśli dokonano opłaty za pomocą przelewu, zwrot zostanie dokonany przelewem d) jeśli dokonano opłaty gotówką, zwrot zostanie dokonany przelewem na podany numer konta Uwaga: sklep zgodnie z obowiązującym prawem zwraca koszt przesyłki do klienta w wysokości najtańszej formy przesyłki, czyli kwotę 9,99 zł. Jeśli więc zamówiłeś dostawę kurierem za 14,99 zł, to sklep zwróci Ci jedynie koszt wysyłki w wysokości 9,99 zł! 9) adres do zwrotów przesyłek i dostarczania oświadczeń o odstąpieniu od umowy: PysznaPaczka.pl, ul. ks. Siemaszki 33/77, 31-207 Kraków
Strona sprzedawcy ≫
PYSZNAPACZKA_PL
PysznaPaczka.pl Anita Leniek
ks. Siemaszki 33/77
31-207 Kraków
NIP: 7352575335
REGON: 122964440
Formularz kontaktowy ≫
E-mail sprzedawcy
pysznapaczka@pysznapaczka.pl
Telefon sprzedawcy
506771350
Powered by
Beyond
New Connect
PayU
SGB
Mastercard
Santander