Zapraszamy do kontaktu | pn-pt: 09:00 - 18:00 | e-mail: sklep@premiumtech.pl | tel. +48 790-341-227


HP ENVY 15 x360 Intel i5-8250U 8GB 1TB +Optane SSD - PROMOCYJNA CENA

HP ENVY 15-cn0006nc x360 Renew 4MH63EAR#BCM, ekran dotykowy FullHD IPS 15.6", procesor Intel Core i5-8250U Quad Core, 8GB RAM DDR4, pojemny dysk 1TB HDD +16GB Intel Optane SSD PCIe NVMe, grafika Intel UHD Graphics 620, system operacyjny Windows 10 Home 64bit

nr produktu: 4001, kod: 2000000068664, 4MH63EAR#BCM lapv2

  • matryca 15.6 cali w technologii IPS
  • rozdzielczość FullHD, 1920x1080
  • powłoka ekranu błyszcząca, dotykowa
  • zawias o zakresie odchylenia 360°
  • procesor Intel Core i5-8250U, 3.4GHz
  • ósma generacja, architektura Kaby Lake Refresh
  • cztery rdzenie, osiem wątków
  • pamięć RAM 8GB DDR4-2400
  • pojemny dysk 1TB (1000GB) HDD SATA
  • 16GB pamięci Intel® Optane™ SSD PCIe NVMe
  • możliwość zamiany na dysk SSD PCIe NVMe M.2
  • grafika Intel UHD Graphics 620
  • karta WiFi b/g/n/ac (2x2) 2.4/5GHz
  • moduł Bluetooth 4.2
  • podświetlana klawiatura
  • wbudowany czytnik kart pamięci
  • wydajne głośniki Bang & Olufsen
  • cyfrowe złącze HDMI
  • 2 porty USB 3.1, 1 port USB 3.1 Type-C
  • kamerka HP Wide Vision HD
  • czytnik linii papilarnych
  • obsługa Microsoft Ink
  • system operacyjny Windows 10 64 bit
  • gwarancja door-to-door HP Polska
  • paragon lub pełna faktura VAT 23%

Galeria

Zdjęcia przedstawiają ogólny wygląd, kolorystykę sprzętu i przykłady zastosowania. Układ klawiatury, ilość i rodzaj portów oraz akcesoriów może się różnić dlatego szczegółowe dane techniczne zawiera specyfikacja umieszczona poniżej.

Specyfikacja

Dodatkowe informacje

Szczegółowy wykaz parametrów technicznych, zawartości opakowania, ilości i rodzaj portów oraz wyposażenia sprzedawanego sprzętu zawiera specyfikacja widoczna powyżej.
Informujemy, że oferowany sprzęt jest nowy i kompletny, zapakowany w pudełko producenta, pochodzi z oficjalnego programu wyprzedażowego, wyselekcjonowana oferta HP Renew Gold i Silver, końcówki serii oraz niezrealizowane zamówienia klientów. Nie posiada wad technicznych i wizualnych. Zestaw jest objęty gwarancją producenta realizowaną bezpośrednio przez infolinię HP Polska w trybie door-to-door.

Gwarancja

Okres gwarancji:
- 24 miesiące dla konsumentów
- 12 miesięcy dla przedsiębiorców
Gwarancja producenta 12 miesięcy, gwarancja sklepu dodatkowe 12 miesięcy (w przypadku zakupu konsumenckiego). Warunki gwarancji sklepu: https://premiumtech.pl/upload/premiumtech/info/gwarancja.png

Zwroty

Adres do zwrotu:
PREMIUMTECH Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 14
35-304 Rzeszów
sklep@premiumtech.pl

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy (nie dotyczy firm): W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci Kupującemu należność za odesłany towar wraz z kosztem najtańszej dostępnej w ofercie wysyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej w serwise Arena.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@premiumtech.pl lub wysyłając oświadczenie na adres sklepu. Kupujący (konsument) może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy w formacie PDF https://premiumtech.pl/upload/premiumtech/info/zwrot.pdf Odstąpienie od umowy można przesłać mailem lub też wraz z towarem na podany do zwrotów adres.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Reklamacje

Adres do reklamacji:
PREMIUMTECH Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 14
35-304 Rzeszów
sklep@premiumtech.pl

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@premiumtech.pl, lub w formie pisemnej na adres reklamacyjny podany powyżej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Punkt odbioru osobistego

PREMIUMTECH
ul. Wschodnia 14
35-304 Rzeszów
tel. +48 790-341-227