- 10%
Czujnik dymu GS508 zdjęcie 1
Czujnik dymu GS508 zdjęcie 2
234 osób kupiło 4 osoby kupiły
Wysyłka w 24h wysyłka w 24h
Czujnik dymu GS508
130,00 zł 117,00 zł
Dostawa:
10,00 zł Kurier InPost 1 - 1 dni czas dostawy
więcej >
Zabierz do kasy, by dokończyć zakup
Wrzuć do koszyka i kontynuuj zakupy
Program Ochrony Kupujących Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis
Niezawodny czujnik dymu zwiększy bezpieczeństwo Twojego domu!

 

Obecnie w wielu miejscach istnieje obowiązek posiadania czujnika dymu w mieszkaniach. Podczas pożaru wydobywa się bardzo duża ilość dymu powodująca zemdlenia. Czujnik głośno zaalarmuje w przypadku zagrożenia, a Ty w porę opuścisz mieszkanie.

Zintegrowana bateria działa przez 10 lat.

  • Czujnik dymu z baterią wystarczającą na 10 lat
  • Do montażu na suficie w np. pokoju dziennym, sypialni, przedpokoju, etc.
  • Testowany zgodnie z normą DIN EN 14604
  • Alarm dźwiękowy: 85 dB
  • Przycisk do testu funkcjonowania i wyciszania
  • Ostrzeżenie o niskim poziomie baterii
  • 10-letnia bateria litowa (3 V)
  • Wymiary: średnica 100 mm, wysokość 35 mm, waga 100 g.

 

Zawartość pakietu: czujnik dymu, materiał montażowy, instrukcja.



Płatność i dostawa
Płatności
Firstdata
Visa, MasterCard
Płatność przy odbiorze
Dostawa
24 h - czas wysyłki
Koszt Sposób dostawy Forma płatności Czas realizacji
10,00 zł Kurier InPost Płatność z góry 1 - 1 dni
12,00 zł Kurier InPost Płatność przy odbiorze 1 - 1 dni
  • Kurier InPost
  • Płatność z góry
  • 1 - 1 dni
  • 10,00 zł
  • Kurier InPost
  • Płatność przy odbiorze
  • 1 - 1 dni
  • 12,00 zł
Punkty odbioru osobistego
  • Reklamacje

    1. Klient będący Konsument, w rozumieniu art. 22 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego, może korzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zakupionej rzeczy zostanie wykryta przed upływem 2 lat od wydania rzeczy. W obrocie profesjonalnym (B2B), na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, przedsiębiorca może korzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zakupionej rzeczy zostanie wykryta przed upływem 1 roku od wydania rzeczy. 2. W przypadku wady rzeczy sprzedanej Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: Pearl24 Sp. z o. o. ul. Garncarska 34 42-200 Częstochowa Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszt dostarczenia reklamowanej rzeczy zostanie zwrócony na podstawie rachunku/faktury/paragonu lub dowolnego dokumentu potwierdzającego faktyczne poniesienie kosztu, np. naklejka nadawcza na paczce. 3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zwracanego towaru. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 5. W przypadku wdania się w spór ze Sklepem w związku z obsługą reklamacji towaru Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
  • Odstąpienie od umowy

    PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Sprzedawca niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni, dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. → http://pliki.pearl24.pl/Formularz_odstapienia.pdf bądź drogą mailową: [email protected] 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 6. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi między innymi w poniższych przypadkach: gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; gdy przedmiotem umowy sprzedaży są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; gdy przedmiotem umowy jest wykonanie usługi i została ona w pełni wykonana.
  • Zwroty

    Czas na zwrot: 14 dni Adres do zwrotu: Pearl24 Sp. z o. o. Garncarska 34 42-200 Częstochowa Zwroty przysługują tylko konsumentowi.
  • Gwarancja

    Klient będący Konsumentem, w rozumieniu art. 22 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego, może korzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zakupionej rzeczy zostanie wykryta przed upływem 2 lat od wydania rzeczy. W obrocie profesjonalnym (B2B), na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, przedsiębiorca może korzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zakupionej rzeczy zostanie wykryta przed upływem 1 roku od wydania rzeczy.
Strona sprzedawcy
PEARL24
Pearl24 Sp. z o.o.
Garncarska 34
42-200 Częstochowa
NIP: 9492195013
REGON: 243337257
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander