BIURKO JAY DĄB SONOMA - BIAŁE
6 osób kupiło 6 osób kupiło
Przepraszamy, ale ten produkt w obecnej chwili jest niedostępny.
Wysyłka
Dostawa: Odbiór osobisty wszystkie metody dostawy ≫
1 - 5 dni 0,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis
Długość:
90cm
Głębokość:
50cm
Ilość szuflad:
1 szuflada
Wysokość:
74cm

- Biurko wykonane z płyty laminowanej odpornej na ścieranie - Posiada wiele przestrzeni do dowolnego zagospodarowania- Wewnątrz drzwiczek znajduje się jedna półka- Fronty szuflad i drzwiczek wykonane z płyty laminowanej- Szuflady i półka pod klawiaturę poruszają się na metalowych prowadnicach rolkowych- Widoczne krawędzie oklejone obrzeżem ABS o zwiększonej wytrzymałości na uszkodzenia- Uchwyty do szuflad i drzwiczek koloru srebrnego - Biurko do samodzielnego montażu - Instrukcja w dostawie - Gwarancja producenta 24 miesiące



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
0,00 zł Odbiór osobisty z góry 1 - 5 dni
0,00 zł Odbiór osobisty przy odbiorze 1 - 5 dni
25,00 zł Kurier z góry 1 - 8 dni
29,00 zł Kurier przy odbiorze 1 - 8 dni
180,00 zł Przesyłka paletowa PEKAES z góry 1 - 8 dni
  • Odbiór osobisty
  • z góry
  • 1 - 5 dni
  • 0,00 zł
  • Odbiór osobisty
  • przy odbiorze
  • 1 - 5 dni
  • 0,00 zł
  • Kurier
  • z góry
  • 1 - 8 dni
  • 25,00 zł
  • Kurier
  • przy odbiorze
  • 1 - 8 dni
  • 29,00 zł
  • Przesyłka paletowa PEKAES
  • z góry
  • 1 - 8 dni
  • 180,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Odstąpienie od umowy

    1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: Koprki, ul. Jaśminowa 19 05-850 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] 1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny na stronie Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Koprki ul. Jaśminowa 19, 05-850 Ożarów Mazowiecki. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  • Reklamacje

    Wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte gwarancją producenta. W przypadku, gdy towar jest wadliwy należy skontaktować się z nami w celu ustalenia procedury reklamacyjnej. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie zdjęcia reklamowanego towaru bądź elementu na adres mailowy [email protected] Do maila musi być dołączony protokół reklamacyjny oraz paragon lub faktura VAT. Paczek z reklamacjami wysyłanych za pobraniem nie odbieramy, ponieważ nie mamy wówczas możliwości sprawdzenia towaru, a tym samym oceny podstawy reklamacji w przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i przesłany na koszt sprzedawcy. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.
  • Zwroty

    1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: Koprki, ul. Jaśminowa 19 05-850 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] 1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny na stronie Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Koprki ul. Jaśminowa 19, 05-850 Ożarów Mazowiecki. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  • Gwarancja

    Wszystkie oferowane przez nas produkty są objęte gwarancją producenta. W przypadku, gdy towar jest wadliwy należy skontaktować się z nami w celu ustalenia procedury reklamacyjnej. Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie zdjęcia reklamowanego towaru bądź elementu na adres mailowy [email protected] Do maila musi być dołączony protokół reklamacyjny oraz paragon lub faktura VAT. Paczek z reklamacjami wysyłanych za pobraniem nie odbieramy, ponieważ nie mamy wówczas możliwości sprawdzenia towaru, a tym samym oceny podstawy reklamacji w przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i przesłany na koszt sprzedawcy. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.
Strona sprzedawcy ≫
MEBLEAKORD
Agencja Aktywizacji Handlu Produkcji i Usług Akord M.Zając W.Zając Sp.J
Jaśminowa 19
05-850 Koprki
NIP: 5241012622
REGON: 010895012
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander