Bestway Basen STELAŻOWY 10,250L 366 x 122cm 56420
3 osoby kupiły 3 osoby kupiły
1 044,00 zł
Dostępność: 196 szt.
Wysyłka w ciągu Wysyłka w ciągu: 24 h
Wysyłka
Dostawa: Kurier DHL wszystkie metody dostawy ≫
24 - 24 h 40,00 zł
Program Ochrony Kupujących
Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis

Ogrodowy basen stelażowy STEEL-PRO™ Bestway o wymiarach 366 x 122cm i pojemności 10,250l zapewni komfortową ochłodę w upalny dzień. Prywatny ogrodowy basen jest na tyle obszerny iż bez problemu będą mogły korzystać z niego dzieci wraz z rodzicami.Basen stelażowy wykonany z metalowej konstrukcji odpornej na deszcz i zmienne warunki atmosferyczne.Jak przystało na urządzenia zewnętrzne od wewnątrz pokrywa go mocna trójwarstwowa warstwa PCV.Basen wyposażono w wygodną i bezpieczną drabinkę, która zapewni komfortowe wchodzenie i wychodzenie z basenu.W takim basenie zmieści się 10,250 litrów wody, także bez problemu będzie można zanurkować.Dla szybkiego spuszczenia wody służą specjalne zawory. O czystość wody dba pompa z filtrem, która filtruje wodę aby móc jak najdłużej korzystać z letniego leniuchowania w czystej wodzie.

W zestawie znajduje się:- basen o wymiarach 366cm x 122cm- pompa filtrująca o wydajności 2,006l/h- filtr do pompy typ II- bezpieczna drabinka- pokrywa na basen- mata pod basen- sitka, zaciski i węże do pompy- zaślepki otworów na pompę- łatka naprawcza- instrukcja

 

Najważniejsze cechy basenu:Trójwarstwowe, bardzo wytrzymałe ścianki boczne z PCV i poliestru.Najwyższej jakości, odporna na korozję, cynkowana rama stalowa dzięki której basen jest bardzo stabilny. Szybkozłączki sterujące przepływem. Niezwykle prosty i szybki montaż. Montaż basenu można wykonać bez narzędzi!Dzięki nowoczesnej technologii wykonanie basenu zapewni długą jego żywotność.

 

Produkt nowy, oryginalnie zapakowany, objęty gwarancją producenta.

 



Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Przygotowanie i wysyłka
24 h
Dostawa
Koszt Sposób dostawy Sposób płatności Czas dostawy
40,00 zł Kurier DHL z góry 24 - 24 h
45,00 zł Kurier DHL przy odbiorze 24 - 24 h
  • Kurier DHL
  • z góry
  • 24 - 24 h
  • 40,00 zł
  • Kurier DHL
  • przy odbiorze
  • 24 - 24 h
  • 45,00 zł
Punkty odbioru osobistego ≫
  • Reklamacje

    4. Procedura rozpatrywania reklamacji. 4.1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 4.2. Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, o którym mowa w punkcie 1.1 Regulaminu. W celu ułatwienia Państwu zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie https://jokomisiada.pl/signin.php?operation=rma W ten sposób będą Państwo informowani o statusie reklamacji: czy produkt został dostarczony, w jaki sposób reklamacja jest rozpatrywana, czy reklamacja jest zakończona. Reklamacje prosimy przesłać na adres: JOKOMISIADA - SERWIS Rożnowa 77, 32-020 Wieliczka z dołączonym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Reklamacje można składać również pisemnie bezpośrednio w siedzibie firmy. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. 4.3. Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie pisemnej na adres Jokomisiada SERWIS, Rożnowa 77, 32-020 Wieliczka, na koszt F.H.A.A.D.A.Z.Z. Artur Ziajko, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia. 4.4. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. 4.5. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych. Formularz zwrotu-reklamacji wymiany znajduje się na stronie O mnie.
  • Odstąpienie od umowy

    5. Prawo do odstąpienia od umowy. 5.1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach 5.4, 5.5 i 5.8 Regulaminu. Pouczenie o prawie do odstąpienia, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Klient, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 5.2. Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) , jak również załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 5.3. W przypadku odstąpienia od umowy umowę tę uważa się za niezawartą. Jeżeli Klient będący konsumentem złożył oświadczenia zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5.4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu takiemu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 5.5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 5.6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5.7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), a w szczególności: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;5.8. Jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usług (o ile takie usługi oferta Sprzedawcy w ogóle przewiduje) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłaci Sprzedawcy kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. 5.9. Klient powinien zabezpieczyć odsyłany towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie. ZAŁĄCZNIK 2 dotyczy tylko konsumentów W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli to zrobisz, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej. Przesyłkę nadaj na adres: Jokomisiada SERWIS Rożnowa 77 32-020 Wieliczka Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) F.H.A.A.D.A.Z.Z. Artur Ziajko Rożnowa 77 32-020 Wieliczka [email protected] Ja ....niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ..................., numer oferty/kod produktu ...Data zawarcia umowy to ...., data odbioru .. Imię i nazwisko ...Adres ...Data ...Nr konta bankowego ...Dane do przelewu ...
  • Zwroty

    Czas na zwrot: 14 dni Adres do zwrotu: F.H. A.A.D.A.Z.Z Rożnowa 77 32-020 Wieliczka
  • Gwarancja

    Na zabawki udzielam 12 miesięcy gwarancji od daty zakupu, Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych mechanicznie, przez błędy w użytkowaniu i zużycie naturalne produktu.
Strona sprzedawcy ≫
JOKOMISIADA_PL
A.A.D.A.Z.Z. Artur Ziajko
Rożnowa 77
32-020 Wieliczka
NIP: 6831849706
REGON: 120475010
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander