Wysyłka w 24h wysyłka w 24h
Bateria łazienkowa umywalkowa wysoka REA AXEL CHROM chromowana
299,00 zł
Dostawa:
0,00 zł Odbiór osobisty 1 - 2 dni czas dostawy
więcej >
Zabierz do kasy, by dokończyć zakup
Wrzuć do koszyka i kontynuuj zakupy
Program Ochrony Kupujących Bezpieczeństwo zakupu gwarantuje Program Ochrony Kupujących
Opis
     

 

BATERIA UMYWALKOWA AXEL HIGH

Bateria wykonana jest w całości z mosiądzu wykończonego 4-krotną warstwą chromu, dzięki czemu jest w pełni zabezpieczona przed korozją i niszczeniem, a ceramiczna głowica zapewni wieloletnią możliwość użytkowania.   Specyfikacja produktu:  Wysokość: 27 cm Głowica: Ceramiczna Średnica otworu: 3,5cm Wykończenie: Chrom  Wylewka: Perlator oszczędzający 50% wody Zasięg wylewki: 16cm Gwarancja: 24 miesiące


Płatność i dostawa
Płatności
Przelewy 24
Płatność przy odbiorze
Dostawa
24 h - czas wysyłki
Koszt Sposób dostawy Forma płatności Czas realizacji
0,00 zł Odbiór osobisty Płatność z góry 1 - 2 dni
9,00 zł Paczkomaty 24/7 Płatność z góry 2 - 3 dni
12,00 zł DPD Płatność z góry 2 - 3 dni
15,00 zł DPD Płatność przy odbiorze 2 - 3 dni
  • Odbiór osobisty
  • Płatność z góry
  • 1 - 2 dni
  • 0,00 zł
  • Paczkomaty 24/7
  • Płatność z góry
  • 2 - 3 dni
  • 9,00 zł
  • DPD
  • Płatność z góry
  • 2 - 3 dni
  • 12,00 zł
  • DPD
  • Płatność przy odbiorze
  • 2 - 3 dni
  • 15,00 zł
Punkty odbioru osobistego
  • Reklamacje

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. FORMULARZ REKLAMACJI MOŻNA POBRAĆ TU : http://www.floreno.pl/formularze/reklamacja.pdf Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - zdjęcie opisywanej wady, - dowód zakupu, - zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  • Zwroty

    W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [email protected] Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na adres: FLORENO ul. Przędzalniana 8 15-688 Białystok DO PRZESYŁKI PROSIMY ZAŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU ORAZ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU: http://www.floreno.pl/formularze/zwrot.pdf W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. "Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35."
  • Odstąpienie od umowy

    "Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35."
  • Gwarancja

    Okres gwarancji to 24 miesiące, począwszy od daty otrzymania towaru.
Strona sprzedawcy
FLORENO_PL
FLORENO Wojciech Dąbrowski
Przędzalniana 6h
15-688 Białystok
NIP: 5422476377
REGON: 052235725
Powered by
Beyond
New Connect
Firstdata
SGB
Mastercard
Santander